Vakantiehuis Gastenboerderij Kosman

67 reviews over Vakantiehuis Gastenboerderij Kosman in het Nederlands

Heel erg fijn!

Daisy en Gerard
19-11-2018

Wat was het genieten! Neem je zwemkleding mee want de hottup en de sauna waren heerlijk in deze koude november maand!

Super mooie badkamers, helemaal gerenoveerd.

Overal lekker vloerverwarming, mooie kamers!

Het enigste minpuntje waren de banken, die waren aardig doorgezakt.

Geweldig in één woord

Engelschman
21-4-2017

Geweldig gebouw waar wij met 21 personen (familie) waren. Mooie inrichting, prima tweepersoonskamers, mooie badkamers(1 per 2 kamers van 2 personen) ,inventaris van keuken zeer goed, uitstekend geschikt voor kinderen. Behulpzame eigenaars.

Prima overdekt buiten zitten. Sauna en hottub geweldig!

Partyservice Holten aan te bevelen voor maaltijden.!!

Adri en Hanny
18-10-2016

Mooie locatie

Gehandicapte douche erg gladde vloer en een voorstel vloertrekker met een steel

Een fantastische tijd gehad!

Inge Hoeve
28-8-2016

Top locatie. Genoeg ruimte om niet op elkaars lip te zitten. Mooie rustige ligging.

Mooie locatie, rustige plek.

Claudia Ostet
12-8-2016

Sauna, hottub, fijne bedden en mooie locatie

Super, echt een aanrader.

B. van de Ven
10-8-2016

Ruim en erg netjes.

Onze jongste had wat moeite met de schrikdraad rond de weide.

Zeer ruim en schoon vakantiehuis. Vriendelijke eigenaren. We hebben een fantastisch weekend gehad. We komen zeker een keer terug!!

Heerlijk!

Jen
9-8-2016

Wij zijn hier geweest en het was in één woord geweldig! Super ontvangst, alles super netjes schoon en de omgeving is ook prachtig, wat een groen!

De hottub en speeltuintje voor de kinderen ook zeer verzorgd en leuk! Wij komen zeker een keer terug!

Kindvriendelijk in mooie rustige omgeving

Paul van de Ven
7-8-2016

Gebouw is erg goed onderhouden, ruimte rondom het gebouw is goed verdeeld tussen zit, speel en parkeerruimte. Ook als het regent is er buiten genoeg overdekte ruimte. ik heb in het hele weekend minder dan 10 auto's langs zien komen, alleen zo nu en dan wat fietsers. We hebben vaker met deze groep in een grote accomodatie gezeten, deze was erg goed. Wellicht de hot tub upgraden naar een andere warmte bron, iets makkelijker met de kinderen dan om te gebruiken, maar ik kan ook zien dat een houtgestookte wel zijn charme heeft.

Boerderij voor grote groepen, erg netjes

mark van de ven
6-8-2016

Lekker rustig gelegen, mooie hot tub en sauna, heerlijk genoten van de grote buitenruimte met speeltoestel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gastenboerderij Kosman in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gastenboerderij Kosman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.