Vakantiepark De Lindenberg

Absolute aanrader!

R. Deijle
29-5-2018
  • Onderkomen10

Wij zaten in een 5 persoons nette, ruime bungalow. Voorzien van o.a. vaatwasser, droger, wasmachine etc. Wat een luxe!

We hadden genoeg privacy omdat de bungalow op een ruim perceel staat.

Prachtige omgeving om te fietsen of wandelen.

Het is een familiebedrijf met lieve hardwerkende mensen.

We komen er zeker terug.

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

André
23-5-2018
  • Onderkomen10

We hebben een supertijd gehad en we kunnen niets negatiefs verzinnen.

Het is er heerlijk rustig en een super privacy, wat wil je nog meer.

Terug natuurlijk, en dat gaan wij zeker nog een keer doen.

fantastisch park

marjolein bakker
21-5-2018
  • Onderkomen10

heerlijk rustig , van alles voorzien , heerlijk eten , heel schoon huisje , hier komen wij zeker een keer terug . 😍

Voor herhaling

familie Bekkema
18-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Mooi en rustig park voor oud maar ook voor een jong gezin. Huisjes met veel privacy. Huisjes zijn schoon en lekker ruim. Heel vriendelijk personeel.

Prima

Nijverdaller
8-3-2018
  • Onderkomen9

Huisjes zijn net als de gasten geen nummers, maar hebben namen en staan bovendien niet loodrecht naast elkaar, maar mooi verspreid over het park. Veel privacy, ruime parkeerplek voor je auto en de eigenaar is vriendelijk, goede ontvangst.

Jaap en Wilma
18-1-2018
  • Onderkomen10

Een mooi park waar je kunt genieten van de rust en ruimte rondom de bungalow en vriendelijk personeel en eigenaren

We zijn hier voor de achtste keer verschillende huisje gehad allemaal super mooie ligging en mooi ingericht

nu voor het eerst in het puttertje een snoepie heel knus en ruimte genoeg en van alle makken voorzien het voelt als thuiskomen

we komen dit jaar nog terug voor drie weken

Nooit Meer! Vuurwerk luw? op 20 meter geknal!

Dhr. Reinders
3-1-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Op het park wordt geen vuurwerk afgestoken, maar het park is klein en de weg vlakbij. In de omgeving wordt zeer veel, vaak en langdurig (enkele dagen voor en na oud en nieuw) vuurwerk afgestoken. Ga dus NIET met uw huisdier naar dit park als u een rustige omgeving zoekt met oud en nieuw!

De faciliteiten op dit park zijn matig. Het veelbelovende verwarmde buitenzwembad was dicht, de op de website genoemde gashaard was er niet en in de open haard mocht geen hout gestookt worden.

De bedden waren redelijk, de hygiëne goed en de badkamer in orde. Helaas was er geen oven in de keuken en deed de bungalow met plavuizen en leren banken kil aan. De luxe die we verwacht hadden (waarom is het type bungalow anders een 'de luxe'?), ontbrak helaas. De prijs die we hebben betaald was hoog en stond in geen enkele verhouding tot de kwaliteit.

Onze klacht werd slecht ontvangen door de eigenaar die na ons vroegtijdige vertrek niets van zich heeft laten horen. Dit doen we nooit meer!

Een heerlijke vakantie

Daphna
20-10-2017
  • Onderkomen10

Een fijne, huiselijke sfeer met lieve mensen. Wij ontvingen per post een boekje van ons kleine meisje dat wij in de bungalow lieten liggen.

Een prachtig park voorzien van alle gemakken

Fam. Jonker, Leeuwarden
6-10-2017
  • Onderkomen10

Eerste keer op dit park. Wat ons meteen opviel is de vriendelijkheid van de eigenaar en het personeel alsmede de behulpzaamheid. We hadden eerst een huisje voor twee personen gehuurd maar aangezien wij hier twee weken zitten hebben we dit om kunnen zetten naar een vijf persoons huisje geheten “ Wielewaal”. Een prachtig huisje van alle elektronische gemakken voorzien en een openhaard. Er zitten twee slaapkamers in met goede bedden ook nog eens een eigen badkamer.. Dat tref je niet zo vaak. Dus de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Verder zijn de huisjes verzorgd en netjes alsmede het interieur. Ook de algemene indruk van het park is prima. Heeft u kinderen dan zit u hier gebakken. Er zijn volop speeltoestellen, zelfs overdekt. Handig bij teveel zon of regen. Verder zijn er een gezellig restaurant met live muziek 👍, springkussen, zwembad, midgetgolf en een tennisbaan aanwezig. Wat heb je nog meer nodig voor een goede vakantie?

Alweer fantastisch

yvon en kees
25-8-2017
  • Onderkomen10

Elke keer weer een fantastische vakantie. Gezellig huisje. Kleinschalig park met super vriendelijke en behulpzame eigenaars. Heerlijke omgeving om te fietsen en te wandelen. Onze volgende vakantie is alweer geboekt.

We hebben een aantal aanbieders voor De Lindenberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Lindenberg in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Lindenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Lindenberg scoort een 8.58 uit 10 op basis van 241 reviews.