Lodge Outdoors

99 reviews over Lodge Outdoors in het Nederlands

Geweldig. Mooi huisje.

Fam. van Panhuis
25-2-2018

Vriendelijk ontvangen. Huisje was al verwarming en verlichting aan. Bedden waren opgemaakt. Top weekend gehad. TV niet gemist....heerlijk!

Lodges zijn knus, basic, voldoende comfortabel voor camping-niveau.

Neem de tijd voor een maaltijd bereiden, er zijn maar twee pitten en twee pannetje en de keuken is beperkt. Zoals gezegd, het is echt kamperen. Verwacht geen zachte bank om 's avonds in neer te ploffen voor een filmpje, want de steigerhouten bank is gewoon hard, het klapstoeltje is ook niet om onderuitgezakt in te gaan loungen en er is geen tv en geen wifi. Dus 's avond geen pc aan en nog wat leuks opzoeken over de omgeving...

Toilet, douche, bedden zijn prima. Schoonmaak is ronduit slecht, wij hebben schoonmaakartikelen gekocht en de boel eerst behoorlijk moeten opfrissen. Veel privacy rondom lodge, veel groen, het oogt sfeervol en landelijk. En ja, je hoort de snelweg, wat niet overeenstemt met de uitstraling van het park. Op het terrein is verder niets te doen, zelf vermaak meenemen voor de kinderen.

Bezetting was zeer mager en het weer regenachtig en troosteloos, wat het geheel een desolate indruk bood.

Erg veel te doen in de omgeving, voor de boodschappen of een verse pizza kun je prima terecht in Holten, genoeg winkels en opvallend vriendelijke mensen. Aanrader: Holterberg, klimbos Ruurlo, kinderboerderij.

Dus, hou je verwachtingspatroon laag, stel je in op echt basic, een landelijke uitstraling met een snelweggeluid op de achtergrond en je hebt een prima uitvalsbasis voor de dagelijkse uitjes. Park heeft veel potentie, maar er mogen beslist nog behoorlijk wat puntjes op de i worden gezet.

Oude reviews (archief)

Boek geen event, zoals quad rijden!

Henry Wibier
30-10-2016

Outdoor events is niet oke! Kwamen met een groep van 9 personen om quad te rijden, geboekt gereserveerd, en we waren er klaar voor. Bij aankomst bleek niets bekend te zijn. Er werd gezegd,; sorry ik kan jullie niet helpen, niet onze schuld. We kregen geen kop koffie aangeboden, er werd niet naar een oplossing gezocht. 9 man een vrije midag genomen voor niets!! Geen compensatie voor gemaakte kosten. Ik zeg, boek hier nooit wat, want het is niet zeker of het wel doorgaat.

Goed vertoeven!

Margreet
        20-9-2016

Wat een heerlijk weekend hebben wij gehad in een lodge van Outdoors Holten. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gefietst in een prachtige omgeving. De high tea was heerlijk en sfeervol opgediend!

Leuk weekend gehad met een groep!

Dami
        5-9-2016

Een mooi park met sfeervolle huisjes, waarbij je genoeg privacy hebt bij je lodge/tent. Vriendelijk personeel dat direct klaarstaat om je te helpen. Groepsactiviteiten en barbecue waren top geregeld, waarbij ook rekening gehouden werd met specifieke dieetwensen e.d.

Zeker een aanrader voor groepsverblijven!

Prima natuurpark, veel te verbeteren

Fam Essers
        1-8-2016

We hadden een tent, de accomedatie was echt heel mooi, jammer dat het park voor nog geen twintig % bezet was, in het hoogseizoen.. hierdoor in tegenstelling tot de website en facebook pagina geen activiteiten voor kinderen, geen a la cart eten etc alleen mogrlijk op reservering, geen kampvuur etc. Erg teleurstellend. Ook was er een groot deel van de dag geen personeel op het terrein./receptie maar gedeeltelijk open. Wil je een camping waar niets te doen is, een natuurcamping dan prima camping/centrum.Ik zou de website daar op aanpassen dat het outdoor gedeelte alleen voor groepen is en niet voor gasten ed. Ook dat je er niet zomaar een hapje kan eten etc. Het lawaai van de a1 was wel erg overheersend in de tenten. Jammer want de tenten en lodges zijn erg mooi . Jammer dat de horeca niet vaker open is voor een kop koffie of ijsje voor de kinderen. Vriendelijk personeel maar we hadden er andere verwachtingen bij.

Heerlijk weekend gehad!

sharon
        31-7-2016

Wij zijn hier lastminute een weekend heen gegaan. We werden heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. Wij zaten in een lodge en die is keurig in orde. De bedden liggen heerlijk en alles wat je nodig hebt is er. Een aanrader is de high tea en de bbq op het park. De prijs en kwaliteit verhouding hier van is uitstekend. In de omgeving zijn wij naar de stad Deventer gegaan. Leuke stad met veel winkeltjes en leuke terrassen

Heerlijk in de natuur

Shirley
        25-7-2016

Een mooie plek om in luxe te genieten van de natuur. Goede service en aardig personeel.

Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar

Gezellige lodges

Ad
        21-12-2015

Er is enorm veel privacy op het terrein en de lodges zijn erg gezellig. Juist de eenvoud van de inrichting sprak ons erg aan. Houten huisjes zijn gewoon erg knus. De omgeving is mooi en wij hebben totaal geen last gehad van welk geluid dan ook. Ook in de winter is deze locatie een prima keuze. Even heerlijk tot rust komen. Holten is erg gezellig, genoeg winkels. Erg vriendelijke mensen.

Wat natuur betreft zijn aanraders: Holterberg/ bos van Daantje Das en de kinderboerderij aan de Meester Bosweg in Holten.

We hebben bewust gekozen voor een last minute, dan is de prijs stukken aantrekkelijker. De volle prijs zou ik niet zo gauw betalen. Wat storend was: de badmat was kapot en het poetsen zou een tikkeltje beter kunnen. En er zijn maar 2 pannen. Dat je moet bijbetalen voor meer pannen, is een beetje raar want er zijn maar 2 pitten.

Heerlijk

Anita Teunissen
        5-9-2015

De safaritent is geweldig. De ruimte er omheen groot en met voldoende privacy. De diner mogelijkheden zijn prima. Het personeel is supervriendelijk.

Leuke activiteiten als schieten, segway, quats zijn op het terrein te doen. Er is fietsverhuur. Voor electrische wordt je doorverwezen naar Holten. Van het terrein naar Holten loop jd via edn bosroute in 2,5 km.

Kleine maar: het ligt in de buurt van een snelweg en die hoor je. Als je er aan gewend bent valt het niet meer op.

We hebben een aantal aanbieders voor Outdoors voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Outdoors in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Outdoors zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Outdoors scoort een 7.47 uit 10 op basis van 99 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: