Vakantiepark Buitenplaats Holten

Vakantiepark Buitenplaats Holten
8,5

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats Holten voor je op een rij gezet:

53 reviews over Vakantiepark Buitenplaats Holten in het Nederlands

Geweldig

Jasmijn
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Super mooi. Netjes. Goed en vriendelijk personeel ook!

Zeker de moeite waard

Willeke van der heijden
  • Onderkomen10

Prachtige rustige omgeving waar je helemaal tot rust komt

Super!

Bakker
  • Onderkomen8

Heerlijk verblijf gehad. Prachtige omgeving om te wandelen. Accommodatie was in goede staat en schoon.

Heerlijk genoten! Fantastisch!

Bertine
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Park is mooi gelegen en aan de rand van de natuur. Heerlijk gefietst en gewandeld in de nabije omgeving, in enkele minuten al op de Holterberg. Heerlijk tot rust gekomen in een accommodatie direct aan het water.

Heel leuk verblijf gehad, echte aanrader!

Bram Muis
  • Onderkomen10

Leuk park! Goeie accomodatie, ideaal voor 2 personen. Alle benodigheden zijn aanwezig op het park en de mensen zijn zeer vriendelijk en altijd behulpzaam. Daarnaast is de omgeving ook prachtig met de Sallandse Heuvelrug, daar kun je mooi fietsen!

fantastisch

Iris
  • Onderkomen10

Bedankt voor het leuke weekend! Super chalets op een rustig gelegen park. Ik was met mijn vriend, mountainbiken!

Rust en ruimte

Hugo
  • Onderkomen8

Rustig, ruimte. Mooie verschillende chalets.

Rijssen ligt steenworp afstand. Fiets of auto is niet over bodig. Mijn vriend en ik hebben heerlijk genoten van ons weekend.😁

Net park

Lars Verkade
  • Onderkomen10

Prima verzorgd. Park is netjes, ligt op een goede locatie. Weekend golven (ligt nabij in Golfbaan de koepel) met vrienden was erg geslaagd!

Voor herhaling vatbaar.

Ellen
  • Onderkomen9

Mooi kleinschalig vakantiepark. Uitvalbasis voor mooie wandel/fietstochten op en rond de sallandse heuvelrug.

Schone accommodatie. Alles zag er netjes en verzorgd uit.

Wij hebben een fijne tijd gehad.

Lekker tot rust gekomen

Monique
  • Onderkomen8

Heerlijk rustig park, in mooie fiets omgeving

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Holten in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Holten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Buitenplaats Holten scoort een 8.48 uit 10 op basis van 53 reviews.