Géén boekingskosten
NederlandOverijsselHoltenVakantiehuizen HoltenVakantiehuis Groepsaccommodatie Het Bravenne

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Bravenne

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

24 Reviews over Groepsaccommodatie Het Bravenne

• 10Naresh03-08-2020

Familie weekend gehad, het was fantastisch. Wij waren met 14 personen, van jong tot oud 5 t/m 70 jaar. Iedereen heeft zich vermaakt. Kamers en badkamers zijn netjes.

Buitenspeelgoed was een groot succes bij de kinderen ook het speelbos is erg leuk.

Locatie ligt naast de snelweg, maar geen moment last van gehad!

• 10Kai Koppen28-07-2020

Een heerlijk verblijf voor volwassenen en kinderen

We zijn net terug van een week vakantie bij Het Bravenne, en het was super! Zeer ruim huis wat van alle gemakken was voorzien. Wat meteen opviel is dat alles netjes en zeer schoon was!! Voor onze 3 kinderen was het ook een heerlijk verblijf, met spelletjes in de kast voor binnen maar buiten was helemaal gaaf. Een hele speelschuur met skelters, ballen, tafeltennis, blikken gooien etc. Teveel om op te noemen. Verder nog een zandbak, voetbalveldje, beachvolleybal veld en een leuk aangelegd avontuurlijk/survival park met een picknick/kampvuurplek.

In de omgeving genoeg te beleven in een hele mooie omgeving!

Verder verblijf je op een melkveehouderij en zijn we getuige geweest van geboorte van een stiertje en mochten kijken bij het melken van de koeien.

Fam. Scheperboer: Heel erg bedankt voor het hartelijke ontvangst en dat we op jullie prachtige plek mochten verblijven.

• 10rp ten napel17-07-2020

Geweldig

Zo fijn gehad, ondanks de regen, groep 12 volwassen en 10 kinderen2/13 jaar vermaakten zich hier prima door de grote over dekte kap schuur kunnen ze met regen zich ook vermaken. geen ruzie om trekkers enz er is zo veel en de ruimte! het speelbos ook, verstoppertje, kampvuur ligt ook heel mooi , de gashaard binnen, hele goede keuken met top spullen,minpuntje vriesvak te klein ,gebouw is brand schoon. beneden hele mooie ruime kamers,vriendelijke eigenaar,behulpzaam.en de a1 heb je geen hinder van.kortom gewoon gaan!

• 10Nico26-08-2019

Fantastische accommodatie met veel voorzieningen

Ik kan niks negatiefs over deze locatie verzinnen. Aan het geluid van de snelweg, waar we een beetje bang voor waren, ben je binnen een paar minuten gewend en vergeten. Binnen is het gebouw erg netjes met een uitgebreide keuken en net sanitair. Vooral buiten is het een opvallend mooie locatie. Voetbalveld, volleybalveld, speelbos, kampvuur, en nog heel veel spellen en ruimte om je geen seconde te vervelen. Een absolute aanrader!

• 9Fam.linthorst05-06-2016

Geweldig voor families met kinderen.

Wij hebben met z'n allen erg genoten

• 10Guido te nijenhuis10-02-2015

Fantastische locatie en prima voorzieningen!

Het bravenne, voor ons de eerste keer een weekend weg met de vrienden en kids, totaal 28 pers. Fantastische was het kinderen (van 6 tot 14jr) hebben zich super vermaakt in en rondom de boerderij, voetbalveld,vollybalveld,tafeltennistafel,speelbos,skelters e.d alles is aanwezig, accommodatie ziet er van binnen zeer verzorgt uit en is van alle gemakken voorzien.eigenaar is zeer vriendelijk en staat overal voor open, kinderen konden bij het melken aanwezig zijn en hebben zelfs een geboorte van een kalfje gezien!!! Ligt aan de snelweg A1 maar hier hoor je binnen echt niets van. Al met al een super en comfortabele accommodatie met alle gemakken voorzien.Top

• 9ton van de ven04-01-2015

Toplocatie voor grote groep met kinderen

Met oud en nieuw 5 dagen in het Bravenne vertoeft,wat een mooi huis en alles bij de hand. Ruime keuken met top vaatwasser,genoeg privacy mbt slaapruimtes en buiten genoeg vertier voor de kids en de ouderen(kampvuur en liquor 43....). Kinderen kunnen de koeien bekijken tijdens het melken,erg vriendelijke beheerders.....

• 9a.andrea218-11-2014

Fantastische accommodatie

Afgelopen weekend hier ons jaarlijkse familieweekend gehouden. Wat een heerlijke plek om bij elkaar te komen. Een fantastische keuken waar echt niks ontbreekt om in te koken, heerlijke bedden, heerlijke douches en een zee aan ruimte in en om de accommodatie. Zeker een aanrader!

• 9Nandia Hendriks26-06-2014

Geweldige keurige locatie

Hele mooi accommodatie met een fantastische keuken. Ligt aan de snelweg maar merk je bijna niets van door een goede beschutting. Er is erg veel speel gelegenheden voor kinderen. Het speelbos is super.

• 9A. Pol05-05-2014

Voor herhaling vatbaar

Wij hebben met ons gezin kinderen en 12 kleinkinderen (leeftijd 11- 7 maand) het weekend van 2-4 mei door gebracht op Het Bravennne in Holten. In het begin dachten we bij aankomst over de ligging aan de snelweg even iets minder. Binnen hoor je niets. Het is een geweldige accommodatie om met familie een weekend of langer door te brengen. Het ziet er allemaal even keurig en verzorgd uit. Het is erg ruim van opzet. Grote open keuken met kookeiland en van alle gemakken voorzien. De kinderen hebben zich buiten prima vermaakt met skelters op de skelterbaan, steps, tractors en in het speel bos. De allerkleinsten zonder zwemdiploma moeten onder begeleiding van volwassenen in het speel bos spelen Hier bevindt zich ook de vijver Hier bevindt zich ook een plek waar men heerlijk kan genieten van een kampvuur. Gastvrije ontvangst en leuk dat de kinderen bij het melken aanwezig mochten zijn en van alles te horen kregen van de boer. Bedankt voor de gastvrijheid. Een aanrader

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Bravenne info

• CafeNiet beschikbaar