Bed and Breakfast Aan het Reestdal

9,7

3 reviews over Bed and Breakfast Aan het Reestdal in het Nederlands

Marianne
26-8-2018

Gezellige accommodatie met alle faciliteiten. Goed ontbijt en een vriendelijke gastvrouw. Heerlijk om even tot rust te komen met een prachtig uitzicht. De ideale plek om te ontsnappen aan de drukte.

Geweldig

Francis
27-4-2018

Een hele mooie lokatie, de kamer was eigenlijk gewoon een klein huisje.

De eigenaresse was super aardig. Zeker aan te raden voor een paar dagen.

Genoten van de rust

Serge
2-10-2017

Een fraai natuur gebied met wandel en fiets mogelijkheden, dichtbij Meppel. De kamer is heerlijk en de familie die de B&B runt bijzonder vriendelijk. Ernaast ligt een restaurant waar je prima kunt eten. Een perfecte plek om te verblijven!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Aan het Reestdal in IJhorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Aan het Reestdal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.