Vakantiepark Buitenplaats Holten

Vakantiepark Buitenplaats Holten
8,5

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats Holten voor je op een rij gezet:

54 reviews over Vakantiepark Buitenplaats Holten in het Nederlands

Super Mooie Chalet

Hoekstra
17-10-2011
  • Onderkomen9

Wij zijn hier afgelopen weekend geweest. We werden heel aardig ontvangen door de gastvrouw. We kregen een mooie chalet toegewezen. Luxe mooi ruim. Goed warm te krijgen. Combi magnetron voor de warme broodjes s'morgens. En prachtig uitzicht, geeft je een ruimtelijk gevoel. Wij vonden het hier heerlijk. een echte aanrader voor mensen die van rust houden.

Mooie rustige locatie

J.Wachter
24-8-2011
  • Onderkomen9

Erg leuk gehad op de Buitenplaats. Mooie chalets, erg luxe en prima service.

Wij komen graag terug.

Familie Wachter

Geen aanrader

Familie G
12-8-2011
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Via de bekende veiling een midweek doorgebracht op Buitenplaats Holten. Helaas niet de vorige reacties gelezen, anders hadden we inderdaad deze accomodatie beter niet kunnen boeken. De onderkomens zijn vrij nieuw en niet groot. Alles is in de chalets aanwezig wat je nodig kunt hebben, maar de grootste ergenis is dat het niet schoon is. Het park(je) is op zichzelf rustig, maar ligt vlakbij een vrij drukke weg, die je goed kan horen als je buiten zit. De chalets liggen rondom een grote vijver, dus met kleine kinderen: goed opletten! In de buurt is voldoende te doen, en Holten ligt erg centraal tov leuke steden. Er zijn ook genoeg andere vakantieparken in de buurt. Voldoende keuze wat dat betreft!

Genoten

L. Moen
5-5-2011
  • Onderkomen8

Fantastiche midweek gehad. Genoten van rust en vriendelijk ontvangen door zeer aardige beheerders. Ons huisje lag aan de vijver. Het uitzicht daarover was prachtig. De omgeving is prachtig. Veel bos en rust. Deze plek is een aanrader voor wie houdt van rust en ruimte.

Mooi huisje aan de voet vd holterberg

K. Jansen
25-2-2011
  • Onderkomen9

We hebben hier een heerlijke midweek doorgebracht (2 volwassenen en 3 kinderen). Het huisje ziet er nieuw uit, evenals de meubels. Grote raampartijen die uitkijken over de vijver, wat een echt buitengevoel geeft. We kennen de omgeving, en er zijn veel mooie uitstapjes te maken. Van museum Twentse Welle in Enschede, tot de leuke winkelstraatjesin Deventer. Een bezoek aan de Holterberg mag natuurlijk niet ontbreken, evenals het Natuurdiarama. Restaurant Woody's in de holterberrg kun je beter overslaan. De chocolademelk was er niet te drinken en hoewel de serveerster aardig was, was haar baas ronduit een onbeschofte man. Maar goed, BuitenplaatsHolten is een aanrader. We komen er vast nog wel een keer terug. Dan hebben we wellicht meer tijd om ook gebruik te kunnen maken van de voorzieningen van 't Molke, een camping in de buurt waar we ook gebruik konden maken van het zwembad en de binnenspeeltuin.

super vakantie gehad

Tom Jannsen
18-2-2011
  • Onderkomen10

echt een fijne vakantie gehad. de beheerders zijn echt vriendelijk ze legggen je alles uit.

en zomers konden onze kinder met water spelen in de speeltuin.

echt beheerders bedankt ik heb een top vakantie gehad

Heerlijk rustig..

M.
8-11-2010
  • Onderkomen9

Wij (Jong gezin, 2 volwassenen en 1 kind van bijna 2 jaar oud) hebben een heerlijk weekendje gehad in een 6 persoons chalet type Twente 3 slk. Dit weekendje hebben we gekocht op een veilingsite. We hebben genoten! Nogmaals Bedankt! We kregen een hartelijk welkom van de beheerders van het park. Op het park staan een stuk of 6 chalets aan een watertje. Het is er heerlijk rustig en we hebben genoten van het relaxte uitzicht op het water vanuit onze woonkamer! De keuken is voorzien van oven, magnetron, vaatwasser.. waterkoker (zeer lage wattage) en servies/bestek waren niet helemaal gericht op 6 personen. Ons Chalet was comfortabel warm te krijgen en was voorzien van al het nodige… we mochten gratis gebruik maken van de faciliteiten die het vakantiepark Molke aanbiedt (5 km van dit park vandaan) en daar is een leuk binnenzwembad en een fantastische indoor speeltuin/zandbak. We hebben heerlijk gewandeld op de Sallandse Heuvelrug. En het weekend afgesloten met dagje shoppen in Deventer!

fantastische plek

L.van der Kraats
13-10-2010

buitenplaats Holten is een mooi park met 7 mooie chalets.

de beheerders zijn vriendelijke mensen met een goede service.

chalet was goed onderhouden en schoon.

voor kleine kinderen is het minder door de waterpartij voor de chalets er is wel een klein speeltuintje.

Wij hebben er een uitstekende midweek gehad en het is voor herhaling vatbaar.

al met al is het een uitstekend park en zeker een aanrader.

service uitstekend en vriendelijke beheerders

J. Jaarsma
12-10-2010

buitenplaats holten is een mooie plaats

niet zo geschikt voor kleine kinderen grote vijver voor de chalets

Rustig stekje

Joke en Wim
17-9-2010
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

Via veilingsite wederom hier genoten van de rust en de mooie omgeving.

Het park bestaat uit 7 bungalows.Er is geen vertier, alleen klein speeltuintje voor kleine kinderen.Voor boodschappen moet je naar Holten of Rijssen.

Even buiten het park rijdt je direkt de schitterende bossen in.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Holten in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Holten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.