Vakantiepark Buitenplaats Holten

Vakantiepark Buitenplaats Holten
8,5

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats Holten voor je op een rij gezet:

54 reviews over Vakantiepark Buitenplaats Holten in het Nederlands

Heerlijk genoten!

Sabine
9-10-2017
  • Onderkomen10

Super fijn kleinschalig (nieuw) park dichtbij de Sallandse Heuvelrug. Fijne huisjes, alles was tip top verzorgd. Het park heeft geen voorzieningen, maar voor rustzoekers is dit de perfecte plek. Ons huisje (salland) was van alle gemakken voorzien en lag aan een mooi aangelegde vijver. We zagen ook dat er veel nieuwe huisjes bij geplaatst zijn, wij komen zeker terug!

Waar is het huisje?

Wim
25-5-2017
  • Onderkomen3

Bij aankomst is er niemand om je te ontvangen. Ook is er geen plattegrond zichtbaar bij binnenkomst. We hebben toen gebeld en kregen een vriendelijke dame aan de lijn die ons doorschakelde naar een collega.Dat mislukte dus de verbinding werd verbroken. We hadden op Hemelvaart behoorlijk in de file gestaan, dus dat is niet echt leuk...Nog een keer gebeld. We zouden bij Korhoen nummer 5 moeten zijn. We hebben gezocht en wat bleek? Korhoen nummer 5 was niet op het park aanwezig!? Wij weer bellen...

Om een lang verhaal kort te maken, na een half uur op het park te hebben gedoold, en nog een paar keer bellen kwamen we bij Korhoen 2 terecht. Gelukkig heeft mijn partner veel geduld. Er is zoals een van de vorige recensies aangaf, geen Wc rol houder en de weg is goed te horen. Sommige tegels in de badkamer zitten los of zijn gebarsten. Het ruikt daar ook behoorlijk. In de keuken zijn nog etensresten van vorige bewoners te vinden. De hygiëne kan dus beter. Zijn wij tevreden? Nee...

fijn weekend

Dames wkndje weg
14-9-2014
  • Onderkomen7

Chalet Twente op zich mooie accomodatie bedden niet geschikt voor lange mensen. De slaapkamer met stapelbed voor volwassenen niet echt geschikt en niet makkelijk om hier de bedden op te maken. Het chalet was verder prima en netjes. Op het park niets te doen maar de omgeving maakt veel goed.

Bungalow.net

te klein en niet schoon en veel stuk

rim
2-4-2014
  • Onderkomen1

geluid van auto's treinen en je eigen cv bromt. niet schoon vaatwasser stuk geen mengkraan in douche. koelkast flessen houder in deur stuk. geen wc rol houder geen plankje of haakje in badkamer. en gevaarlijk voor kinderen de vijver is hek omheen bij de huisjes. kleine vijver kijk je zo naar de overburen naar binnen. en je mag geen honden terwijl er een hond losliep en nog een hond aan de lijn

Fantastische mooie plek

mirjam houtman
14-8-2013
  • Onderkomen10

Heerlijk om nog op deze wijze te kunnen genieten van de rust en natuur.

We hadden een luxe chalet op een royale plaats aan de vijver, echt mooi en goed onderhouden. Nog bedankt voor de hartelijke ontvangst en alle aandacht

Rustig gelegen

Anoniem
27-5-2013
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooi nieuwe en schone chalets maar het park zelf is saai. Weinig voor kleine kinderen!

Mooi Vakantiepark

Jaap de vries
27-5-2012
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Mooi Vakantiepark met aardige beeheerdes die je alles uit willen leggen vaar bij voorbeeld de c1000 is. Je mag gratis zwemmen bij Vakantiepark het molken en je Kan daar nog meer leuke dingen doen: varen trampolinespringen eten enz.

Beheerders is ik heb een leuke vakantie gehad bedankt.

Lekker ontspannen (door inspannen)

H'sum
26-4-2012
  • Onderkomen8

Voor ons was Buitenplaats Holten een prima uitvalsbasis voor ons fietsweekeinde. Accomodatie was schoon en netjes. Omgeving is zeer geschikt voor een sportieve vakantie. Op het park is het lekker rustig en bij de vijver uitrusten is een genot. Geen luidruchtige horeca.

Heerlijk rustig

joke en Gijs
24-2-2012
  • Onderkomen10

Wij hebben de carnaval ontweken in Rijssen. Heerlijk rustig, prachtige chalets en een zeer gastvrij beheerders echtpaar (jullie nog bedankt)

Dit is een echte aanrader

Leuk knus chalets maar o wat smerig

Fam. Meeuw
7-1-2012
  • Onderkomen4

Zoals velen al aangeven wel schoonmaakkosten vragen en verwachten dat de gasten het netjes achterlaten (liefst helemaal schoongepoest), maar zelf te beroerd om fatsoenlijk te schoonmaken...Ronduit schandalig. Ze moesten de gasten betalen voor het eerst moeten schoonmaken voordat je aan je vakantie begint. Nooit meer voor ons!!!

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Holten in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Holten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.