Camping De Holterberg

• 8.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

71 reviews over Camping De Holterberg

• 9D Heij08-11-2019

Heerlijk ontspannen voor een mooie prijs

Heerlijke omgeving om te wandelen en fietsen, lekker ongedwongen eten en een familie camping voor jong en oud. Vriendelijk personeel die nog echt tijd voor je maakt

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Familie hoedemaker28-08-2019

Hier komen we zeker vaker!

Mooie nette verzorgde camping in een meer dan prachtige omgeving. Klein maar leuk zwembad. Vriendelijke eigenaren. En prima horeca waar je lekker kunt eten voor een goeie prijs. Kinderen hebben zich goed vermaakt (9 en 12). In de nabije omgeving is veel te doen, dorpje is fijn dichtbij voor je boodschapjes. Het allerprettigste was het Prive sanitair. Geweldige uitvinding voor op een camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Tina25-08-2019

Heerlijke rust

Zou fijn zijn als er meer voor honden was zoals landal. Een zwemgelegenheid en een douche om ze te wassen . Ook hondenbezitters de honden aan de lijn te houden en ontlasting op te ruimen. Gezelligheid moet je zelf maken.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juni 2019

• 6Overijssel14-08-2019

Mooie omgeving, slechte WiFi, voor kind 10+ saai

De WiFi is erg slecht. Voor kinderen tot een jaar of tien is er veel te doen in de vakantieperiode. Voor oudere kinderen is er bar weinig te doen. Het zwembad is oud en klein. Er is geen dierenpark, maar een aantal dieren die je kunt zien vanachter een hek, niet aaibaar dus. Het restaurant heeft een goede kaart en de prijs/kwaliteit verhouding is prima. De omgeving is prachtig, mooie fiets- en wandelroutes. Het dorp Holten is in de buurt voor de boodschappen.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Mirjam25-07-2019

Top locaties maar teveel vaste plaatsen.

De camping ligt werkelijk in een prachtige omgeving. Je kunt er fietsen - wandelen, heerlijk in de bossen. Wij waren er in een periode dat er weinig campinggasten waren, daar kan een camping ook niks aandoen maar daardoor oogt een camping altijd wat somber. De plek die we hadden gereserveerd daar was het toiletgebouw nog dicht. En moesten dus iets anders zoeken We kwamen op een plek te staan met aan de ene kant alleen maar vaste plaatsen. Het sanitairgebouw was echt niet schoon en volgens ons werd er in deze periode ( begin juli ) ook nauwelijks schoongemaakt. Het zwembad ziet er leuk uit en het restaurant is ook prima. We zijn na twee dagen vertrokken ( bedoeling was 7 dagen ), er was totaal geen sfeer en beleving op de camping te vinden. Wel ontzettend jammer want nogmaals de camping is gelegen op een top locaties. Met een beetje meer aandacht voor de camping kun je er volgens ons iets heel moois van maken. Vriendelijkheid kost niks.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Mma van Doorn10-06-2019

Fantastische ligging maar camping niet onze smaak

Redelijk grote camping met veel vaste plaatsen. Ziet er keurig uit maar wij houden hier niet zo van. Veel plaatsen rondom een veld en eigenlijk maar een paar echt leuke plaatsen. Maar die liggen dan wel weer tussen de vaste plaatsen in. Camping is goed georganiseerd met erg goed sanitair, en voor jongere kinderen veel te spelen en leuke animatie. Omgeving is werkelijk prachtig, oneindige mogelijkheden voor wandelen fietsen en mountainbiken. Gezellig Holten is dichtbij, zelfs lopend te doen en alle winkels voorhanden. Restaurant van de camping is goed. Niet heel bijzonder maar zeker lekker gegeten. Wij hebben een paar fijne dagen gehad!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 4Ellis & Toon01-05-2019

Nooit meer!

Trekkershut gereserveerd. Bij camping aangekomen bleek hut verschrikkelijk smering. Eigenaresse aangesproken. Zij vond zichzelf hiervoor niet verantwoordelijk. De huurders voor ons hadden het netjes moeten achterlaten. We hebben de hut niet geaccepteerd en luxe Trekkershut genomen met bijbetaling, totaal geen tegemoetkoming terwijl zij zelf ook toegaf dat het smerig was. Eten van de vorige bewoners lag zelfs nog op de kookplaat. Deze wandelvakantie al 3 dagen in hutten op verschillende campings geslapen en allemaal fantastisch. Wat zij hier ‘luxe’ Trekkershut noemt is een gewone hut op voorgaande campings. Deze hut was redelijk maar lag wel vol met hondenharen. Camping verhuurt trekkershutten en gaan er vanuit dat de huurders alles schoon achterlaten en controleren niks en dragen hier ook de verantwoordelijkheid niet voor. Huur hier geen Trekkershut want je hebt geen idee wat je tegenkomt. Sanitair was ook vies en niet onderhouden.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 10M .prangsma14-04-2019

Perfect!!

Kon voor 5 maanden een caravan huren. Het is een fantastische camping waar ik heerlijk tot rust kon komen Eigenaren zijn leuke mensen. En het dorp holten is dichtbij. Ook voor kinderen is er voldoende te doen. Het is een erg leuke omgeving en zeer bosrijk.

• 10Eetgelegenheden

Alleen gereisd in april 2019

• 10Elly27-01-2019

Fantastisch! We gaan zeker terug.

Mooie grote en schone camping met hele aardige en behulpzame eigenaren, sanitair super schoon, zeer goed onderhouden terrein, de omgeving heel mooi en met mooie fietsroutes, dorpje Holten op fietsafstand waar gezelligheid zeker aanwezig is.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 2018
    10Plien27-12-2018

Heerlijk vakantiegevoel!!

Heerlijke, gastvrije camping in prachtige omgeving!!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

3 tips over Camping De Holterberg

• I Oosting, 13-08-2012

Wandelen in de omgeving van de camping aan de voet van de Holterberg.

• truus, 08-05-2012

Het gebied heeft verschillende wandelroutes, gekleurde paaltjes.De Canadese begraafplaats is een bezoek waard. Restaurant Woody's heeft een heel gezellige zithoek rond de open haard.

• Sanne, 06-06-2015

Lopend boodschapjes doen in het leuke dorpje en bij het station een kopje koffie drinken met voor de kinderen een ijsje.

1 vraag over Camping De Holterberg

• dick van alphen, 11-07-2016