Vakantiepark De Lindenberg

7,8

• Onderkomen8,0
  • Activiteiten7,9

Laatste review

Fantastisch mensen, schoon huisje een aanrader.

D&D Verhaaff,
13-11-2018
  • Activiteiten8

Wij zijn hier al zeker 15 maal geweest. Altijd huisjes F.

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

254 reviews over Vakantiepark De Lindenberg in het Nederlands

Fantastisch mensen, schoon huisje een aanrader.

D&D Verhaaff,
13-11-2018
  • Activiteiten8

Wij zijn hier al zeker 15 maal geweest. Altijd huisjes F.

Leuk voor een keer

Wes,
11-11-2018
  • Onderkomen6
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6
  • Activiteiten3

- ligging netjes onze kant rustig andere kant van de park hoorde je wel een snelweg.

- aardige mensen alleen niemand was er op de uitcheck dag dus sleutel door de brievenbus.

- voor de hele kleintjes genoeg te doen tot een jaar of 6 voor de oudere alleen fietsen voorderest niks.

- huisje had van binnen nogal een low budget uitstraling maar alles werkte naar behoren.

- alleen een snackbar voorderest niks.

- zwembad was dicht alleen in de zomer open.

- huisje was schoon alleen veel fruitvliegjes van het koffiezet apparaat en een beschimmelde pan achterin de kast.

Rust, ruimte en fijne huisjes! Alles wat nodig is.

Theo en Fenny van Leuken,
5-11-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

We hadden afgelopen weekend voor het 3e jaar op rij een heerlijk familieweekend. Met tussenpozen komt onze familie al 47 jaar op de Lindenberg, elke keer weer naar volle tevredenheid. Het diner in het restaurant was heel goed. Het was ook geen probleem dat er 2 vegetariers bij waren, voor alles werd gezorgd. De benadering is erg persoonlijk en vriendelijk. De omgeving is ontzettend mooi, veel wandel en fiets mogelijkheden.

Vreselijk!

Sharon,
29-10-2018
  • Onderkomen1

Verouderd, gedateerd huisje: enkel glas, dus koud. Zeer gehorig. Geiser in de keuken, douche is niet meer dan een hok: megakoud! We zijn de eerste nacht alweer rechtsomkeert naar huis gegaan. Mede vanwege een ziek kind, maar ook omdat de kou in het huisje haar geen goed deed. Contact gehad met de vertegenwoordiger/eigenaar. Deze staat niet open voor feedback en is alleen maar aan het verdedigen. We komen hier nooit meer terug en raden het park af.

Yvonne Houtman,
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Het park is een en al rust heerlijk. Prachtige omgeving om te wandelen en fietsen. De huisjes zijn fijn, er is voor ieder wat wils. Er waren 2 grote badkamers, wasmachine, droger en een vaatwasser in een 4 persoons bunalow. Heerlijke bedden en een mooi leren bankstel. Wij hebben genoten en komer zeker terug. Als je goed leest wat elke bungalow te bieden heeft heb je een heerlijk verblijf.

Geweldig

Jacques en Greta,
  • Onderkomen9

De mensen moeten goed lezen wat elke bungalow te bieden heeft om misverstanden te voorkomen. Wij kiezen de laatste jaren voor een bungalow met alle comfort die je maar wensen kan. Een fantastisch verblijf waar we nu al verscheidene jaren met plezier komen. Het contact met de beheerder is geweldig en je hoeft maar te kikken als er iets niet helemaal klopt en ze staan gelijk voor je klaar om het in orde te maken. Het is een heel rustig park waar bij je de auto ook nog heerlijk bij de bungalow kan parkeren.

Het is zonder meer een aanrader voor iedereen die rust wil en toch dicht bij het mooie dorp Holten wil zitten.

Genoten van het verwarmde zwembad.

Arnoud,
  • Activiteiten8

Genoten van het verwarmde zwembad en het gezellige huisje. Wat ons vooral opvalt is dat het personeel erg vriendelijk een zeer gastvrij is. We hebben een heerlijk weekend met ons gezin gehad. We gaan hier zeker nog eens terukomen en kunnen het iedereen aanbevelen.

Nooit meer!

Astrid,
8-10-2018
  • Onderkomen1

Ontvangst vriendelijk. Huisje klein wisten we en is niet erg, maar niet efficient ingedeeld, geen bergruimte en ontzettend gedateerd. Omdat er geen bergruimte is staan de boodschappen op de tafel, die dan dus vol staat. Dat maakt de kleine ruimte nog kleiner. Douche midden in badkamer zonder gordijn oid dus dagelijkse hele badkamer nat en met natte voeten naar de wc. Keuken niet compleet. In de woonkamer was verlichting, dat het niet deed en een open opbergkast met erin stofzuiger, schoonmaak emmer en mop dat altijd in het zicht was. Tv beeld was slecht wegens slechte WiFi verbinding. Wij kregen niet het vakantiegevoel maar het gevoel alsof we bij oma in de schuur sliepen. Al met al een armoedig huisje dat niet de juiste prijs/kwaliteit verhouding heeft. Wij hebben het een weekend volgehouden en kregen niet het vakantiegevoel dus zijn vertrokken. Jammer want ook in een kleine ruimte kun je er heel veel van maken!

In ieder geval geweldig en gezellig

molendorpen,
28-9-2018
  • Onderkomen8

We waren hier nu voor de 3de keer en hebben wederom weer verschrikkelijk genoten van ons verblijf op de Lindenberg. Het voelt voor ons zeer vertrouwd, leuke en mooi vrijstaande bungalow, met daarin alles wat je voor een week nodig hebt, geen overbodige luxe maar functioneel. Weer als eerste naar de VVV in Holten gefietst om te kijken of er weer leuke fietsroutes beschikbaar waren, want 2 jaar terug waren er heel wat problemen met de knooppunten welke niet klopten, maar de dame van de VVV vertelde dat de knooppunten geheel waren aangepast en zo hebben we weer vele kilometers door de omgeving gefietst. Gewoonweg genieten dus. De Lindenberg is een fantastisch park om de routes via Holten te rijden. Heerlijk rustig park gelegen tussen veel groen en voldoende ruimte tussen de bungalows en niet te vergeten een eigen parkeerplaats wat voor ons ouderen toch heel gemakkelijk is, dan hoef je niet als 75-plusser te schouwen met je spullen.

Fantastisch , om elke keer weer terug te komen!

Fam. Ariaans,
9-9-2018
  • Onderkomen8

Schoon, goed verzorgd park, landelijk gelegen in natuurreservaat De Borkeld, aan de voet van de Holterberg, ideaal voor de rustzoeker en natuurliefhebber. Veel wandel -fiets en excursiemogelijkheden.Verschillende types bungalows, allemaal vrijstaand. Mooie ruime , goed onderhouden bungalows met veel privicy door ruime eigen tuin met hoge begroeiing. van alle gemakken voorzien, ( vaatwasser, cd/dvd recorder, open haard, afwasmachine en compleet ingericht) apart fietsenhok, eigen Parkeerplaats. Rustig park , met goede service, vriendelijk en belangstellend personeel staan altijd klaar met raad en daad, altijd bereid info te geven en insider tips aan te dragen. Veel faciliteiten, zwembad, restaurant, snackbar, broodjesservice (op aanvraag), midgetgolfbaan, tennisbaan, ruime buiten en binnenspeeltuin, fietsenverhuur en dierenweitje. Erg leuk: emaille- en brommermuseum op het park zelf!

We hebben een aantal aanbieders voor De Lindenberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Lindenberg in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Lindenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.