Camping Plattelandcamping Ideaal

20 reviews over Camping Plattelandcamping Ideaal in het Nederlands

Fantastisch verblijf !!!

Fam goedhart
14-8-2017

Wij hebben met heel veel plezier hier gestaan,. Ruime plaatsen , gastvrij ! Mooi netjes sanitair , een echte aanrader , wij komen zeker terug👍🏻👍🏻👍🏻

Uitstekende camping

Kok
7-7-2017

Gastvrije ontvangst. ruime plaatsen, keurig toiletgebouw, wifi, gezellige sfeer gasten onderling. Kortom aanrader.voor iemand die het schitterende gebied van en rond de Holterberg wil bezoeken.

Fantastisch, mooie camping.

Toos B
1-7-2017

Mooie, ruime kampeerplaatsen, Leuke trampolines en skelters voor de kleinkinderen, Goed en schoon sanitair, Heerlijk gefietst. Fantastisch dus.

Prachtige camping met mooie ruime kampeerplaatsen en zeer schoon sanitair.

Wij hebben hier met onze kleinkinderen gestaan. Onze hond is mee geweest en vanaf de camping konden we zo met hem het bos, wat bij de camping hoort, in wandelen. Het gras wordt door de eigenaar mooi kort gehouden. We hebben heerlijk gefietst in de Holterberg. De skelters en trampolines vielen bij onze kleinkinderen goed in de smaak. De vriendelijke eigenaresse zei dat in augustus de hei zo mooi in bloei staat op de Holterberg. Jannie dan komen we zeker weer voor een week bij je kamperen.

Wel aardig

Min
21-9-2016

Het terrein is goed onderhouden en veel plaatsen hebben een plateau wat bovenverwachting prettig is. Er is 1 sanitairgebouw waardoor een aantal mensen erg ver moeten lopen. De WiFi verbinding is uitermate slecht. Verder niks extra's zoals warm water of toiletpapier. Niet meer van deze tijd vind ik dat je voor douchen extra moet betalen. Lastig was het dat de receptie slechts korte tijd per dag open was. Door de soberheid van voorzieningen vind ik de camping niet goedkoop.

Wat een geweldige professionele camping

Marijke
25-7-2016

Professioneel, serieus en de camping geeft je het gevoel "op vakantie te zijn".

Ongedwongen, vriendelijk prachtige locatie. We zijn hier met de camper 3 etmalen geweest. Voor dit bedrag hoef je niet naar een camperplaats waar verhoudingsgewijs weinig voorzieningen zijn. TOP CHAPEAU!!!!!!!!

Mooi gelegen camping met zeer schone toiletten en een vriendelijk benadering en leuke activiteiten

We zouden twee weken blijven maar maakten er drie weken van .

Zeer mooie fietsroutes en wandelingen vanuit de camping echt de moeite waard.

En de dorpen Holten en Rijssen vlakbij

Echt een camping om je thuis te voelen

Uit en toch thuis.

Wij komen zeker weer terug.

camping ideaal maakt zijn naam meer dan waar!

A. van Plaggenhoef
11-6-2016

Mooie rustige camping net buiten Holten met gastvrije beheerders .Prachtige omgeving waar je heerlijk kunt fietsen en wandelen.Het sanitair is ook top, ruim voldoende en keurig schoon!! En de prijs daar wordt je ook helemaal vrolijk van, kortom camping Ideaal is een ideale bestemming.

Mooie vakantie gehad!

Betsie
30-6-2015

Vakantie was erg leuk op deze camping. Kopje koffie bij ontvangst en mooie ligging.Sanitair is prima.Kleinkinderen zijn 2 nachten geweest (6 en 8) en hebben zich goed vermaakt. Hutten in het bos gebouwd, springen op de trampolines en skelters gehuurd. Mooie fietsomgeving. Wij komen nog eens terug. Leuke bijkomstigheid is de voordelige prijs.

Geweldige camping, echt een aanrader.

Herman Huisjes
30-6-2015

We hebben op een mooie ruime plek gestaan. Elektrische aansluiting OK. We konden gratis gebruik maken van Wifi en het signaal was goed. Mooie fietstochten gemaakt. Makkelijk met knooppunten systeem. Iedere avond na 18.00 uur nog gezellig jeu de boule gespeeld. Erg gezellig publiek op de camping. Het sanitair is goed voor elkaar en erg schoon. Een aanrader dus deze camping. Wij komen zeker terug.

Fantastisch!! Heerlijke plaats om te kamperen!

Henk Bolussen
11-6-2015

Mooie camping met ruime plaatsen, schoon en goed sanitair.

Prachtige omgeving om te wandelen en fietsen dicht bij het dorp Holten.We hebben meegedaan met een Jeu de Boulestoernooi op zaterdagmiddag erg gezelig met een hapje en drankje gratis van de camping.We gaan hier zeker naar terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Plattelandcamping Ideaal in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Plattelandcamping Ideaal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.