Vakantiepark Landal Twenhaarsveld

Vakantiepark Landal Twenhaarsveld
8,4

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Twenhaarsveld voor je op een rij gezet:

71 tips over Vakantiepark Landal Twenhaarsveld

bri_ray, 27-6-2016
Het (openlucht) zwembad wat direct naast het park ligt.
Arend, 11-10-2015
Correctie van mijn tip over de fietsroute rond Diepenheim. Deze betreft niet 4 maar 6 kastelen. De VVV In Diepenheim heeft hiervan een routebeschrijving.
Arend, 6-10-2015
Een aanrader is de 4 kastelelen fietsroute rond Diepenheim

Eysie, 19-7-2015
    Internationaal brandweerrmuseum en bezoekerscentrum Sallandse heuvelrug.
    Ton Hermans, 5-7-2015
    Sallandse heuvelrug met diorama en bezoekerscentrum in Nijverdal. Leuk was de rit met heideslak.
    W.A.E Kramer Freher, 6-6-2015

Hebben 1 week gehad in huisje 204, prima gelegen en erg netjes.

Vele mogelijkheden in de naaste omgeving om een leuk uitstapje te maken. bv. Hellendoorn, Diorama Holterberg en prachtige fietsroutes.

reaver005, 17-5-2015
    Huisje 77 aan te bevelen.In Holten genoeg winkels,AH/COOP/Aldi waarschijnlijk door alle parken in de omgeving. Dagje Hellendoorn maar scoor je kaartjes dan wel via internet want als je de volle mep moet betalen dan is het net iets minder.Sallandse heuvelrug mooi bosgebied.Chinees restaurant De Lange Muur in Holten, goed eten schappelijke prijzen en je wordt bedient door Holtense deernen,superaardig. Alleen bij de AH in Holten zijn ze niet al te snugger.Buitenbad naast het park.
    Patrick, 14-4-2015
    Winkelen in Almelo. Je kunt er goed wandelen.
    Familie van Lankvelt, 6-4-2015
    De dweil die aanwezig is, is wel erg primitief en met twee honden hadden wij onze eigen leifheit bij wat ook maar goed was. De WiFi kan traag zijn wanneer het park vol is. Hadden eerste dagen goede snelheid maar met paasweekend zat het park helemaal vol en was de snelheid traag. (Wordt verzorgd door een extern bedrijf).
    miekje81, 4-3-2015
    Kinderboerderij Donterman