Tijdelijk €25 aanbetaling

De Lindenberg

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark De Lindenberg voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 283 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

283 Reviews over De Lindenberg

• 8John20-06-2022

Heerlijk rustig park met veel ruimte

Kleinschalig vakantiepark onderaan de Sallandse heuvelrug. Huisjes zijn groot genoeg en alles wat je nodig hebt is aanwezig, zelfs een wasmachine. Alleen bij slecht weer zal de ruimte binnen snel klein ogen als je met 4 personen verblijft. De ruimte om het huisje heen is geweldig zoveel grasveld heb je tot je beschikking. Elke dag komen de kippen en konijnen ff poolshoogte nemen, zonder er last van te hebben. Wij waren er buiten de schoolvakanties en er was een adembenemende rust op het park. Voor kinderen is er niet veel te doen,alles Kleinschalig. Voor fietsers en wandelaars is er prachtige natuur in de aangrenzende omgeving.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Roelof Bos, Amsterdam Noord29-05-2022

Een 10 met een griffel

Mijn vrouw en ik (pensionado’s) hebben een heerlijke week gehad op en bij vakantiepark De Lindenberg. Wij waren vooral gecharmeerd van ons vakantiehuis, de Bosuil genaamd: prettig ingedeeld en met comfortabel meubilair: niet alleen een fijne zitbank maar ook een fijne fauteuil en een ruime eettafel. Met een brede glazen schuifpui naar het terras met ook weer comfortabel terrasmeubilair. En onze tuin aan alle kanten mooi groen afgeschermd. Wij waren ook zeer gecharmeerd van de persoonlijke ontvangst, De Lindenberg is namelijk een familiebedrijf, met ‘eigenaar’ Jacob als eerste aanspreekpunt (maar niet eerste generatie!). De recreatiemogelijkheden in de omgeving zijn super. Wij genoten van de prachtige coulissenlandschappen, van de glooiingen, van onze fietstocht over het Nationaal Park Sallandse Heuvelrug. Wij genoten ook van de beeldentuin bij kasteel Nijenhuis in Heino/Wijhe, wat een dependance is van Museum De Fundatie in Zwolle.

• 9Hetty zandstra19-04-2022

super

Heerlijk paasweekend gehad met familie in bungalows patrijs en fazant in beide bungalow's 4 personen en hond, voldoende ruimte.

• 9Arjan11-12-2021

Super week gehad!

Met vrienden een midweek weg geweest bij De Lindenberg. Zeer verzorgde bungalow, netjes schoon en goed uitgerust. Omgeving is erg rustig en mooi. Leuk contact met de vriendelijke eigenaar en heerlijk gegeten in het restaurant. We komen zeker terug!

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 9martine01-11-2021

uitstekend

We hadden een vrijstaand huisje vlak bij de brasserie, Heerlijke fietstochten gemaakt Mooie uitval plek voor fietsen en wandelen. Gegeten in het restaurant annex museum, hartelijke bediening door gastheer en vrouw Keukeninventaris zeer compleet

• 9Lisanne Wildeman22-10-2021

Absoluut een aanrader!

Wij hebben een heerlijke week gehad op de Lindenberg. We hadden een tweepersoons huisje dichtbij de receptie. Het huisje is erg schoon en comfortabel. De bedden zijn harder als thuis maar slapen ondanks dat prima. In de keuken heb je vrijwel alles bij de hand, en toen wij iets extra's nodig hadden (extra koekenpan) werd dat door de receptie meteen geregeld. Je hebt veel privacy op je plekje waardoor je bijna vergeet dat er ook nog andere mensen zijn. De omgeving is mooi om te wandelen of te fietsen, dit hebben we dan ook met veel plezier gedaan. Het aankomstdiner is een aanrader, als je niet in het restaurant kunt eten kan je het meenemen voor in het huisje. Omdat wij zo dichtbij zaten werd het zelfs even gebracht. Prima service!!! Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 4H.Smit30-08-2021

Verouderd sanitaire en bedden totaal niet geschikt

De mensen moeten weten dat het de F4 huisjes totaal niet geschikt zijn voor mindervalide en senioren.

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 8Marianne28-04-2021

Geweldig 🤩

Het was een heerlijke vakantie in prima bungalow met veel ruimte om het huis. Ontzettend vriendelijke, behulpzame eigenaars. Rustig park met allerlei sportvoorzieningen, lekkere meeneem maaltijden en ook nog een super bromfiets museum.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 10Chantal Ruigrok-Taal04-03-2021

De Lindenberg is een feest voor iedereen!

Al van kinds af aan kom ik hier. Eerst met mijn ouders, broer en zus. Later met mijn partner en nu met ons complete gezin. Wat is het altijd een warm welkom. Vervolgens is het voor ons tweeënhalve week vol op genieten. De kinderen spelen buiten, doen een activiteit bij het animatieteam, we gaan zwemmen, bezoeken de dorpjes, gaan wandelen of doen gewoon lekker niets. Door de ruime tuinen kun je je ook echt even terug trekken. Door de binnenspeeltuin en het overdekte stuk speeltuin kunnen de kinderen zich ook bij regen en bij warme zomerdagen prima vermaken. Iedere keer is het feest als we naar dit fijne, rustige, gezellige en gastvrije vakantiepark gaan. Dit is een park waar echt oog is voor de bezoekers: tijd voor een praatje, tijd om advies te geven... Ik kan het alleen maar aanraden. De Lindenberg is een feest voor iedereen!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Gery Poldervaart10-01-2021

Het was rustig, schoon, veel vijheid rond het huis

Zelden zo`n schoon huisje aangetroffen! We hadden 2 huisjes aan de overkant waar er maar vier staan. Groot stuk grasveld en helemaal prive. Kwaliteit/prijsverhouding dik in orde. We hebben een paar keer eten gehaald op de Lindenberg, dat was ook heerlijk en ruim voldoende. Zeker een aanrader voor iedereen die voor weinig geld iets goeds wil huren !

• 8Onderkomen

Vakantiepark De Lindenberg info