Vakantiepark Buitenplaats Holten

Vakantiepark Buitenplaats Holten
8,5

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats Holten voor je op een rij gezet:

54 reviews over Vakantiepark Buitenplaats Holten in het Nederlands

Lekker tot rust gekomen

Monique
  • Onderkomen8

Heerlijk rustig park, in mooie fiets omgeving

Genoten en lekker uitgerust.

Mark
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Heb echt van de rust genoten. Mooi park wordt hard gewerkt aan vernieuwing in acco's

Geweldig relaxt weekend gehad

Mitchell
  • Onderkomen9

Klein park maar omdat het een weekend met vrienden was, was het perfect,

• Activiteiten7
  • Onderkomen10

Prachtig en heerlijk rustig park met mooie accommodaties! Lekker genoten van het weer en de omgeving. De Sallandse Heuvelrug is heerlijk om te fietsen en wandelen. Gastvrouw Janine heeft ons de volgende dag goed te woord gestaan waardoor wij ons erg welkom voelden. Het huisje was netjes schoon en de bedden lagen heerlijk. Wij komen zeker nog eens terug!

Dinand
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Heerlijk genoten van de rust

Een park voor rust en natuur.

johan
  • Onderkomen10

Een kleinschalig park in de buurt van de holterberg en natuurgebied de borkeld.

Veel fiets en wandelroutes om de omgeving te verkennen.

Ook zijn er gezellige plaatsen om te shoppen en lekker te eten.

We hebben hier een super fijne tijd gehad!

Mark N
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

We hadden een super luxe en modern ingerichte vakantiewoning! Ook de bedden die hier stonden waren erg fijn. Het is een wat kleinschaliger vakantiepark maar de ligging is perfect. Aan de voet van de Sallandse heuvelrug. Dus veel mooie natuur in de omgeving. We hebben er een ontzettend fijne tijd gehad. Echt aan te bevelen!!

Open dag bezoek ging prima

Hans
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Was naar de open dag gekomen van het park. Park ziet er geweldig uit, hele mooie ligging. Uitgebreid informatie gekregen van Bert. De vakantiehuizen zien er ook prachtig uit! Was alleen geen koffie beschikbaar, iets te maken met een kapotte espresso apparaat, voor de rest was alles prima.

Wat een rust

Gerda
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wat een heerlijk park, genieten van de rust en natuur! We waren met onze kinderen, in de omgeving is veel te doen! We komen met de kerstdagen terug!

Ruud Ankoné.
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Mooie omgeveving en een fantastische ambiance. Uitstekende chalets met ruime voorzieningen. Klantvriendelijk personeel en erg genoten. Een aanrader voor iedereen.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Holten in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Holten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.