Géén boekingskosten
NederlandOverijsselHoltenVakantieparken HoltenVakantiepark Buitenplaats Holten

Vakantiepark Buitenplaats Holten

NederlandOverijsselHolten

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Buitenplaats Holten voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 110 reviews

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

111 Reviews over Buitenplaats Holten

• 6Ria Bosma17-06-2022

Jammer van de bouwactiviteiten.

Had graag gezien dat er op de site een vermelding was geplaatst over de huidige bouwactiviteiten. Wij zaten aan de weg naar het bouwterrein dus reden er de hele dag zandauto’s,heftrucks e.d. langs ons huisje. Hierdoor was de ligging er van niet echt geweldig. Zeer zeker niet als je er met kleine kinderen bent, die moet je geen moment uit het oog verliezen.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Frank Lucassen05-05-2022

Ontspannen in de natuur

Een aantal dagen heerlijk bijgekomen. Het park gekozen voor de ligging in de natuur en omdat de omgeving ons bekend is. Onze kinderen konden zich goed vermaken in de speeltuin, deze was netjes bijgehouden.

Instructie mbt het sleutelkastje was erg duidelijk.

Bij aankomst rook het huisje nog wel aardig muf en stond de was van de vorige huurders er nog. Daarbij liet te schoonmaak nog wat te wensen over. Even alle ramen open en een luchtverfrisser gehaald voor de badkamer. Toen de sokken van de kids wel erg zwart werden de vloer ook maar even gedaan.

Voor ons zeker een park om terug te komen.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 6Hoogenboom12-04-2022

Niet wat we verwacht hadden

We hebben een huisje (nummer 41) gekregen dat niet overeenkwam met de omschrijving en foto's van de tiny cabin op de website! We waren met 4 volwassenen (2 bevriende stellen) en juist het huisje gekozen met 1 tweepersoonsbed en een kamer met 2 losse bedden. We schrokken dus erg toen we een stapelbed zagen! De matrassen waren ook niet goed. Het gevoel dat de veren er doorheen kwamen. De barkrukken aan het keukeneiland waren evenmin 'besteld'. We dachten een mooie tafel met 4 comfortabele stoelen te krijgen maar dat viel tegen. De barkrukken zijn dermate hoog dat er niet fatsoenlijk aan te zitten is, laat staan eten. De oplossing was de tuintafel en 2 kuipstoeltjes naar binnen te halen. Geen filterkoffiezetapparaat, maar cupjes. Verder misten we haakjes voor jassen/doeken, gezellige verlichting, schilderijtjes en een wc-rolhouder. Schoonmaak en controle vaat kan beter, maar compliment voor het welkomstpakket en de cakejes bij aankomst!

• 4Onderkomen
  • 8Robin04-04-2022

Fijne plek

Perfecte locatie voor wandelen en fietsen

• 6Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 7Put09-03-2022

Relaxt

Heerlijk rustig.voor eten moet je naar Holten/Rijssen.Wel alles aanwezig in het huisje Wij waren zonder kinderen en het seizoen is er nog niet dus dit niet beoordeeld.

• 9Onderkomen
  • 9Goossens01-02-2022

Heelijk genoten met z'n 2tjes!!

We hebben heerlijk genoten van het mooi ingerichte huisje met hottub!! Een echte aanrader voor als je even lekker met z'n 2tjes tot rust wil komen!! Leuke steden in de omgeving en het huisje is van alle gemakken voorzien! Zelfs een grote smart tv! Wij konden geen minpunten benoemen. Zeker voor herhaling vatbaar! Wij komen iig graag nog eens terug!!

• 10Onderkomen
  • 8Dick29-01-2022

Een knus park in een mooie omgeving

Het huisje was schoon en compleet, het park zag er netjes uit, het ontbijt was veel en lekker. Een mooie omgeving om te wandelen. We hebben genoten van ons weekend op die knusse park, het was top.

• 8Activiteiten
  • 7Manou24-01-2022

Perfecte uitvalsbasis voor wandelingen

Mooi modern huisje. Het gebak bij aankomst was een leuke verrassing! Ontbijt mand erbij besteld; was super! Bedden vonden we fijn.

Parkje is nog ongezellig/sfeerloos, maar huisjes zijn goed. Vanaf het park loop je zo de natuur in en dus komen we echt wel terug!

Kindvriendelijk laag cijfer ivm veiligheid in huisje wat ontbreekt (stopcontacten e.d)

We hebben via Thuisbezorgd avondeten laten bezorgen; ideaal. Op dit park is zelf geen eetgelegenheid.

Zwembad lag er troosteloos bij.

• 10Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 7Evie12-01-2022

Compleet verblijf

Prachtig, modern huisje met alles wat je nodig hebt voor een verblijf in de lockdown: mooie omgeving, hottub, ligbad, keukentje, sauna en ruime douche. Uitleg voor gebruik van sauna en hottub was wel handig geweest. Nadeel is dat er voor de hottub geen droog hout aanwezig was en alleen maar grote blokken. Gevraagd om droog hout, maar dit is (na belofte) nooit geleverd. Ook geen gebakje bij aankomst zoals wel vermeld in andere reviews. Wel fijne informatie vooraf en fijn dat er gewerkt wordt met een sleutelkastje.

• 8Bosshard31-12-2021

Prettig verblijf

Rustig park, licht huisje wij waren met 4 pers in een 6 pers huisje maar dan is er niet genoeg ruimte op de bank dat is wel jammer. Mooie bossen in de buurt om te wandelen met de hond. Wat ik miste waren wat kleine dingetjes zoals handdoekhaakje en een schoonmaakpakketje met daarin bv een toiletrol (wel handig als je net aankomt) De gratis eerdere in en late uitcheck waren zeer fijn waardoor je niet zo hoeft te haasten. Verder prima en een lekker gebakje bij aankomst, leuk!

Vakantiepark Buitenplaats Holten info

Camping-informatie