Tijdelijk €25 aanbetaling

't Losse Hoes

9.4FenomenaalScore uit 23 reviews

9.4FenomenaalScore uit 23 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

23 Reviews over 't Losse Hoes

• 9Team goede oude tijd12-11-2021

Een geweldige aanrader

Geweldige avond gehad. Heerlijk gegeten en fijne bediening. Prachtige plek aan ronde tafel in aparte nis. Corona proof.

• 10Monique ten Hagen24-08-2021

Genieten in Gelderland

Wil je een nacht of paar dagen ertussen uit even op adem komen, genieten van natuur in eigen land voor een aantrekkelijk prijs. Boek dan een nacht of meerdere nachten in 't Losse hoes in Holten. Een sfeervolle en verzorgde bossuite al dan niet met bad. De stilte in de avond en nacht dragen bij aan de ontspanning. Heerlijke gerechten in een idyllische restaurant met oprechte persoonlijke en vriendelijk bediening. Wordt er rekening gehouden met dieet wensen. Overdag kun je fietsen en wandelen in de omgeving op de Sallandse heuvelrug. Een bezoekje aan Deventer met zijn pittoreske winkeltje en sfeervolle straatjes maakt het bezoek compleet. Wij hebben het 't Losse Hoes in de afgelopen jaren meerdere keren bezocht zowel in de zomer en herfst was het een fantastische ervaring. Wil je de hond meenemen, dan is dat geen probleem.

• 6Lies17-09-2018

Hotel is ondergeschoven kindje Losse Hoes

De aandacht gaat hier meer uit naar het restaurant dan naar het hotel. De hotelkamer was enorm donker. Een boek lezen was er onmogelijk. Er was een plafoniere stuk. Er lagen haren in het bad. Er lag zwerfvuil rondom de entree van de kamer. Ik vond een rekening d.d. 16-12 2017 met naam+adres van Sanadome Nijmegen in een bureaula . Waterkoker en senseo-apparaat stonden op bureau, maar daar was geen stopcontact. Moest koffie zetten en water koken in de badkamer (was de enige optie met een bereikbaar stopcontact). Het satijnen hoeslaken was zat vol kreukels. Ik vond cupjes koffiemelk met als houdb.datum 28 april 2018. Geen wifi-bereik. Een ouder echtpaar en ik waren de enige ontbijtgasten gisterochtend. Zij ging uitgebreid zitten bellen over een zieke kat. Geen verse jus d'orange (dat mag je minstens verwachten voor een ontbijt van € 12,50 vind ik). De plafoniere is vervangen. Met mijn overige klachten is niets gedaan ter compensatie.

• 9Sandra06-12-2016

Tubantie menu was super!

Goede prijs kwaliteit verhouding. Fijne bediening en een prachtige ambiance.

• 5Margreet Faas05-05-2016

Zeer vriendelijk personeel en een geweldige keuken.

• 9Thea18-03-2016

Een heerlijk verblijf

Begin maart een weekendarrangement geboekt om 65e verjaardag te vieren. Op zaterdagavond naaste familie uitgenodigd voor diner in het sfeervolle restaurant. Was uitermate geslaagd, zeer gezellig en heerlijk gegeten. Prima keuken en ontbijt. Het personeel erg plezierig, gastvrij en attent. Kortom: een heerlijk weekend om op terug te kijken.

• 9Jos01-09-2015

Erg fijn

Vriendelijke en attente bediening, goed eten en keurige kamers.

• 6k_kolvoort05-04-2015

Prijs /kwaliteitdisbalans

Ik heb dit hotel geboekt op basis van wat ik las " luxe bossuite" . Ik vond het een vakantiewoning opgedeeld in 3 te huren kamers. Prijs-kwaliteit volkomen uit balans! Alles goed genoeg maar voor betaalde prijs echt matige accomodatie. Zeer vriendelijk personeel.mooie omgeving.

• 10keshia09-11-2014

1 woord Geweldig! echt een aanrader:)

Afgelopen zaterdag hier gegeten, we werden super ontvangen. En we hebben ontzettend lekker gegeten. Dit restaurant is kindvriendelijk, gezellig, knus, heerlijk eten en leuke vlotte bediening. Alles kan hier gewoon, ook qua diëten!! Toen we waren uitgegeten kregen we nog even een rondleiding door het restaurant, en kregen we meteen een hotel kamer te zien, erg leuk!! echt een aanrader!!

• 10michelle05-11-2014

in 1 woord fantastische

Afgelopen weekend hebben een fantastische verblijf gehad bij hotel het losse hoes. Het was in 1 woord geweldig aan alles werd gedacht ! Bijzonder behulpzaam en vriendelijke mensen en een fantastische keuken. De kamer was ruim en van alle gemakken voorzien! Wij komen zeker weer terug. Team het losse hoes bedankt voor de gastvrijheid.

Hotel 't Losse Hoes info

Het complex