Vakantiepark Erve Protzmann

96 reviews over Vakantiepark Erve Protzmann in het Nederlands

Anna
10-6-2018
  • Onderkomen9

Wij hebben het verblijf als zeer prettig ervaren. Leuk welkom, aardige mensen, prachtig huis, zeer schoon. Aan alles is gedacht. Privacy rondom het huis. Voor herhaling vatbaar.

prachtig park

Familie Bottenberg uit Zwolle
10-11-2017

prachtige huizen en een erg sympathieke eigenaar en zijn vrouw! kunnen geen minpunten vinden. gaan zeker nog een keer terug

een heerlijke week

harrie
20-10-2017

alles naar wens, goede voorzieningen

super

Annemarie en Ferrie
    20-10-2017

schitterende omgeving. Gastvrije ontvangst.

Perfect en rust.

Familie Stinissen
    13-10-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen10

Bij aankomst al een hartelijk ontvangst met heerlijke koffie. Dan de persoonlijke aandacht ,en de goede uitleg over hoe alles werk in het huisje.

Gewoon een gemoedelijke zweer , heerlijk als je van rust houd.

Niks is de familie Protzmann teveel, onze dvd speler deed het niet. De zelfde avond nog hadden ze een nieuwe Blu-rayspeler voor ons gehaald , echte service .

Al met al hebben wij er genoten, veel gewandeld in een prachtige omgeving.

Bedankt familie Protzmann.

• Onderkomen10

Het is gewoon allemaal kei goed zeggen wij Brabanders.En alles wat je nodig heb

is aanwezig. Aleen schoon ondergoed moet je zelf meenemen.

groetjes aan de fam.Protzmaann.

• Onderkomen10

De woningen zijn compleet uitgerust. Completer kan niet. Zorg voor je eigen kleding eten en drinken, de rest is aanwezig tot aan waxinelichtjes toe. Daar kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. De service is top! U vraagt en zij draaien. Super vriendelijke en lieve mensen. Wij komen zeker terug en verheugen ons weer op een volgend bezoek in 2018. Zoals u in de revieuws kunt lezen. Het is hier top. Echter 1 revieuw begrijp ik niet. De gasten die anoniem een slechte beoordeling achter gelaten hebben. Ik vraag me af wat daar mis gegaan kan zijn. Aan de huizen en de gastvrijheid, de omgeving, de service ligt het zeker niet. Tot volgend jaar.

Was weer geweldig.

Gerard
    31-7-2017
    • Onderkomen9

Zeer rustig park, particulier verhuur van 6 huisjes.

Komen hier nu voor het tweede jaar het bevalt goed, Huisje is goed ingericht het enige wat je moet meenemen is kleding en eten, voor de rest is alles aanwezig. Bedden opgemaakt, afwasblokjes, wc papier en ga zo maar door. Je kunt zo de Holterberg oplopen, 50 meter afstand van een wandelpad. Genoeg fietsroutes en Holten met diversen winkels en horeca ligt op 3km fietsafstand. Op het park zelf is verder niets, alleen rust en natuur. Maar dat maakt het voor ons juist aantrekkelijk. De familie Protzmann zeer aardig en behulpzaam. Dit park is een aanrader voor mensen die van de natuur houden en rust. Wij komen in ieder geval weer terug.

Fantastische plek

Hadderingh
    30-12-2016

Erve protzman

Wij komen zeker een x terug

Vriendelijke mensen

Mooie omgeving

Mooi huis

Helemaal TOP

Oude reviews (archief)

Heerlijk vertoeven in luxe en comfortabel huisje

Kees en Jose
    10-12-2016
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

Hartelijke ontvangst, prachtig luxe en comfortabel vakantiewoning, mooie ligging en omgeving, heerlijk gefietst, gewandeld en uit eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Erve Protzmann voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Erve Protzmann in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Erve Protzmann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Erve Protzmann scoort een 9.51 uit 10 op basis van 96 reviews.