Vakantiehuis Borkerode

Vakantiehuis
Vakantiehuis Borkerode
9,7

77 reviews over Vakantiehuis Borkerode in het Nederlands

Gewoon het Beste vakantiehuis!

Hennie Akkerman & Petra Veenman
13-10-2018

Net terug van de 4e keer “Borkerode”. Ook deze keer was het weer helemaal fantastisch. Ontvangst met koffie/gebak, verse bloemen door het hele huis, schaal met fruit/noten/chocolade op tafel en een zeer gastvrije ontvangst door Henriëtte. Huis is echt van alle gemakken voorzien, supercomfortabel en echt héél erg schoon. Er staan prima bedden en een goed bankstel met een hoge zit. Ramen van de slaapkamers en de tuindeuren zijn voorzien van horren/hordeur. Mooie, zeer goed uitgeruste keuken. Vakantiehuis is mooi/rustig gelegen met diverse zitjes buiten, zodat je altijd wel ergens in de zon/schaduw kunt zitten. Huis ligt mooi beschut, dus geen inkijk van de buren. Kwaliteit/service/vriendelijkheid is en blijft, na 4 bezoeken in 3 jaar, zéér hoog. Wij kijken nu al weer uit naar de 5e keer “Borkerode”.

In 1 woord: GE-WEL-DIG!

Adrie Middelkoop
18-8-2018

Wat een prachtig huis, sfeervol ingericht, geweldige ontvangst (koffie met lekkers), verse bloemen, heerlijke douche, goede bedden, uitgebreide keuken (werkelijk aan alles is gedacht). De mooie tuin, de rust, de eekhoorntjes en vogels, dit was echt genieten.

Ook de omgeving is heerlijk om te fietsen.

Er is maar één nadeel: alle volgende huisjes kunnen nu alleen maar tegenvallen :-)

Fantastich.

Anita Volwater
28-6-2018

Het ontvangst met koffie en lekkere chocolade broodjes, kersen en bonbons door de gastvrouw was zeer aangenaam na de auto rit.

Het huis is landelijk romantische ingericht en zeer schoon.Er ontbreekt je aan niets qua inventaris. De ligging in het bos is erg prettig voor de rust en privacy.

De vogels en eenkhoorns in de tuin zijn erg leuk om te zien en horen.

Wij hebben een heerlijke week vakantie gehad en zal dit huis zeker aanbevelen.

zalig

viervlaamsefietsers
13-6-2018

wij kwamen om, in het prachtige landschap Overijssel, dagelijks rond de 100km te fietsen met de racefiets, en dit vakantiehuis had een groot aandeel in het succes van deze fietsweek. Een degelijke douche, goed uitgeruste keuken, vooral de heerlijke bedden en stilte, en voor de bevoorrading en horeca de nabijheid van het dorp Holten, zorgden ervoor dat we iedere morgen fris en monter terug op onze fietsen sprongen. Dit vakantiehuis is top.

Fantasthies

Henk
11-6-2018

Alles was perfect nog nooit zo,n sfeervol huisje gehad ,bedden opgemaakt verse bloemen op tafel op elke slaapkamer. Een vaasje met een mooie verse roos ,bij aankomst koffie met wat lekkers ,geen minpuntje te vinden

heel verzorgde bungalow waar t werkelijk aan niets ontbreekt! heel schoon en van alle gemakken voorzien. zalige tuin met plekken voor zowel in de zon als in de schaduw. Wat een enorme rust met volop vogels en eekhoorntjes heerlijk.

Prachtig, compleet huis!

Fam. Hofman/vd Wouden
15-5-2018

Een prachtig huis, met een heerlijke tuin rondom. Het is te zien dat dit huis met veel liefde is gebouwd en ingericht. Hele fijne, warme ontvangst met heerlijk gebak en aardbeien; heel prettige na de reis er naartoe. De bedden slapen heerlijk, de bank zit perfect en de keuken is compleet ingericht. Als we weer in de omgeving van Holten op vakantie gaan kiezen wij zeker voor Borkerode!

Heerlijk huisje

Familie Soeter
27-4-2018

We hebben een heerlijke week gehad in het huisje. Het is modern en schoon. Lekker buiten op het terras gezeten met voldoende privacy. De eekhoorntjes op het terras in de ochtend waren geweldig leuk. Een goede uitvalsbasis voor het bezoeken van de Holterberg en de Sallandse heuvelrug.

Fantastische omgeving en sfeervol huisje

Elly K
17-4-2018

Wij zijn met 6 vriendinnen voor het 2de jaar in Borkerode geweest, wat was het weer gezellig. Een warm onthaal door Henriëtte met verse koffie en heerlijke gebakjes. Het sfeervol ingerichte huisje maakt dat je je thuisvoelt op deze prachtige locatie waar je kan genieten van de spelende eekhoorntjes in de bomen en de zingende vogeltjes. Leuke activiteiten gedaan niet ver uit de buurt. Kortom een absolute aanrader om hier naar toe te gaan. Wij hebben genoten.

in één woord geweldig

Mellanie de Vries
10-4-2018

hallo wij zijn met ons gezin 2 weken in Borkerode te Holten geweest.

wat hebben wij als gezin genoten in dit bijzondere vakantie woning;

Als je din dit huis komt. hangt een geweldige sfeer.

er straalt in dit huis enorm veel warmte uit.

Gastvrouw Henriette had een lekkere taart neer gezet en er stonden verse bloemen op de tafel.

Het ligt in een mooie omgeving midden in het bos.

s'morgens bij het opstaan zie je veel eekhoorns en hertjes in de tuin.

Graag komen wij nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Borkerode in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Borkerode zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.