Vakantiepark Erve Protzmann

Contact

106 reviews over Vakantiepark Erve Protzmann

• 10Alex en Sandra17-11-2019

FANTASTISCH!!!!!!!

Verblijven bij Arno en Novita Protzmann daar is maar één woord voor: FANTASTISCH......echt aan alles is gedacht. Wij komen graag weer bij jullie terug.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Petra en Gerard van der Voort.14-08-2019

Mooi huis in een geweldige omgeving.

Voor het vierde jaar weer een week bij Erve Protzmann, bij Novita en Arno. Fijne ontvangst met koffie en een praatje, vooral over de natuur. Huisje was weer als vanouds, alles aanwezig, netjes, goed onderhouden, schoon en heerlijk rustig. Je hoeft eigenlijk alleen je kleding en eten mee te nemen. Je loopt zo de Holterberg op, waar wij ook nog reeën zagen. De hei was mooi paars, een geweldig gezicht. Een prima uitvalbasis voor fietstochten over de Holterberg en omgeving. Wij komen volgend jaar zeker weer.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Fam. Peperkamp09-03-2019

Super

Het huisje voldeed aan onze verwachting. Alles was aanwezig,handdoeken washandjes. En de bedden heerlijk opgemaakt. We hebben heerlijk gewandeld in een bosrijke omgeving. Lekker geeten in restaurants, zelfs de hond mocht mee naar binnen Echt een aanrader.

• 9Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 9Henk en Ria Geerts27-02-2019

Voldoet aan alle verwachtingen

Fijn huisje met alles erop en eraan, gastvrije ontvangst door de gastheer die trots mag zijn over de bouw van de huisjes die hij samen met zijn vader heeft gerealiseerd. Wij vonden het erg fijn dat we al vanaf 13.00 uur in het huisje konden zodat we nog een hele middag hadden om te gaan wandelen En gewandeld hebben we , een schitterende omgeving ,vanuit het huisje kun je vele kilometers maken.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    10Thesie en Dori17-09-2018

Geweldig

Een ruim en kleinschalig park, een compleet huisje. Hartelijk ontvangst.. echt een aanrader !

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10M. Smits19-08-2018

Op en top genieten!

Wat kan je nog toevoegen aan deze geweldige reviews? Ook wij hebben genoten van de warme ontvangst en heerlijke cappuccino. Daarna een rondleiding door het, door de familie zelf gebouwde huis. Alles is aanwezig, tot waxinelichtjes aan toe, dus je koffer kan vol met kleding ;-) s'Morgens heerlijk in alle rust buiten ontbijten, of eind van de middag een wijntje in de tuin, onder het genot van vogel gefluit, heerlijk!! We hebben begrepen dat er plannen zijn voor een overkapping/schuurtje voor fietsen, dat zou handig zijn, vooral voor "antieke" elektrische fietsen zoals de mijne, die geen losse accu hebben maar de gehele fiets aan de stekker moeten leggen. Bedden zijn prima, voor ons wel even wennen dat ze smaller zijn als thuis. Vanaf het terrein de weg over en je staat in het bos, kortom, wij hebben genoten en komen zéker terug!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Petra en Gerard.05-08-2018

Zeer compleet huisje met een geweldige liging.

Voor het derde jaar weer in een mooi huisje van Erve Protzmann. Eerst een lekker bakje koffie en een praatje met Arno en Novita en dan naar ons huisje. Alles weer netjes schoon en compleet, zoals eerder gezegd alleen je eten en kleren meenemen. Heerlijk rustig en je wandelt zo de Holterberg op met een mooi uitzicht. Veel fiets en wandelroutes aanwezig in het huisje en ook veel informatie over de omgeving. Arno is altijd in voor een praatje met de nodige info over de omgeving. Met dit hete weer gelukkig genoeg schaduwplaatsen op het terras. Wij kijken alweer uit naar het volgende jaar.

• 10Familie de Koning, Wieringen31-07-2018

Heerlijk

Prachtig huis, prachtige ligging, zeer schoon, fijne tuin, mooie omgeving en heel welkom

• 9Olga14-07-2018

Rustig

Wij vonden het een fijn huisje, zeer compleet en schoon! Familie Protzmann geeft je een uitgebreide informatie over het huisje en de omgeving. Neem je fiets mee. Op het park is niks te doen en dat zochten wij ook, lekker rustig.

• 9Activiteiten

• 10familie van brenk12-07-2018

Geweldig

geweldige vakantie gehad prachtige omgeving en mooie huisjes Top!

Alleen gereisd in juni 2018

14 tips over Vakantiepark Erve Protzmann

• Petra en Gerard, 14-08-2019

Het fietsen over de Holterberg, via het fietsknooppunt of de hoofdweg vanaf Holten naar Nijverdal of VV. Prachtig als de heide paars is. Nijverdal, de Grotestraat, is een gezellige winkelstraat geworden en het Memory Museum. Het natuurmuseum op de Holterberg.

• Linda, 27-06-2014

Wandelingen of fietstochten vanaf informatieschuur De Pas in Haarle naar de Sprengenberg dit is ook een schitterend gebied. Canadese begraafplaats op de Holterberg, erg indrukwekkend. Deventer leuke stad om te winkelen. Fietsen kan je huren in Holten bij Jaap Stam, tegen een kleine vergoeding komt hij de fietsen naar je huisje brengen. Fantastische appeltaart bij hotel 't Losse Hoes op de Holterberg, ook om te eten erg goed. Chinees De Lange Muur ook om af te halen.

• Elly en Paul, 16-05-2014

Voor rust- en natuurzoekers uitstekend geschikt. Veel leuke plaatsen in de nabije omgeving.

2 vragen over Vakantiepark Erve Protzmann

• Mevr. IJ. Poot-Koebrugge, 26-07-2018

bedden

zijn de bedden gedekt met 1 persoons dekbedden of met een 2 persoonsdekbed.

• Will coenders , 01-01-2017

Dieren

Is het mogelijk om een hond mee te nemen? ?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan