Vakantiehuis
Weer vandaag-2°-6°
9,6

78 reviews over Vakantiehuis Borkerode in het Nederlands

Voor ons een fantastisch verblijf.

Henk Roelfzema,
5-1-2019

Prachtig en gezellig ingericht huis met alle denkbare faciliteiten in een rustige omgeving. Parkeergelegenheid voor 3 auto's. Alles voor het bereiden van een uitgebreide maaltijd is aanwezig. Je wordt hartelijk ontvangen met koffie en gebak met uitleg over het huis. De locatie ligt niet ver van Holten met een goede bakker en supermarkten. Wandel en fiets gebied op korte afstand.

Gereisd met vrienden in december 2018

Gewoon het Beste vakantiehuis!

Hennie Akkerman & Petra Veenman,
13-10-2018

Net terug van de 4e keer “Borkerode”. Ook deze keer was het weer helemaal fantastisch. Ontvangst met koffie/gebak, verse bloemen door het hele huis, schaal met fruit/noten/chocolade op tafel en een zeer gastvrije ontvangst door Henriëtte. Huis is echt van alle gemakken voorzien, supercomfortabel en echt héél erg schoon. Er staan prima bedden en een goed bankstel met een hoge zit. Ramen van de slaapkamers en de tuindeuren zijn voorzien van horren/hordeur. Mooie, zeer goed uitgeruste keuken. Vakantiehuis is mooi/rustig gelegen met diverse zitjes buiten, zodat je altijd wel ergens in de zon/schaduw kunt zitten. Huis ligt mooi beschut, dus geen inkijk van de buren. Kwaliteit/service/vriendelijkheid is en blijft, na 4 bezoeken in 3 jaar, zéér hoog. Wij kijken nu al weer uit naar de 5e keer “Borkerode”.

Gereisd met partner in september 2018

In 1 woord: GE-WEL-DIG!

Adrie Middelkoop,
18-8-2018

Wat een prachtig huis, sfeervol ingericht, geweldige ontvangst (koffie met lekkers), verse bloemen, heerlijke douche, goede bedden, uitgebreide keuken (werkelijk aan alles is gedacht). De mooie tuin, de rust, de eekhoorntjes en vogels, dit was echt genieten.

Ook de omgeving is heerlijk om te fietsen.

Er is maar één nadeel: alle volgende huisjes kunnen nu alleen maar tegenvallen :-)

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastich.

Anita Volwater,
28-6-2018

Het ontvangst met koffie en lekkere chocolade broodjes, kersen en bonbons door de gastvrouw was zeer aangenaam na de auto rit.

Het huis is landelijk romantische ingericht en zeer schoon.Er ontbreekt je aan niets qua inventaris. De ligging in het bos is erg prettig voor de rust en privacy.

De vogels en eenkhoorns in de tuin zijn erg leuk om te zien en horen.

Wij hebben een heerlijke week vakantie gehad en zal dit huis zeker aanbevelen.

Gereisd met partner in juni 2018

zalig

viervlaamsefietsers,
13-6-2018

wij kwamen om, in het prachtige landschap Overijssel, dagelijks rond de 100km te fietsen met de racefiets, en dit vakantiehuis had een groot aandeel in het succes van deze fietsweek. Een degelijke douche, goed uitgeruste keuken, vooral de heerlijke bedden en stilte, en voor de bevoorrading en horeca de nabijheid van het dorp Holten, zorgden ervoor dat we iedere morgen fris en monter terug op onze fietsen sprongen. Dit vakantiehuis is top.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Fantasthies

Henk,
11-6-2018

Alles was perfect nog nooit zo,n sfeervol huisje gehad ,bedden opgemaakt verse bloemen op tafel op elke slaapkamer. Een vaasje met een mooie verse roos ,bij aankomst koffie met wat lekkers ,geen minpuntje te vinden

Gereisd met vrienden in juni 2018

heel verzorgde bungalow waar t werkelijk aan niets ontbreekt! heel schoon en van alle gemakken voorzien. zalige tuin met plekken voor zowel in de zon als in de schaduw. Wat een enorme rust met volop vogels en eekhoorntjes heerlijk.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Prachtig, compleet huis!

Fam. Hofman/vd Wouden,
15-5-2018

Een prachtig huis, met een heerlijke tuin rondom. Het is te zien dat dit huis met veel liefde is gebouwd en ingericht. Hele fijne, warme ontvangst met heerlijk gebak en aardbeien; heel prettige na de reis er naartoe. De bedden slapen heerlijk, de bank zit perfect en de keuken is compleet ingericht. Als we weer in de omgeving van Holten op vakantie gaan kiezen wij zeker voor Borkerode!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Heerlijk huisje

Familie Soeter,
27-4-2018

We hebben een heerlijke week gehad in het huisje. Het is modern en schoon. Lekker buiten op het terras gezeten met voldoende privacy. De eekhoorntjes op het terras in de ochtend waren geweldig leuk. Een goede uitvalsbasis voor het bezoeken van de Holterberg en de Sallandse heuvelrug.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Fantastische omgeving en sfeervol huisje

Elly K,
17-4-2018

Wij zijn met 6 vriendinnen voor het 2de jaar in Borkerode geweest, wat was het weer gezellig. Een warm onthaal door Henriëtte met verse koffie en heerlijke gebakjes. Het sfeervol ingerichte huisje maakt dat je je thuisvoelt op deze prachtige locatie waar je kan genieten van de spelende eekhoorntjes in de bomen en de zingende vogeltjes. Leuke activiteiten gedaan niet ver uit de buurt. Kortom een absolute aanrader om hier naar toe te gaan. Wij hebben genoten.

Gereisd met vrienden in april 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Borkerode in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Borkerode zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.