Vakantiehuis 't Boshuisje

Review geschreven door Fam.Bakker

Ver boven verwachting!

Fam.Bakker,
22-10-2018

Wat een heerlijk huis en prachtige locatie! De rust, de ruimte, de ontspanning in combinatie met het comfort van het Boshuisje maakte ons verblijf nu twee keer tot een heerlijk uitje. Het is dan ook zeker niet de laatste keer dat we hier zijn geweest. Het huisje zelf is voorzien van alle gemakken en het biedt bovendien meer dan een doorsnee vakantiewoning. De ontvangst voelde iedere keer als een warme deken aan. In alle rust word je door het huis heen geleid door de gastvrouw Ingrid. Voor volwassenen heerlijk om tot rust te komen; voor kinderen voldoende afleiding buiten en een leuke kinderboerderij op 5 minuten loopafstand.

En het gebied? Helemaal top! Met leuke plaatsen is de buurt zoals Deventer en Zutphen en natuurlijk ook de Holterberg maakt het verblijf in Het Boshuisje helemaal af!