Vakantiehuis Borkerode

74 reviews over Vakantiehuis Borkerode in het Nederlands

zalig

viervlaamsefietsers
13-6-2018

wij kwamen om, in het prachtige landschap Overijssel, dagelijks rond de 100km te fietsen met de racefiets, en dit vakantiehuis had een groot aandeel in het succes van deze fietsweek. Een degelijke douche, goed uitgeruste keuken, vooral de heerlijke bedden en stilte, en voor de bevoorrading en horeca de nabijheid van het dorp Holten, zorgden ervoor dat we iedere morgen fris en monter terug op onze fietsen sprongen. Dit vakantiehuis is top.

Fantasthies

Henk
11-6-2018

Alles was perfect nog nooit zo,n sfeervol huisje gehad ,bedden opgemaakt verse bloemen op tafel op elke slaapkamer. Een vaasje met een mooie verse roos ,bij aankomst koffie met wat lekkers ,geen minpuntje te vinden

heel verzorgde bungalow waar t werkelijk aan niets ontbreekt! heel schoon en van alle gemakken voorzien. zalige tuin met plekken voor zowel in de zon als in de schaduw. Wat een enorme rust met volop vogels en eekhoorntjes heerlijk.

Prachtig, compleet huis!

Fam. Hofman/vd Wouden
15-5-2018

Een prachtig huis, met een heerlijke tuin rondom. Het is te zien dat dit huis met veel liefde is gebouwd en ingericht. