Vakantiepark Erve Protzmann

Geweldig

Thesie en Dori
17-9-2018
  • Onderkomen10

Een ruim en kleinschalig park, een compleet huisje. Hartelijk ontvangst.. echt een aanrader !

Op en top genieten!

M. Smits
19-8-2018
  • Onderkomen10

Wat kan je nog toevoegen aan deze geweldige reviews? Ook wij hebben genoten van de warme ontvangst en heerlijke cappuccino. Daarna een rondleiding door het, door de familie zelf gebouwde huis. Alles is aanwezig, tot waxinelichtjes aan toe, dus je koffer kan vol met kleding ;-) s'Morgens heerlijk in alle rust buiten ontbijten, of eind van de middag een wijntje in de tuin, onder het genot van vogel gefluit, heerlijk!! We hebben begrepen dat er plannen zijn voor een overkapping/schuurtje voor fietsen, dat zou handig zijn, vooral voor "antieke" elektrische fietsen zoals de mijne, die geen losse accu hebben maar de gehele fiets aan de stekker moeten leggen. Bedden zijn prima, voor ons wel even wennen dat ze smaller zijn als thuis. Vanaf het terrein de weg over en je staat in het bos, kortom, wij hebben genoten en komen zéker terug!!

Zeer compleet huisje met een geweldige liging.

Petra en Gerard.
5-8-2018
  • Onderkomen9

Voor het derde jaar weer in een mooi huisje van Erve Protzmann. Eerst een lekker bakje koffie en een praatje met Arno en Novita en dan naar ons huisje. Alles weer netjes schoon en compleet, zoals eerder gezegd alleen je eten en kleren meenemen. Heerlijk rustig en je wandelt zo de Holterberg op met een mooi uitzicht. Veel fiets en wandelroutes aanwezig in het huisje en ook veel informatie over de omgeving. Arno is altijd in voor een praatje met de nodige info over de omgeving. Met dit hete weer gelukkig genoeg schaduwplaatsen op het terras. Wij kijken alweer uit naar het volgende jaar.

Heerlijk

Familie de Koning, Wieringen
31-7-2018
  • Onderkomen10

Prachtig huis, prachtige ligging, zeer schoon, fijne tuin, mooie omgeving en heel welkom

Rustig

Olga
14-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij vonden het een fijn huisje, zeer compleet en schoon! Familie Protzmann geeft je een uitgebreide informatie over het huisje en de omgeving. Neem je fiets mee. Op het park is niks te doen en dat zochten wij ook, lekker rustig.

Geweldig

familie van brenk
12-7-2018

geweldige vakantie gehad prachtige omgeving en mooie huisjes Top!

Anna
10-6-2018
  • Onderkomen9

Wij hebben het verblijf als zeer prettig ervaren. Leuk welkom, aardige mensen, prachtig huis, zeer schoon. Aan alles is gedacht. Privacy rondom het huis. Voor herhaling vatbaar.

prachtig park

Familie Bottenberg uit Zwolle
10-11-2017

prachtige huizen en een erg sympathieke eigenaar en zijn vrouw! kunnen geen minpunten vinden. gaan zeker nog een keer terug

een heerlijke week

harrie
20-10-2017

alles naar wens, goede voorzieningen

super

Annemarie en Ferrie
20-10-2017

schitterende omgeving. Gastvrije ontvangst.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Erve Protzmann in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Erve Protzmann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.