Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Bravenne

Vakantiehuis
Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Bravenne
9,2

20 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Bravenne in het Nederlands

Geweldig voor families met kinderen.

Fam.linthorst
5-6-2016

Wij hebben met z'n allen erg genoten

Fantastische locatie en prima voorzieningen!

Guido te nijenhuis
10-2-2015

Het bravenne, voor ons de eerste keer een weekend weg met de vrienden en kids, totaal 28 pers. Fantastische was het kinderen (van 6 tot 14jr) hebben zich super vermaakt in en rondom de boerderij, voetbalveld,vollybalveld,tafeltennistafel,speelbos,skelters e.d alles is aanwezig, accommodatie ziet er van binnen zeer verzorgt uit en is van alle gemakken voorzien.eigenaar is zeer vriendelijk en staat overal voor open, kinderen konden bij het melken aanwezig zijn en hebben zelfs een geboorte van een kalfje gezien!!! Ligt aan de snelweg A1 maar hier hoor je binnen echt niets van. Al met al een super en comfortabele accommodatie met alle gemakken voorzien.Top

Toplocatie voor grote groep met kinderen

ton van de ven
4-1-2015

Met oud en nieuw 5 dagen in het Bravenne vertoeft,wat een mooi huis en alles bij de hand.

Ruime keuken met top vaatwasser,genoeg privacy mbt slaapruimtes en buiten genoeg vertier voor de kids en de ouderen(kampvuur en liquor 43....).

Kinderen kunnen de koeien bekijken tijdens het melken,erg vriendelijke beheerders.....

Fantastische accommodatie

a.andrea2
18-11-2014

Afgelopen weekend hier ons jaarlijkse familieweekend gehouden. Wat een heerlijke plek om bij elkaar te komen. Een fantastische keuken waar echt niks ontbreekt om in te koken, heerlijke bedden, heerlijke douches en een zee aan ruimte in en om de accommodatie. Zeker een aanrader!

Geweldige keurige locatie

Nandia Hendriks
26-6-2014

Hele mooi accommodatie met een fantastische keuken. Ligt aan de snelweg maar merk je bijna niets van door een goede beschutting. Er is erg veel speel gelegenheden voor kinderen. Het speelbos is super.

Voor herhaling vatbaar

A. Pol
5-5-2014

Wij hebben met ons gezin kinderen en 12 kleinkinderen (leeftijd 11- 7 maand) het weekend van 2-4 mei door gebracht op Het Bravennne in Holten. In het begin dachten we bij aankomst over de ligging aan de snelweg even iets minder.

Binnen hoor je niets. Het is een geweldige accommodatie om met familie een weekend of langer door te brengen. Het ziet er allemaal even keurig en verzorgd uit. Het is erg ruim van opzet. Grote open keuken met kookeiland en van alle gemakken voorzien.

De kinderen hebben zich buiten prima vermaakt met skelters op de skelterbaan, steps, tractors en in het speel bos.

De allerkleinsten zonder zwemdiploma moeten onder begeleiding van volwassenen in het speel bos spelen

Hier bevindt zich ook de vijver

Hier bevindt zich ook een plek waar men heerlijk kan genieten van een kampvuur.

Gastvrije ontvangst en leuk dat de kinderen bij het melken aanwezig mochten zijn en van alles te horen kregen van de boer.

Bedankt voor de gastvrijheid.

Een aanrader

Geweldige groepslocatie

Sonja
9-1-2014

Met een groep van 23 personen (waarvan 12 kids) hebben we een heerlijke midweek gehad op Het Bravenne! Wat een top accommodatie! Buiten is er ontzettend veel speel ruimte voor de kids, waaronder een leuk uitdagend speelbos, groot voetbalveld, schuur met voetbaltafel, ping pong tafel, de koeienstallen, en veel heel veel skelters, steppen etc.! We hebben genoten van gluhwein en warme choco bij t kampvuur, mogen helpen bij t melken van de koeien er is echt van alles te doen. Binnen is het heel schoon en modern ingericht. T enige minpunt was dat de volwassene ook in stapelbedden moesten slapen, maar dat hebben we voor lief genomen. Aardige eigenaar, alleen maar lof.

Heerlijke locatie

Dennis Beute
16-11-2013

We komen net terug van een lang weekend Bravenne en hebben het heerlijk gehad. Als je genoeg boodschappen mee neemt, hoef je hier niet meer weg, want je hebt alles bij de hand. De locatie is ruim van opzet, modern en van alle gemakken voorzien. Buiten heb je ook superveel speelmogelijkheden voor de kids (en volwassenen ) en het buitenleven grijpt je hier gewoon. De koeien en kalfjes en de uitleg hierover van de zeer aardige familie zijn echt een verademing om mee te maken. Al met al een geweldige locatie.

Fantastiche accomodatie

31-10-2013

Wauw ik heb hier een fantastiche tijd gehad, de accomodatie was gewoon perfect en erg luxe. alles zag er tip top strak uit en er was een super leuk speelbos waar de kids lekker konden spelen. het was echt perfect allemaal.

Zeer mooie accomodatie

m van leussen
27-6-2013

We zijn er een weekend geweest en hebben erg genoten van de luxe en netheid van de accomodatie!

Buiten was er genoeg voor de kinderen te doen, fietsjes, skelters, speelbos etc. Ook is er binnen van alles aanwezig, spellen en een bak duplo!

De eigenaar kwam meteen naar ons toe en heeft meteen uitleg gegeven over de keuken etc, zeer vriendelijk! De kinderen zijn meegeweest met melken van de koeien die op stal stonden, heel leuk!

's Avonds hebben we een kampvuur gemaakt, waar je heerlijk omheen kon zitten!

Echt een aanrader voor een grote familie of groep!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Bravenne in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Bravenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.