Camping De Holterberg

8,3

54 reviews over Camping De Holterberg in het Nederlands

Eindeloos!

Ed. Kos, 22-12-2017

Een hele fijne camping in het gemoedelijke Salland, geweldige beheerders met een neus voor de wensen van de gasten.

Van versgebakken broodjes voor het ontbijt of lunch tot heerlijk dineren in de super gezellige "Harbarg".

Zeer schoon en goed functionerend sanitair, speeltuin (ook overdekt), verwarmd zwembad.

Direct gelegen aan de Holterberg voor het maken van fiets- en wandeltochten en de steden Deventer en Almelo op auto afstand om gezellig te winkelen.

Kortom alles top!!!!!

Gewoon zakelijk

H Bersee, 30-8-2017

De camping is mooi gelegen aan de rand van de Sallandse bossen, wandelen en fietsen is goed mogelijk vanaf de Holterberg, de omgeving is mooi en de camping is heel geschikt voor kinderen met veel speelplaatsen.

Prijzen voor fietsverhuur zijn redelijk.

De veelgeroemde vriendelijkheid van het personeel is mij niet opgevallen, de camping wordt gewoon zakelijk gerund als een bedrijf, niks mis mee, maar echte hartelijkheid van het personeel is mij niet opgevallen, het is gewoon beroepsmatige vriendelijkheid die tentoongespreid wordt.

U kunt verse broodjes bestellen voor de volgende dag voor 0,60 ct. per stuk, het ligt er maar aan wat u onder vers verstaat, het zijn afbakbroodjes, niet van de warme bakker en vrij smakeloos, maar dat is mijn eigen mening.

De hamburger en kibbeling met frites die we genuttigd hebben in het restaurant waren niets bijzonders, diepvriesspul, wellicht op de hamburger na, die geef ik het voordeel van de twijfel, wellicht dat andere gerechten wel verser waren, daar kan ik geen oordeel over geven.

Een gewoon "tapje" is 20 cl. a 2 euro, naar mijn mening weinig bier voor een hoge prijs.

Kortom camping de Holterberg heeft veel positieve kanten maar het verdienmodel van sommige produkten slaat naar mijn mening echt door naar de negatieve zijde.

Door het arrangement was de prijs redelijk, de volle prijs als echtpaar zonder kinderen zou ik in het hoogseizoen er niet voor over hebben.

prachtige verzorgde camping

siejeabut, 11-5-2017

Camping de Holterberg is een prachtige camping. Het sanitair is goed schoon. De plekken zijn ruim. Op alle velden zij speel voorzieningen voor kinderen. Voor bij de ingang is een overdekt speeltuin. Je kunt elke dag broodjes bestellen. De eigenaresse, Bianca, is zeer gastvrij. De camping biedt een goede uitval basis voor fiets en wandeltochten. Een bezoek aan Enschede, met vele winkels en gezellige terrassen is zeer de moeite waard. Heerlijk iets eten en/of drinken op de prachtige en levendige oude markt. Een camping winkel is er niet, maar er zijn in holten diverse winkels waaronder ah en aldi.

Zeer aangename camping!

Anton, 11-2-2017

Prima, goed verwarmd sanitair.

Privé plaatsen tussen bomen

Familie Moes, 30-10-2016

Zelfs kamperen in het najaar is hier geen straf. Mooie ruime plaats, beschut. Sanitair schoon, warm. Leuke speeltuintjes

Leuke Vakantie

Wietse, 17-10-2016

Camping de holterberg,

Te Holten. Mooie bosrijke omgeving, goede sanitaire voorzieningen, goed en gezellig personeel, goed restaurant, leuke grote plekken, camping voor jong en oud. Fietsen, wandelen is hier heerlijk!

Overdekt speelhoek. Zwembad, speelvelden her en der over de camping. Ik zeg een aanrader voor als je niet naar het buitenland kan en wil. Kosten zijn ook niet toren hoog.

Camping is netjes aangelegd. Sanitair op zich ok maar handzeep en handdoekrol/handendroger ontbreekt. Staanplaatsen netjes maar niet geweldig. Wij ervaren campings met veel seizoensgasten vaak iets minder prettig. Ook hier doet het daardoor ook wat rommelig aan. Schoonmaak van zowel terrein als sanitair netjes maar niet top. Zowel medewerkers als mede gasten waren vriendelijk.

Heerlijke vakantie gehad.

Familie Hotze, 20-8-2016

Heerlijke 2 weken vakantie gehad, schoon en warm sanitair, leuke animatie voor onze kleuters en het zwembad was precies goed. Fijne grote plek met een speeltuin voor onze tent. De bunge jumper was deze vakantie onze favoriet in het restaurant.

Geweldige mooie locatie en een mooie camping!

N. de Jong, 20-8-2016

Rustige camping en genoten met onze Kids. Zowel op de camping als er buiten. Schoon sanitair en leuk recreatieteam. Mooi overdekt speelterrein waar de Kids lekker kunnen spelen. Vriendelijke medewerkers en ben zeker van plan om weer te komen!

Vier sterren?

Van der Meulen, 14-8-2016

Een week deze camping bezocht, aangekomen in de regen en bleken meteen al in een kuil te staan.

Ipv een centrale afvalbak staan er grote kratten waar afval in gedeponeerd mag worden, op de hoeken van het kampeerveld.

Verder grote 1 kuubs waterbakken van het animatieteam, brandslangen e.d op het veld.

Distels rond het speelterrein, groene aanslag op trekkershutten en basketballbord komt de uitstraling niet ten goede.

Sanitair niet erg schoon, maar wel fijn warm water.

Vriendelijke eigenaren, maar helaas stonden wij tussen veel vaste gasten ( met luidruchtige kinderen in de avonduren)

Animatieteam leuk, echter een 'selfiespel', waarbij rond de kampeerplaatsen moet worden gehold na 9uur savonds is voor een camping waar ook kleine kinderen verblijven wellicht minder geschikt.

In het restaurant helaas ook een mindere ervaring, na 3 kwartier wachten, bleek men ons vergeten te zijn.

Kortom, de volgende keer kijken wij wel even verder..

We hebben een aantal aanbieders voor De Holterberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Holterberg in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Holterberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Holterberg scoort een 8.32 uit 10 op basis van 55 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: