Camping De Holterberg

Met jonge kinderen

voor herhaling vatbaar

c.swaanenburg
25-8-2018

hele goede camping, goed sanitair en dito keuken, Ontzettend aardige eigenaars.

prima plaatsen, wordt goed schoon gehouden.

Fam Vos
22-7-2018

Bij aankomst meteen gastvrij geholpen, voelden ons gelijk thuis. Op de camping erg veel speel gelegenheden voor de kinderen! Met fijn warm zwembad. Sanitair was prima en schoon. Al met al erg fijne vakantie gehad hier.

Nooit meer

Ed
12-7-2018

Gezellig... alleen de eigenaars - beheerders zijn erg zakelijk.

Al diverse keren daar gestaan. Nu in 2017 geboekt voor 6 weken vakantie in 2018. Er werd gezegt dat pas in januari 2018 de rekening pas komt. Annulerings verzekering hoefde niet werd mondeling gezegt. In januari kwam de rekening, hierbij de helft aanbetaald 580,- en de andere helf zou betaald moeten worden bij aankomst.

Nu komt het....helaas door een scheiding kan het kamperen niet doorgaan en dit ver van tevoren medegedeeld aan de eigenaar. De eigenaar zegt nu ook geen geld terug te willen geven of een gedeelte daarvan. Geen annulerings verzekering en boven op de betaalde 580 euro komt ook nog eens 200 euro voor het annuleren.

Dus helaas een hoop geld weg gegooid en de eigenaar toont geen enkel begrip in deze nare kwestie.

Voor ons nooit meer daar kamperen.!!!

Voordeeluitjes.nl

Nette camping met erg veel jaarplaatsen.

Joel.
8-7-2018

Nette camping, prima sanitair dat goed wordt schoongemaakt. Goede fietsmogelijkheden. Jammer dat er op elk veld zoveel jaarplaatsen zijn die alleen in de weekenden bezet zijn. Beheerder niet vriendelijk, loopt je voorbij zonder te groeten. Tip: Een hondenvrij veld. Een veld zonder speeltoestellen voor mensen die zonder kinderen komen.

vanaf 2010 tot nu altijd leuk gevonden.

Esther
4-6-2018

geweldig! top service en een gezellige sfeer.

Gezellige camping, direct gelegen aan het bos.

Jos en Mariska Ronk
7-4-2018

Wat een fijne camping. Wij zijn hier verleden jaar 2 weken in mei geweest. Dit is ons zo goed bevallen, dat we nu een seizoenplek hebben genomen dit jaar van April t/m September.

De eigenaars zijn vriendelijke, gezellige mensen. Voor vragen of een babbeltje je kan zo de receptie binnen lopen en Bianca staat je graag ter woord.

Een leuk restaurantje is er op de camping waar je heerlijk binnen of buiten kan zitten. Het eten is heerlijk, wij eten er graag een hapje.

Wij zijn hier met onze twee honden. Als je de campu g afloopt wat op diverse plekken mogelijk is zit je gelijk in het bos ideaal dus voor de honden.

Het sanitair is schoon en netjes.

Kortom deze camping is een echte aanrader.

Eindeloos!

Ed. Kos
22-12-2017

Een hele fijne camping in het gemoedelijke Salland, geweldige beheerders met een neus voor de wensen van de gasten.

Van versgebakken broodjes voor het ontbijt of lunch tot heerlijk dineren in de super gezellige "Harbarg".

Zeer schoon en goed functionerend sanitair, speeltuin (ook overdekt), verwarmd zwembad.

Direct gelegen aan de Holterberg voor het maken van fiets- en wandeltochten en de steden Deventer en Almelo op auto afstand om gezellig te winkelen.

Kortom alles top!!!!!

Gewoon zakelijk

H Bersee
30-8-2017

De camping is mooi gelegen aan de rand van de Sallandse bossen, wandelen en fietsen is goed mogelijk vanaf de Holterberg, de omgeving is mooi en de camping is heel geschikt voor kinderen met veel speelplaatsen.

Prijzen voor fietsverhuur zijn redelijk.

De veelgeroemde vriendelijkheid van het personeel is mij niet opgevallen, de camping wordt gewoon zakelijk gerund als een bedrijf, niks mis mee, maar echte hartelijkheid van het personeel is mij niet opgevallen, het is gewoon beroepsmatige vriendelijkheid die tentoongespreid wordt.

U kunt verse broodjes bestellen voor de volgende dag voor 0,60 ct. per stuk, het ligt er maar aan wat u onder vers verstaat, het zijn afbakbroodjes, niet van de warme bakker en vrij smakeloos, maar dat is mijn eigen mening.

De hamburger en kibbeling met frites die we genuttigd hebben in het restaurant waren niets bijzonders, diepvriesspul, wellicht op de hamburger na, die geef ik het voordeel van de twijfel, wellicht dat andere gerechten wel verser waren, daar kan ik geen oordeel over geven.

Een gewoon "tapje" is 20 cl. a 2 euro, naar mijn mening weinig bier voor een hoge prijs.

Kortom camping de Holterberg heeft veel positieve kanten maar het verdienmodel van sommige produkten slaat naar mijn mening echt door naar de negatieve zijde.

Door het arrangement was de prijs redelijk, de volle prijs als echtpaar zonder kinderen zou ik in het hoogseizoen er niet voor over hebben.

prachtige verzorgde camping

siejeabut
11-5-2017

Camping de Holterberg is een prachtige camping. Het sanitair is goed schoon. De plekken zijn ruim. Op alle velden zij speel voorzieningen voor kinderen. Voor bij de ingang is een overdekt speeltuin. Je kunt elke dag broodjes bestellen. De eigenaresse, Bianca, is zeer gastvrij. De camping biedt een goede uitval basis voor fiets en wandeltochten. Een bezoek aan Enschede, met vele winkels en gezellige terrassen is zeer de moeite waard. Heerlijk iets eten en/of drinken op de prachtige en levendige oude markt. Een camping winkel is er niet, maar er zijn in holten diverse winkels waaronder ah en aldi.

Zeer aangename camping!

Anton
11-2-2017

Prima, goed verwarmd sanitair.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Holterberg in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Holterberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.