Géén boekingskosten

Camping De Holterberg

NederlandOverijsselHolten

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Holterberg voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 91 reviews

Meer camping info

92 Reviews over De Holterberg

• 7Loed26-06-2022

Slechte Wifi

We hadden een plaats met prive-sanitair. Bij aankomst bleek ons sanitair niet echt schoon. Ons vermoeden dat het sanitair voor onze komst maar half was schoongemaakt, werd bevestigd gedurende ons verblijf op de camping. Bij vertrek van andere gasten ging er weliswaar een schoonmaakster aan de gang, maar deze was al klaar voordat we met onze ogen konden knipperen! Verder was de Wifi ontvangst erg slecht. We stonden helemaal achter op de camping en regelmatig viel de Wifi weg. Ook was deze erg traag. Na daar iets van gezegd te hebben, werd dit probleem door de dienstdoende receptioniste honend weggelachen zonder verdere stappen te ondernemen. Reeds eerder campings van Ardoer bezocht, waarbij we zeer tevreden waren. Deze camping is echter niet de allerbeste van Ardoer.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Jan29-09-2021

Prima uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten

Sanitair prima in orde, veld iets te geringe breedte waardoor we op de mover eruit moesten zien te komen. Prima voorzieningen, sanitair piekfijn in orde. Personeel (op bazin na) vriendelijk Extra electriciteit moet worden afgerekend maar de meterstanden kunnen niet vooraf en achteraf worden gecontroleerd. Als de bazin hiermee geconfronteerd wordt komt ze met allerlei niet terzake doende argumenten en wordt boos als je dit zegt. Jammer.

• 7Eetgelegenheden
  • 2henk24-08-2021

om te kotsen

bah wat een aso's zijn de eigenaren. geen eens zin om er over te hebben maar deze 2 zijn comminicatief gestoord en hebben de gastvrijheid van een codeslot, waarom in vredesnaam run je een camping als je allebei zo contact gestoord bent? tis slecht onderhouden, jammer, want het is best een mooie locatirverder geen ruk te beleven wegens corona( makkelijk excuus 😃👍)KUTCAMPING

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 9Josine10-08-2021

Fantastische vakantie!

Mooie camping, gastvrije eigenaren.Goed en schoon sanitair.Heerlijke omgeving!We hebben een top vakantie gehad!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Maaike10-08-2021

Gastvrij, schoon en vlakbij mooie natuur

Wij verbleven een nachtje in de trekkershut. Het bijzondere was dat dit een zespersoons trekkershut was, dus ook geschikt voor grotere gezinnen.Bij aankomst zeer gastvrij ontvangen. Net zwembad. Sanitair ook schoon (gelukkig zonder muntjes). De kinderen is deze camping goed bevallen. Een mooie camping voor als je bijvoorbeeld het Pieterpad wandelt.

• 9Eetgelegenheden
  • 4Yvon10-08-2021

Welkom?

Wij werden zeer onvriendelijk ontvangen door de eigenaresse. Meteen afrekenen en zij liet ons weten dat zij met de camping een slecht jaar had gehad; exacte woorden “een K ..jaar”. Onprofessionele houding, zo ga je niet met nieuwe gasten om.Sanitair is sterk verouderd en kan een upgrade gebruiken. Gratis WiFi? Let op: dit werkt niet bij Apple producten. Na aanmelding is het bijna onmogelijk om connectie te krijgen.

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 3Carlijn09-08-2021

Leuke camping, wel aandachtspunten

Plus punten:Het is een leuke camping. Mooi opgezet. De speeltoestellen op de veldjes zijn leuk. Min punten:Toilet gebouwen waren vies. Ik vond er te weinig en vooral goede schoonmaken. Vooral in de Corona periode is het erg belangrijk. Prullenbakken vol. Deuren vies, hebben in 2 weken steeds dezelfde vlekken op gezeten. Is niet schoongemaakt. Er ook steeds jonge meiden die die doen, en geen schoonmaak bedrijf.Natte plekken, slechte stroom. Bij klachten hierover gaan ze met de klanten in discussie. Geen animatie, terwijl het meivakantie is. Maar in het Hemelvaart weekend ineens wel. Geen water in het zwembad, terwijl dit wel gewoon mocht in Corona tijd. Evt. Met tijdslot bij drukte. Bij vragen van de kinderen, moesten ze maar een brief naar Rutte schrijven.Klantvriendelijkheid kan vele malen beter. Voor ons deze camping helaas niet weer. ( wat wel de plannen waren als het zou bevallen)

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 9Fam. de Groot23-06-2021

Prima verblijf

Onze comfortplaats lag in een hoek, dus het is altijd even passen en meten, maar al met al een prima plaats met veel schaduw en dat kwam gezien het warme weer goed uit. Heel rustig. Sanitair goed, hoewel wat krap bemeten wat betreft aantallen toiletten en douches. Ligging camping direct aan fietsknooppunten route in bos was fijn. Voor herhaling vatbaar.

• 9Scheepers09-06-2021

Mooie goed verzorgde camping

• 8Eetgelegenheden
  • 4Helma23-04-2021

Ongastvrij en informatie niet betrouwbaar

Gereserveerd met de cke kortingskaart van de Anwb. Er wordt 6 ampère beloofd, maar het zijn er maar 5. Met Acsi kaart zelfs maar 4 ampère! Het verschil in gebruik moet worden bijbetaald tegen een tarief van 0,49 cent per eenheid. Nu wordt duidelijk dat de korting die ze zogenaamd geven terugverdiend moet worden, anders komen ze niet uit, is het commentaar. Je kunt dus net zo goed zonder korting reserveren.Ook de plek waar je moet staan wordt bepaald, terwijl de camping leeg was. Plek tussen stacaravans. Na navraag konden we kiezen tussen twee andere plaatsen. Zeer ongastvrij allemaal, we voelden ons niet welkom.

• 3Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar