Canadese Begraafplaats

9.6Fenomenaal

2.1km van centrum

• 10Lagerweij14-11-2019

Indrukwekkend

Zeer indrukwekkend en een mooi informatiecentrum. De mensen bij het bezoekerscenrum waren erg behulpzaam.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10pim ten brinke07-08-2019

Bijzonder indrukwekkend om mee te maken!

Bijzonder indrukwekkend om mee te maken!

augustus 2019

• 10Dave Nash22-06-2019

An emotionally moving tribute to Canada's fallen.

A peaceful and beautifully kept final resting place for my countrymen. Thank you to all of the Dutch people who volunteer here to keep everyone's memories of the Canadian veterans' sacrifice alive .

" At the going down of the sun, and in the morning, we will remember them"

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10JVS24-12-2018

Indrukwekkend!

Zeer indrukwekkend! Goed onderhouden begraafplaats met mooi informatiecentrum. Laten we nooit vergeten wat deze Canadese soldaten voor ons hebben betekend!

augustus 2018

• 8piet18-12-2018

fantastisch

het was super interessant

december 2018

• 9diana hovinga schuler21-03-2016

indrukwekkend

we zijn eerst naar de bezoek centrum gegaan en netjes ontvangen door 2 heren en alles goed uitlegde en daar film bekeken en toen naar de begraafplaatsen toe zeer indrukwekkend en netjes onderhouden.en zeker de moeite waard om te bezoeken

Gereisd met partner in maart 2016

• 8Doddel14-08-2015

Indrukwekkend

Indrekwekkend, zoveel graven. Ook op de kinderen maakte dit veel indruk. We zijn niet in het naastgelegen museum geweest. De begraafplaats was goed onderhouden.

augustus 2015

• 9ROLAND02-08-2015

uit RESPECT

dat is een bezoek waard en er dan genieten van de stilte die daar heerst , ogen dichtdoen en de mensen eren die daar liggen gesneuveld voor ONZE vrijheid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Schoorstra26-07-2015

Bijzondere plek

Goede ontvangst in informatiecentrum. Het centrum geeft een duidelijk informatie en is mooi ingericht.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10wim17-07-2015

iets om bij stil te staan

Zeer mooi onderhouden kerkhof waar je even stil staat en dankbaar mag zijn dat er mensen vanuit andere landen hebben gevochten voor onze vrijheid

juli 2015

10 van de 85 reviews gezien