Vakantiehuis 't Boshuisje

103 reviews over Vakantiehuis 't Boshuisje in het Nederlands

Geweldig

I.Bosman,
29-12-2017

Een heel hartelijk ontvangst. In een gezellig ingericht huisje waar je je direct thuisvoelt. Aangekleed in de kertstsfeer. Alles uitstekend verzorgd .

Gelijk gereserveerd voor volgend jaar

WIBA,
29-12-2017

Gastvrije ontvangst. Twee kerstbomen binnen en één buiten.

Huisje prima ingericht en ook schoon! Ligging aan het bos, ideaal voor honden. Absoluut vuurwervrij.

Een fantastisch huisje op een superlokatie

Sven Los,
27-12-2017

Gastvrouw zeer gastvrij. Een mooie complete accommodatie in een wonderschone natuur. Uitgebreide wandel en fietsmogelijkheden. Voor kinderen: een kinderboerderij / speeltuin op loopafstand. Prijs - kwaliteit is perfect, waar voor je geld.

Geweldige, rustige plek midden in de natuur

Tineke,
17-12-2017

Heerlijk plekje in de natuur. Een verlichte kerstboom binnen maakte de sfeerbeleving helemaal af. Honden zijn welkom en hebben de tijd van hun leven. Zeer aan te bevelen!

helemaal super

Peter Bouwmans,
17-12-2017

omgeving en de lieve gastvrouw maken je weekend super relaxt

Gewéldig!

Paalman,
12-12-2017

Zeer fraaie ligging. Gastvrij en schoon

wat een heerlijk huisje!

Joke,
9-12-2017

Een fantastisch huisje om helemaal tot rust te komen. De inrichting is comfortabel en compleet, maar bovenal knus en gezellig. Het uitzicht vanuit het huisje is ontzettend rustgevend. De ligging is perfect als je van rust houdt, aan een zandpad waar echt helemaal niets rijdt. Met de hond kon ik zo het naastliggende bosje in lopen en vanuit het huisje kunnen eindeloos lange wandelingen gemaakt worden over de Holterberg en de hei van de Sallandse heuvelrug, allebei on-Nederlands mooi. Slechts 1 minpuntje: De provinciale weg die achter het stukje bos langsloopt is wel duidelijk te horen, maar alles voelde hier verder zo goed, dat ik dat na een paar dagen ook gewoon niet meer hoorde.

Super relaxt huisje

Noortje de Jong,
24-11-2017

Twee geschakelde vakantiewoningen bij particuliere eigenaar in de bosrand. Mooi uitzicht, heel rustig en fantastisch uitgerust. Het enige dat we misten in het vierpersoonshuisje is een vaatwasser verder is alle huishoudelijke apparatuur aanwezig.

Een verrassend gezellig, comfortabel, luxe huisje.

Thea Altorf,
26-10-2017

De ontvangst was zeer hartelijk en het huisje is van alle gemakken voorzien. Het ligt in een prachtig aangelegde tuin in een rustige omgeving. Er kunnen allerlei sportieve aktiviteiten ondernomen worden. Ook voor kinderen zijn er veel leuke dingen te doen.Mijn kleinkinderen mochten helpen met het verzorgen van de paarden en ze hebben zelfs op ze mogen rijden. We hebben een onvergetelijke mooie en leuke vakantie gehad. En mede door de heerlijke bedden ook goed uitgerust.

Toplocatie en veel gezelligheid.

Sophie Landzaat,
10-10-2017

De ligging van het huisje is prachtig. Toplocatie. Het is superschoon en alles wat je wenst is aanwezig. Je voelt je meteen thuis. Het welkom door de gastvrouw is hartverwarmend. Voor vragen kun je altijd bij haar terecht. Mijn man was jarig en ze kwam een heerlijke appeltaart brengen.😍

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 't Boshuisje in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 't Boshuisje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.