Tijdelijk €25 aanbetaling

Aan het Reestdal

9.9FenomenaalScore uit 24 reviews

9.9FenomenaalScore uit 24 reviews

Bed & Breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

24 Reviews over Aan het Reestdal

• 10Zwanny van den Berg08-09-2022

We hopen nog eens weer te komen!!

Het was fantastisch en voelden ons gelijk thuis. Ontzettend verwend door onze gastvrouw. Prachtige omgeving en het restaurant ernaast was ook een aanrader. Mooi appartement weidse omgeving. De paardjes in de wei en de kipjes die om het huisje drentelen. Wat wil je nog meer, in een woord geweldig.

• 10Maarten Goedmakers25-04-2022

Een aanrader voor iedereen!

We werden heel warm ontvangen met stukje cake, alles wat geweldig geregeld. Je liep naar buiten gelijk de natuur in en ontbijt volgende dag was ook geweldig. Verder werden bij naar de Groene Lantaarn gebracht en gehaald. Kortom een geweldig verblijf aanrader voor iedereen.

• 10Isabelle Peper18-10-2021

Topper!

We hebben een enorm fijn verblijf hier gehad! De B&B is duidelijk met liefde en aandacht heel smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Werkelijk aan alles is gedacht, heel bijzonder. Gewoon jammer om hier maar één nachtje te verblijven. Eigenaresse is ook erg vriendelijk en behulpzaam. Absolute aanrader!

• 10Corinne Goedbloed10-09-2021

Geweldige ervaring

Een hele prettige gastvrouw, warme ontvangst,, een pracht locatie, sfeervol, heel schoon en een heerlijk ontbijt. We komen zeker terug.

• 10Peter van Blanken22-09-2020

Heerlijk en voor herhaling vatbaar

Heel plezierige B&B. Goede bedden en comfortabele, gezellige woonkamer. Bijzonder attente en lieve gastvrouw. Heerlijk ontbijt en veel privacy. En dat alles in een prachtig stukje Nederland. Goede restaurant faciliteiten in de directe omgeving. Het naast gelegen restaurant Het Vergulde Ros is zeer gastvrij en heeft een prima keuken maar probeer ook zeker de Havixhorst op 6 min fietsen afstand. Zij hebben een fantastische vegatarische kaart.

• 10Loes Baars21-09-2020

Een prachtige plek met hele gastvrije en attente mensen. Naast een heerlijk uitgebreid ontbijt een ruime slaapkamer en alles dichtbij en zo voor het pakken. Ruime aanbod handdoeken en ook in de badkamer wordt aan de kleine dingen gedacht. Er wordt goed en discreet overlegt en niets is te gek. Een heerlijke plek.

• 10Ronald Reek09-08-2020

Top bed en breakfast!

Op zaterdagmiddag aangekomen bij deze op de grens van Ijhorst en Staphorst gelegen b&b. De B&b heeft een prachtige landelijke liggen. We kijken uit over mooie landerijen. Als je geluk hebt kan je hertjes zien lopen. We werden hartelijk ontvangen en hebben nog even lekker buiten kunnen zitten. De b&b heeft beneden een keuken met een goede koffiemachine, daarnaast een goede en moderne sanitaire ruimte. Boven een woongedeelte met banken en tv. Daarnaast een mooie grote slaapkamer met een prima 2 persoons boxspring en 2 fauteuils. Prima voor elkaar dus. De b&b ligt op zeer korte afstand van restaurant De Groene Lantaarn. Op deze unieke locatie heerlijk gedineerd op het buitenterras met omver aangrenzende tuin een prachtig gerestaureerde molen. Na deze mooie culinaire avond heerlijk geslapen in de b&b en ons verblijf afgesloten met zeer goed verzorgd ontbijt. Deze b&b is een absolute aanrader!

• 10Sebastiaan10-07-2020

Zou zo weer boeken als ik in de buurt was

Super slaapplek voor het sterrenrestaurant op 10 minuten fietsen. Daarnaast mooie fietsroute gefietst. B&B zelf erg goed, alles buitengewoon goed, ontbijt ook top!

• 10Jan van Lierop10-07-2020

Toppie

Aardige mensen. Echte staphorstenaren leuke dorpsroddels😉. Super mooie locatie en perfecte faciliteiten.

• 10Andy10-07-2020

Mooi gelegen B&B, je wordt enorm hartelijk ontvangen door Hetty. Mooi ingericht en alles super schoon. Het ontbijt wordt geserveerd in het huisje en is lekker en compleet. Wij gingen 's avonds naar De Groene lantaarn en konden de fietsen van de B&B meenemen.

Bed & Breakfast Aan het Reestdal info

• Adresgegevens