Vakantiepark De Lindenberg

Contact

268 reviews over Vakantiepark De Lindenberg

• 10Alberda Riet en Nannie van hengel11-10-2019

fantastisch super.!!!!!!

Dat het geweldig is rust en ruimte Geweldig personeel Hele vriendelijke eigenaar Schone huisjes met heel veel ruimte. met alles kan je bij hen terecht niets is hun te veel En zeker ook de gast vrijheid niet te vergeten.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9G.J.HOOGWERF20-09-2019

Dit zijn ruime vakantie woningen met een grote tuin en je heb priveci. De mensen die daar werken zijn vriendelijk en behulpzaam. Tevens is het leuk dat je er een emaillemuseum en een bromfiets museum hebt . Voor de kinderen is er een grote speeltuin.

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 7J v Dantzig16-09-2019

Nooit meer

We zijn de 13 sept aangekomen en het zouden 5 dagen worden.We hadden goede zin.Het weer was prachtig.De omgeving was erg mooi.We hadden een huisje voor 2 pers,en voor senioren.Het was ook heel erg rustig.Tot we in het huisje kwamen wat erg tegenviel.Niet de kamer of badkamer.Maar de slaapkamer.Wat je geen slaapkamer kan noemen en zeker niet voor senioren.Wij dachten te lezen dat we een Boxspring te krijgen.Twee i pers bed naast elkaar.Je kon er haast niet tussen lopen.Om op het bed te gaan zitten (je zat haast op de grond)Met mijn lichaam dat vol Arthrose zit.(knieen )en rug.Was het heel pijnlijk om overeind te komen.In het bed zelf was het een heel zacht matras,Dat je haast op de grond lag.En dit was voor de oudere mensen bedoeld.Nou ,ik denk ook dat er meerder mensen gebroken thuis zijn gekomen.We zijn de 13 sept aangekomen ,maar de 15 weer terug naar huis.Naar ons eigen lekkere bed..Jammer van korte duur.Maar voor ons geen Parken mee

• 7Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met partner in september 2019

• 8Judith12-08-2019

Prima park, heel gastvrije mensen.

Dit park hebben we gekozen vanwege de bosachtige omgeving, na alle warmte wilden we kunnen fietsen in de schaduw. Dat is gelukt, helemaal naar wens. Het is een erg rustig park in een prachtige omgeving. Wij hadden het eenvoudigste huisje, en dat is inderdaad erg basic. Er zijn ook luxere varianten.

• 7Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Corrie04-05-2019

Fantastisch.

Rust. Huisjes schoon en veel privacy rondom en gelegen op heel mooi verzorgd park.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Gerda Bijl24-04-2019

Super gastvrij, schoon en kindvriendelijk, mooie huisjes in prachtige omgeving.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9peter voetee22-04-2019

super

wil u een rustige vakantie dan zit je goed bij de . de lindenberg .
    er word veel gedaan om je naar je zin te maken. mooie omgeving om met de fiets te gaan.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in april 2019

• 8De Alkmaarders (Hans / Karin / Fred en Lida)04-04-2019

Een heerlijke 'trip down memory lane' ! Aanrader!

U kent dat misschien wel. Een (lang) weekendje weg (in ons geval 2 etappes Pieterpad lopen) en een hotel eigenlijk te duur vinden. Alternatief: een huisje op een vakantiepark. Zo hebben wij ons verblijf geboekt bij de Lindenberg. Wij hadden niet heel veel noten op onze zang wat het verblijf betrof, we zouden toch de hele dag wandelen. Bij aankomst werden we blij verrast met de eerste aanblik van het park. Schoon en lekker ruim opgezet: niet direct naast de buren. Ook het welkom door eigenaar Jacob was uiterst vriendelijk en gastvrij. Bij het huisje gearriveerd opnieuw een opsteker. Het huisje was weliswaar eenvoudig, maar ruim genoeg voor 4 personen en schoon!. Met 2 slaapkamers met aparte WC en douche bood het ook nog eens voldoende privacy. Op het park blijken dan ook nog eens een emaillemuseum (oude spulletjes uit '50's en '60's) en een brommermuseum (brommer kiek'n!!). We hebben genoten!!!!

