Lodge
Weer vandaag4°-4°
6,2

101 reviews over Lodge Outdoors in het Nederlands

Zeer gezellige accommodatie, weinig voorzieningen.

Harry & family,
13-8-2018

Een midweek in een luxe safaritent op dit natuurkampeerterrein. Zeer ruime tent met een toilet en bad, 3 vaste bedden en een stapelbed. Veel privacy en erg ruime plekken. Op de camping zelf is helemaal niets te beleven maar dat je weet je van te voren en de prijs is dan ook niet hoog. Wel veel geluid van de A1, de één kan daar wel tegen, voor een ander is dit erg hinderlijk.

Eenvoudig keukenblok met 2 elektrische pitten, minimale keukeninventaris. Warmwatervoorziening is prima. Verlichting is ook minimaal maar met de lange dagen in de zomer kan dat er ook mee door. De kussens op de loungebank zijn dun en zit dus niet heel lekker.

Bij mooi weer is dit echt een voortreffelijke accommodatie voor kampeerders die tevreden zijn met eenvoudige voorzieningen en houden van authentieke sfeer en gesteld zijn op privacy.

De receptie is alleen telefonisch bereikbaar, maar wel vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Het idee van een logde is leuk en aantrekkelijk dat er staat op gemaakte en inclusief handdoek en theedoekpakket maar er klopte weinig aanbod logde. Er bleek echter sprake van achterstallig onderhoud, slechte schoonmaak, de voorzieningen waren erg karig en veel dingen waren kapot of ontbraken. Overigens was er ook veel geluidsoverlast van de snelweg die naast het park lag. De theedoek had twee gaten, de kast zakte in elkaar wanneer men hem opende en om over de haren in de douche en badkuip maar niet te spreken. De receptie was onbemand en via het telefoonnummer wat achtergelaten was, was niemand te bereiken. Het park gaf een verlaten indruk omdat de huisjes nauwelijks bezet waren, dit nog wel in het hoogseizoen. Kortom, het verblijf is niet erg geslaagd geweest en wij zullen hier ook niet meer terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig. Mooi huisje.

Fam. van Panhuis,
25-2-2018

Vriendelijk ontvangen. Huisje was al verwarming en verlichting aan. Bedden waren opgemaakt. Top weekend gehad. TV niet gemist....heerlijk!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Outdoors voor je op een rij gezet:

Lodges zijn knus, basic, voldoende comfortabel voor camping-niveau.

Neem de tijd voor een maaltijd bereiden, er zijn maar twee pitten en twee pannetje en de keuken is beperkt. Zoals gezegd, het is echt kamperen. Verwacht geen zachte bank om 's avonds in neer te ploffen voor een filmpje, want de steigerhouten bank is gewoon hard, het klapstoeltje is ook niet om onderuitgezakt in te gaan loungen en er is geen tv en geen wifi. Dus 's avond geen pc aan en nog wat leuks opzoeken over de omgeving...

Toilet, douche, bedden zijn prima. Schoonmaak is ronduit slecht, wij hebben schoonmaakartikelen gekocht en de boel eerst behoorlijk moeten opfrissen. Veel privacy rondom lodge, veel groen, het oogt sfeervol en landelijk. En ja, je hoort de snelweg, wat niet overeenstemt met de uitstraling van het park. Op het terrein is verder niets te doen, zelf vermaak meenemen voor de kinderen.

Bezetting was zeer mager en het weer regenachtig en troosteloos, wat het geheel een desolate indruk bood.

Erg veel te doen in de omgeving, voor de boodschappen of een verse pizza kun je prima terecht in Holten, genoeg winkels en opvallend vriendelijke mensen. Aanrader: Holterberg, klimbos Ruurlo, kinderboerderij.

Dus, hou je verwachtingspatroon laag, stel je in op echt basic, een landelijke uitstraling met een snelweggeluid op de achtergrond en je hebt een prima uitvalsbasis voor de dagelijkse uitjes. Park heeft veel potentie, maar er mogen beslist nog behoorlijk wat puntjes op de i worden gezet.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Boek geen event, zoals quad rijden!

Henry Wibier
30-10-2016

Outdoor events is niet oke! Kwamen met een groep van 9 personen om quad te rijden, geboekt gereserveerd, en we waren er klaar voor. Bij aankomst bleek niets bekend te zijn. Er werd gezegd,; sorry ik kan jullie niet helpen, niet onze schuld. We kregen geen kop koffie aangeboden, er werd niet naar een oplossing gezocht. 9 man een vrije midag genomen voor niets!! Geen compensatie voor gemaakte kosten. Ik zeg, boek hier nooit wat, want het is niet zeker of het wel doorgaat.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Goed vertoeven!

Margreet
20-9-2016

Wat een heerlijk weekend hebben wij gehad in een lodge van Outdoors Holten. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gefietst in een prachtige omgeving. De high tea was heerlijk en sfeervol opgediend!

Gereisd met partner in september 2016

Leuk weekend gehad met een groep!

Dami
5-9-2016

Een mooi park met sfeervolle huisjes, waarbij je genoeg privacy hebt bij je lodge/tent. Vriendelijk personeel dat direct klaarstaat om je te helpen. Groepsactiviteiten en barbecue waren top geregeld, waarbij ook rekening gehouden werd met specifieke dieetwensen e.d.

Zeker een aanrader voor groepsverblijven!

Gereisd met vrienden in september 2016

Prima natuurpark, veel te verbeteren

Fam Essers
1-8-2016

We hadden een tent, de accomedatie was echt heel mooi, jammer dat het park voor nog geen twintig % bezet was, in het hoogseizoen.. hierdoor in tegenstelling tot de website en facebook pagina geen activiteiten voor kinderen, geen a la cart eten etc alleen mogrlijk op reservering, geen kampvuur etc. Erg teleurstellend. Ook was er een groot deel van de dag geen personeel op het terrein./receptie maar gedeeltelijk open. Wil je een camping waar niets te doen is, een natuurcamping dan prima camping/centrum.Ik zou de website daar op aanpassen dat het outdoor gedeelte alleen voor groepen is en niet voor gasten ed. Ook dat je er niet zomaar een hapje kan eten etc. Het lawaai van de a1 was wel erg overheersend in de tenten. Jammer want de tenten en lodges zijn erg mooi . Jammer dat de horeca niet vaker open is voor een kop koffie of ijsje voor de kinderen. Vriendelijk personeel maar we hadden er andere verwachtingen bij.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijk weekend gehad!

sharon
31-7-2016

Wij zijn hier lastminute een weekend heen gegaan. We werden heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. Wij zaten in een lodge en die is keurig in orde. De bedden liggen heerlijk en alles wat je nodig hebt is er. Een aanrader is de high tea en de bbq op het park. De prijs en kwaliteit verhouding hier van is uitstekend. In de omgeving zijn wij naar de stad Deventer gegaan. Leuke stad met veel winkeltjes en leuke terrassen

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk in de natuur

Shirley
25-7-2016

Een mooie plek om in luxe te genieten van de natuur. Goede service en aardig personeel.

Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in januari 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Outdoors voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Outdoors in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Outdoors zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.