Lodge Outdoors

Lodge Outdoors
7,5

10 tips over Lodge Outdoors

Sven van Koppen, 18-6-2015
wij hebben de eerste dag gebruik gemaakt van een ontbijt in de vorm van roomservice. op de afgesproken tijd kwamen ze een heerlijk ontbijtje bezorgen. een super gaaf idee, maar wel wat prijzig. Misschien kan daar nog serieus naar gekeken worden. Het idee is super.
sjoerdenwilma, 14-12-2014
Sallantse heuvelrug is redelijk dichtbij.
Han Brandt, 17-11-2014
Als je goede verzorging en persoonlijke aandacht zoekt: Dit is je park!

Patrick, 21-10-2014
    Quadrijden. Kan al vanaf 8 jaar, dus leuk met kinderen. EUR 22,50 voor 1 uur per persoon. Wel oude kleren en schoenen meenemen.
    H. de Jong, 16-6-2014
    Als uitstapje is natuurdiorama holterberg (speurtocht), bezoekerscentrum sallandse heuvelrug (gratis veel info en bijvoorbeeld in klei zelf pootafdrukksn maken) en vooral de weg tussen het een en het ander een leuk idee voor jonge kinderen
    Patricia, 8-1-2014
    De Holterberg, hier kan je o.a. het Wereldtijdpad lopen, zeer informatief. Ook Deventer is dichtbij, leuke winkels, maar vooral ook mooie oude gebouwen.

Erik Takes, 10-7-2013
    De nabijgelegen snelweg is enigszins hoorbaar. Aangezien wij uit de Randstad komen en direct in de nabijheid van Schiphol wonen hebben wij het achtergrondgeluid ervaren als niet noemenswaardig en zelfs stil, maar voor wie een landelijke woonomgeving gewend is valt een lodge of tent het verst bij de snelweg vandaan wellicht het best aan te bevelen
    ingrid van koppenhagen, 22-5-2012
    Heb je kleine kids, neem dan een zakje stopcontactbeveiligers mee voor de lodge.
    Menno, 8-5-2012
    De "late check-out" optie is perfect.
    Marleen, 7-5-2012
    Er zijn in de omgeving veel leuke dingen te doen. Ik was met mijn dochter van 3. De kinderboerderij Strubbert in Laren is heel leuk en groot! Ponyrijden, knuffelen met de dieren en de hele dag spelen. Ook is de pannenkoekenboerderij Erve Brooks in Gelselaar een aanrader. Hier kunnen jong en oud zich de hele dag vermaken. Ziet er prachtig uit en ze hebben er een heel leuk avonturenpad om te lopen.Verder veel speelmogelijkheden.Enschede en Nijverdal zijn leuk om te bezoeken

Onze bezoekers bekeken ook: