Vakantiehuis Borkerode

Vakantiehuis Borkerode
9,7

3 tips over Vakantiehuis Borkerode

Jaap en Leny Kooijmans, 28-6-2015
Holten is bekend door de Holterberg met daarbij de indrukwekkende canadese begraafplaats.Het infocentrum vertelt het ontstaan van de begraafplaats.
Mascha, 24-11-2014
Wij waren onder andere met een kleuter van 2. We hebben op zaterdagochtend het kabouterpad gewandeld. Dat start in Nijverdal bij het Salland natuurcentrum en is 1500 meter lang. Een wandeling waar mijn nichtje op zoek moest naar kabouters. Aan de hand van verhaaltjes en opdrachtjes heeft zij op haar manier genoten van de wonderschone natuur die de Sallandse Heuvelrug te bieden heeft. Zeker een aanrader.
Fred J. Hoekstra, 4-6-2013

Bezoek alle zomerse events en bezienswaardigheden in Holten, Lochem, Markeloo, Diepenheim en ga even de grens over naar bv.

Bad-Bentheim. Diepenheim heeft o.a. een vijftal kastelen te bezichtigen.