• 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 8Carla Meerwijk28-03-2019

Op dit park vindt je de ultieme rust als je het heel druk hebt gehad. Het is een park voor jonge gezinnen, ouderen. Er zijn bungalows waar je met twee stellen in kunt, omdat er 2 badkamers zijn. Wij hebben dat ook al een gedaan met onze volwassen kinderen. Je kunt in de omgeving fietsen, wandelen, een route kleine musea doen. Vraag de beheerder. Bezoek de dorpen in de omgeving. Op het park kun eten in het restaurant, je kunt brood bestellen voor in je bungalow, (komt van de prima bakker uit Holten) ga daar ook eens een heerlijke ijscoupe eten op het terras. Genoeg te doen. Maar ook te genieten. Veel vakantieplezier.

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Diana04-01-2019

Heerlijk verblijf gehad met een goede en vriendelijke ontvangst. Omgeving prachtig om met de hond te wandelen. Schoon en ruim huisje dat van alle gemakken is voorzien. Kortom een top verblijf en zeker een aanrader.

Gereisd met partner in december 2018

24 tips over Vakantiepark De Lindenberg

• Willy Schuppert, 06-01-2019

Zeer vriendelijke ontvangst en wat een heerlijk nostalgische beleving met al die oude brommers en het emaille wat overal staat. We hebben het heerlijk gehad. Mooie uitvalbasis voor de holterberg en de prachtige omgeving. Volgend jaar komen wij weer!

• Tosca, 08-01-2014

Niet naartoe gaan als je een vuurwerkvrij park zoekt!

• Marianne, 09-12-2013

in het restaurant zijn veel oude brommers en emaille te bezichtigen, mooi gezicht als je er eet of koffie/thee gaat drinken.

2 vragen over Vakantiepark De Lindenberg

• Simona, 16-03-2018

Kamers

Goede dag allemaal, Met Pasen gaan wij een lang weekend naar vakantie park de lindenberg.Wij hebben een bungalow geboekt voor 5 personen.Ik kan nergens vinden hoe de kamers zijn ingedeeld ik weet dat er twee kamers zijn maar zijn het 5 gewone bedden of zitten er stapelbedden bij?Wij komen namelijk met 4 volwassen en 1 kind van 14.

• Joke, 15-08-2014

Wifi/ internetaansluiting

Mijn vraag is na het leze van diverse informatie zie ik bij de ene bungalow Wifi en bij de andere internetaansluiting en betaling. Maar nu las ik dat ze bij de wifi een kleine vergoeding vragen? Wat vragen zij hiervoor?

Met vriendelijke groet.

Joke

Jacob, 13-09-2015

Beste Lezers,

Op het park bieden wij draadloze internet aan. (Wifi) Iedereen wil natuurlijk een goed werkende internetverbinding en geen halve oplossing, Daarom hebben wij flink geïnvesteerd in de juiste infrastructuur en randapparatuur. Wij vragen hiervoor een kleine vergoeding. in 2015 was dit 8,50 per week. Omdat lang niet iedereen internet wil, berekenen we de kosten alleen door aan de gebruiker. Op deze manier kunnen we ook in de toekomt een goede verbinding garanderen.

Joke, 04-11-2014

Dank je voor de reactie. Ik had een deze vraag ook gestuurd naar het park en kreeg daar als antwoord dat er wel wifi is. Maar als er wifi is kan je toch op internet? Groetjes joke

Vakantiegangers, 21-09-2014

Ik had wel gewoon WIFI op mijn mobiel, maar geen internet. De tablet kon ik dus ook niet gebruiken. Ik had geen zin om te betalen voor internet, was al blij dat ik WIFI had, maar volgens mij kon je voor 2,50 euro p.d. wel een code krijgen om in te loggen op het netwerk..

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koffie en thee, Strijkijzer

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig