Géén boekingskosten

Meer vakantiepark info

Contact

108 Reviews over Erve Protzmann

• 10Petra en Gerard van der Voort12-05-2022

Geweldige, rustige locatie met mooie luxe huisjes.

Weer een lekker weekend bij Novita en Arno. Wij zaten in het huisje 12E Twents Vakwerk, wat wij de mooiste locatie vinden. Wij zeggen altijd bij Erve Protzmann hoef je alleen jezelf, drinken en eten mee te nemen voor de rest is alles in het huisje aanwezig. Het park ligt tegen de Holterberg aan waar je geweldig kan fietsen en wandelen wat wij zeker hebben gedaan. Ook nog een ree gezien. In het dorp Holten zijn diversen winkels en restaurant. Wij hebben dit maal een geluncht bij de De Sallandse Berg in Nijverdal, een aanrader.

• 10Jan en Lies17-02-2021

Een heerlijk verblijf bij Arno en Novita.

Een prachtige accommodatie, zeer compleet. Bij Arno en Novita Protzmann voel je je zeer welkom. Zij zorgen ook dat het je aan niets ontbreekt. Een prachtige omgeving, ideaal voor wandelaars en fietsers.

• 10Alex en Sandra17-11-2019

FANTASTISCH!!!!!!!

Verblijven bij Arno en Novita Protzmann daar is maar één woord voor: FANTASTISCH......echt aan alles is gedacht. Wij komen graag weer bij jullie terug.

• 10Petra en Gerard van der Voort.14-08-2019

Mooi huis in een geweldige omgeving.

Voor het vierde jaar weer een week bij Erve Protzmann, bij Novita en Arno. Fijne ontvangst met koffie en een praatje, vooral over de natuur. Huisje was weer als vanouds, alles aanwezig, netjes, goed onderhouden, schoon en heerlijk rustig. Je hoeft eigenlijk alleen je kleding en eten mee te nemen. Je loopt zo de Holterberg op, waar wij ook nog reeën zagen. De hei was mooi paars, een geweldig gezicht. Een prima uitvalbasis voor fietstochten over de Holterberg en omgeving. Wij komen volgend jaar zeker weer.

• 9Fam. Peperkamp09-03-2019

Super

Het huisje voldeed aan onze verwachting. Alles was aanwezig,handdoeken washandjes. En de bedden heerlijk opgemaakt. We hebben heerlijk gewandeld in een bosrijke omgeving. Lekker geeten in restaurants, zelfs de hond mocht mee naar binnen Echt een aanrader.

• 9Henk en Ria Geerts27-02-2019

Voldoet aan alle verwachtingen

Fijn huisje met alles erop en eraan, gastvrije ontvangst door de gastheer die trots mag zijn over de bouw van de huisjes die hij samen met zijn vader heeft gerealiseerd. Wij vonden het erg fijn dat we al vanaf 13.00 uur in het huisje konden zodat we nog een hele middag hadden om te gaan wandelen En gewandeld hebben we , een schitterende omgeving ,vanuit het huisje kun je vele kilometers maken.

• 10Thesie en Dori17-09-2018

Geweldig

Een ruim en kleinschalig park, een compleet huisje. Hartelijk ontvangst.. echt een aanrader !

• 10M. Smits19-08-2018

Op en top genieten!

Wat kan je nog toevoegen aan deze geweldige reviews? Ook wij hebben genoten van de warme ontvangst en heerlijke cappuccino. Daarna een rondleiding door het, door de familie zelf gebouwde huis. Alles is aanwezig, tot waxinelichtjes aan toe, dus je koffer kan vol met kleding ;-) s'Morgens heerlijk in alle rust buiten ontbijten, of eind van de middag een wijntje in de tuin, onder het genot van vogel gefluit, heerlijk!! We hebben begrepen dat er plannen zijn voor een overkapping/schuurtje voor fietsen, dat zou handig zijn, vooral voor "antieke" elektrische fietsen zoals de mijne, die geen losse accu hebben maar de gehele fiets aan de stekker moeten leggen. Bedden zijn prima, voor ons wel even wennen dat ze smaller zijn als thuis. Vanaf het terrein de weg over en je staat in het bos, kortom, wij hebben genoten en komen zéker terug!!

• 9Petra en Gerard.05-08-2018

Zeer compleet huisje met een geweldige liging.

Voor het derde jaar weer in een mooi huisje van Erve Protzmann. Eerst een lekker bakje koffie en een praatje met Arno en Novita en dan naar ons huisje. Alles weer netjes schoon en compleet, zoals eerder gezegd alleen je eten en kleren meenemen. Heerlijk rustig en je wandelt zo de Holterberg op met een mooi uitzicht. Veel fiets en wandelroutes aanwezig in het huisje en ook veel informatie over de omgeving. Arno is altijd in voor een praatje met de nodige info over de omgeving. Met dit hete weer gelukkig genoeg schaduwplaatsen op het terras. Wij kijken alweer uit naar het volgende jaar.

• 10Familie de Koning, Wieringen31-07-2018

Heerlijk

Prachtig huis, prachtige ligging, zeer schoon, fijne tuin, mooie omgeving en heel welkom

Vakantiepark Erve Protzmann info

Camping-informatie