Bed and Breakfast Aan het Reestdal

Meer bedandbreakfast info

12 reviews over Bed and Breakfast Aan het Reestdal

• 10justine lammers07-11-2019

Alles klopt in deze B&B

Veel rust, veel ruimte (zowel binnen als buiten) Heel veel goed gastvrouwschap! Er was niets meer te wensen, alles was er.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Arends27-09-2019

Fantastisch ervaring

Erg leuke BB, en een vriendelijk gastvrouw alles was tot in de puntjes verzorgd

Gereisd met partner in september 2019

• 10Hettie05-09-2019

Een fantastische B &B. Echt een aanrader.

We hebben deze B en B geboekt ivm een bezoek aan de Groene Lantaarn. Alles is op en top, hartelijke ontvangst, heerlijke koek bij de koffie, prima bed. Heel sfeervol. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Cor03-09-2019

Super!

Wat een leuke B&B! Mooi ingericht, gezellig, lekker ontbijt. Prachtig uitzicht op het reestdal. Echt een aanrader!

• 10Riane Schoolderman29-08-2019

Absolute aanrader!!

Absolute aanrader!! Warm ontvangst, super mooi schoon huisje waar je je meteen thuis voelt! Lieve mensen die met liefde en plezier voor je klaar staan! Geweldig mooie omgeving en genoeg te doen oa natuurwandelingen survivalen, gezellig shoppen in Meppel etc We kunnen niet wachten om er weer heen te gaan!!!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 10Jasper Stek20-08-2019

Super B&B

We hadden deze B&B geboekt ivm een bezoek aan de Groene Lantaarn (waar we heen werden gebracht). Ligging aan weg maar 's nachts nauwelijks verkeer. Gastvrije ontvangst door Hetty en haar man, alles is nieuw, veel privacy, prima ontbijt en het ligt fantastisch voor wandelen op landgoed Dickninge. Als de boomhut klaar is komen we terug!

• 10Marianne en Moniek19-08-2019

Genieten

Dit was genieten in deze mooie en sfeervolle B&B, een hartelijk welkom van Hetty en alles is mogelijk. Een heerlijk compleet ontbijt, mooie omgeving en vlakbij Meppel, waar veel te zien en te beleven is. Veel privacy. Wij komen zeker nog eens terug.

• 10Jolanda wijman06-07-2019

Geweldig

Wij zijn met open armen ontvangen door gastvrouw Hetty in haar B&B aan het Reestdal in IJhorst. Het is heel knus en heeft oog voor detail!! Niets is teveel moeite , tot zelfs het persoonlijk wegbrengen naar de Groene Lantaarn in Staphorst . Het is echt het proberen waard en voor ons van herhaling vatbaar!!! Dikke 10+ Familie Wijman uit Oldenzaal.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Esther23-06-2019

Prachtige B&B op een fantastische locatie.

Mooie locatie in een prachtige omgeving. Eigenlijk is de B&B een appartement/huisje. Zeer sfeervol ingericht en ‘s morgens wordt er een heerlijk ontbijt in de keuken neergezet. De eigenaresse is erg vriendelijk en vraagt ook wat de verbeterpunten zijn (die waren er niet!). Voor natuur liefhebbers ook interessant, zag regelmatig een ooievaar over vliegen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
      10Marianne26-08-2018

Gezellige accommodatie met alle faciliteiten. Goed ontbijt en een vriendelijke gastvrouw. Heerlijk om even tot rust te komen met een prachtig uitzicht. De ideale plek om te ontsnappen aan de drukte.

Gereisd met partner in augustus 2018

1 tip over Bed and Breakfast Aan het Reestdal

• Evert , 23-06-2019

Direct naast de B&B bevind zich een eetcafe waar je prima kunt eten De B&B begint zich direct aan diverse wandelroutes

0 vragen over Bed and Breakfast Aan het Reestdal

Bed and Breakfast info