Vakantiehuis 't Boshuisje

104 reviews over Vakantiehuis 't Boshuisje in het Nederlands

Ver boven verwachting!

Fam.Bakker,
22-10-2018

Wat een heerlijk huis en prachtige locatie! De rust, de ruimte, de ontspanning in combinatie met het comfort van het Boshuisje maakte ons verblijf nu twee keer tot een heerlijk uitje. Het is dan ook zeker niet de laatste keer dat we hier zijn geweest. Het huisje zelf is voorzien van alle gemakken en het biedt bovendien meer dan een doorsnee vakantiewoning. De ontvangst voelde iedere keer als een warme deken aan. In alle rust word je door het huis heen geleid door de gastvrouw Ingrid. Voor volwassenen heerlijk om tot rust te komen; voor kinderen voldoende afleiding buiten en een leuke kinderboerderij op 5 minuten loopafstand.

En het gebied? Helemaal top! Met leuke plaatsen is de buurt zoals Deventer en Zutphen en natuurlijk ook de Holterberg maakt het verblijf in Het Boshuisje helemaal af!

geweldig huis in schitterende natuur!

Anita,
10-10-2018

We hebben met ons gezin met volwassen kinderen een heerlijk weekend doorgebracht in het boshuisje voor 6 personen. Het huisje is schitterend gelegen in de natuur, heel rustig. Vanuit het huis een prachtig uitzicht . Door de eigenaar is veel aandacht besteed aan het huisje. Het is goed onderhouden en er is gelet op alle details. Het was zo compleet dat het niet voelt als een vakantiehuis, maar als een eigen woning. Het huisje is van alle gemakken voorzien. We hebben heerlijk gewandeld en gefietst, in schitterende natuur. Voor mensen met kinderen is het fijn om te weten dat op loopafstand een grote kinderboerderij met speeltuin is. De eigenaresse is super vriendelijk , rustig en heel toegankelijk. Toen we fietsen huurden en er was er één tekort, was een telefoontje genoeg om het probleem op te lossen. Deze mensen willen hun gasten echt een fijne tijd bezorgen, dat is in alles voelbaar. Zeker een aanrader!

Gewoon heerlijk!

Joke Langendam,
19-9-2018

De tweede keer dat wij hier geweest zijn. Wederom voelden wij ons er welkom. Bij aankomst stond onze gastvrouw Ingrid ons al op te wachten en bij binnenkomst stond daar een verse bos bloemen op tafel en een schaaltje lekkers als welkom.

WIj hebben heerlijk een dag in Deventer kunnen doorbrengen zonder hond doordat onze gastvrouw Ingrid spontaan aanbood om onze hond tegelijk met die van haar uit te laten en een oogje in het zeil te houden. Het huisje zelf is goed onderhouden en gezellig ingericht. Je voelt je er volkomen thuis. Zeker een aanrader en wij zullen hier ongetwijfeld nog een keer terug keren.

Fijne week gehad hier.

A.J. Langendam,
19-9-2018

Mooi gelegen aan de rand van een bos. Gezellig huisje, zeer compleet ingericht.

Prettig dat onze gastvrouw Ingrid zo dichtbij woont. Op deze manier was zij makkelijk bereikbaar indien nodig. Tijdens ons verblijf was ik jarig en verraste zij me met een overheerlijke appeltaart. Kortom wij hebben het hier prima naar ons zin gehad!

Laurinda,

Prachtige omgeving, mooi huisje

Leo Hendriksma,
18-9-2018

Wij zaten in het huisje Roodborst voor maximaal vier personen, met zijn tweeen, samen met ons hondje. Het huisje was schoon en compleet ingericht. Het is heerlijk rustig gelegen en je loopt zo het bos in, kortom een ideale plek.

Voor een topvakantie!

Annelies Schwartz,
17-9-2018

Net als vorig jaar hebben wij hier weer erg genoten. Nu al voor 2019 geboekt en langer.

Omgeving en inrichting huisje perfect.

Dat is gastvrouw Ingrid zeker ook.

Een absolute must.

Gewoon gaan!

Wim Ris,
17-9-2018

Het huisje is prachtig midden in de natuur gelegen. Fraaie tuin erom heen; in het huisje werkelijk alles wat je nodig hebt! Uitstekende wandel-en fietsomgeving;leuke plaatsjes in de omgeving om een bezoekje af te leggen.

Wij komen zeker weer terug.

Zeker voor herhaling vatbaar.

R.M.J. Bremer,
16-9-2018

Mijn vrouw en ik zijn hier voor de 2e keer geweest en de gastvrijheid van de eigenaresse was weer zeer positief. Bij aankomst staat er altijd een boeketje wilde bloemen op tafel en een schaaltje met snoepjes en chocolades. Dat voelt zeer welkom.

De ligging van het huisje is midden in het bos, maar na 30 meter ben je op een zandpad vanwaar je prachtige wandelingen kunt maken door het bos en langs boerderijen.

Zelden zien we zo'n sterrenhemel als hier zonder enige lichtvervuiling. Voor ons is het een adres waar we absoluut meer zullen komen. Rust, natuur, een prachtige omgeving en heerlijke eetadresjes.

Bovendien zijn de leuke steden Zutphen en Deventer goed te bereiden.

Voor onze ruwharige teckel is het een grote speeltuin, waar hij vrijuit kan rondrennen.

Wat een groot voordeel is, is dat de eigenaresse op een steenworp afstand van ons woont. Als we haar nodig hebben voelt dat erg prettig.

Ingrid, je zult ons zeker nog eens terugzien.

Super

Elize 't Jong,
6-9-2018

Het huisje ligt in een prachtige omgeving. Huisje is knus en gezellig je voelt je er gelijk thuis. Leuke inrichting. Geschikt voor kinderen ook ivm de naastgelegen kinderboerderij. Aardige gastvrouw

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 't Boshuisje in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 't Boshuisje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.