Vakantiepark Buitenplaats Holten

Nederland, Overijssel, Holten

8.6Fantastisch

• 8.6Onderkomen
  • 8Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats Holten voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

57 reviews over Vakantiepark Buitenplaats Holten

• 8Corrie16-08-2019

Mooi huisje op een heel rustig park.

We hebben een fijne midweek gehad.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Mevr. Janssen14-08-2019

Voor herhaling vatbaar.

Het is een klein rustig parkje. Mooie huisjes met eigen tuin en overdekt terras. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Huisje was mooi schoon. Bedden slapen lekker. Heerlijke bank. Mooie omgeving met prachtige fietsroutes (knooppunt routes) Leuke restaurantjes in naburige dorpjes.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Marlou08-08-2019

Voor herhaling vatbaar, mooie omgeving.

Wij zaten met ons gezin met twee jonge kinderen in een zes persoons huisje. Dit was voor ons ruim genoeg. Het huisjes was schoon en modern ingericht. Het park is niet te groot en prettig voor mensen die houden van rust en groen. Met genoeg mogelijkheden in de omgeving om eruit te gaan ( wandelen, speeltuinen, hapje eten). Leuk dat er wat diertjes waren op het park en het zwembad bood heerlijke verkoeling. Wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Fam. Kodde07-08-2019

Een fantastische locatie en heerlijke verblijf..

De buitenplaats is een prachtige locatie, ruimt op gezet en kleinschalig, met mooie en moderne vakantiewoning voorzien van alle gemakken, zelfs goedwerkend gratis wifi!! Een aanrader in een prachtig fiets- en wandelgebied! En een groot voordeel de flexibele huurperiode en af te spreken aan- en vertrektijden. Echt genieten !!

• 9Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    8Dorien05-08-2018

Heerlijk tot rust komen aan de voet vd holterberg

Hele mooie chalets, rustige omgeving, klein maar heerlijk zwembad. Palmbomen of parasols bij het zwembad missen maar verder heerlijk. Rondom de chalets een paar mooie vijvers. Een prima uitvalsbasis voor wandelingen of mountainbiken in de holterberg die direct grenst aan de buitenplaats. Holten is dichtbij en heeft een gezellige dorpskern. Ook in Rijssen is regelmatig iets te doen in het stadscentrum; iedere donderdag in de zomer een hele grote rommelmarkt. Het naruurdiorama, brandweermuseum, vrouw holle zijn erg leuk om te bezoeken. Ook de shetlanderboerderij is een aanrader voor kinderen in de basisschoolleeftijd. Het holtens buitenzwembad ligt op een ruime km vanaf de buitenplaats.

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2017
    9Jasmijn11-10-2017

Geweldig

Super mooi. Netjes. Goed en vriendelijk personeel ook!

• 7Onderkomen
    • 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Willeke van der heijden11-10-2017

Zeker de moeite waard

Prachtige rustige omgeving waar je helemaal tot rust komt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Bakker11-10-2017

Super!

Heerlijk verblijf gehad. Prachtige omgeving om te wandelen. Accommodatie was in goede staat en schoon.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Bertine10-10-2017

Heerlijk genoten! Fantastisch!

Park is mooi gelegen en aan de rand van de natuur. Heerlijk gefietst en gewandeld in de nabije omgeving, in enkele minuten al op de Holterberg. Heerlijk tot rust gekomen in een accommodatie direct aan het water.

• 10Activiteiten

Gereisd met partner in september 2017

• 9Bram Muis10-10-2017

Heel leuk verblijf gehad, echte aanrader!

Leuk park! Goeie accomodatie, ideaal voor 2 personen. Alle benodigheden zijn aanwezig op het park en de mensen zijn zeer vriendelijk en altijd behulpzaam. Daarnaast is de omgeving ook prachtig met de Sallandse Heuvelrug, daar kun je mooi fietsen!

Gereisd met partner in augustus 2017

1 tip over Vakantiepark Buitenplaats Holten

• H'sum, 26-04-2012

Voor sportievelingen is de Holterberg een uitdaging! (Lees: Muur) Zwembad op fietsafstand.

1 vraag over Vakantiepark Buitenplaats Holten

• i verzijden, 02-02-2012

Mag je je ook vissen in de vijver ?

zo ja wat voor vis word er gevangen.

Coen, 23-02-2012

Er kan helaas niet gevist worden in de vijver op het park, maar er zijn wel diverse andere visvijvers in de buurt. Mocht u echt een bungalow zoeken aan viswater, dan raad ik u vakantiepark Mölke in Zuna aan. Dit park ligt direct aan de Regge.

Louis Hol, 22-06-2012

Geachte heer

Ik heb vanochtend gebeld naar telefoon nummer : 0548-540610 en gevraagd of de chalets allemaal aan het water staan antwoord ja en mag ik er vissen antwoord volgens mij wel . dus ik geboekt maar nu lees ik dat vissen niet is toegestaan bij het chalet.

Mvg, Louis Hol

Coen, 22-06-2012

Geachte heer Hol, Helaas bent u verkeerd voorgelicht. Onze excuses hiervoor. Het is een aangelegde vijver waar niet in gevist kan worden. Er is wel voldoende viswater in de omgeving.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan