Heerlijk tot rust komen aan de voet vd holterberg

Dorien
5-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Hele mooie chalets, rustige omgeving, klein maar heerlijk zwembad. Palmbomen of parasols bij het zwembad missen maar verder heerlijk. Rondom de chalets een paar mooie vijvers. Een prima uitvalsbasis voor wandelingen of mountainbiken in de holterberg die direct grenst aan de buitenplaats. Holten is dichtbij en heeft een gezellige dorpskern. Ook in Rijssen is regelmatig iets te doen in het stadscentrum; iedere donderdag in de zomer een hele grote rommelmarkt. Het naruurdiorama, brandweermuseum, vrouw holle zijn erg leuk om te bezoeken. Ook de shetlanderboerderij is een aanrader voor kinderen in de basisschoolleeftijd. Het holtens buitenzwembad ligt op een ruime km vanaf de buitenplaats.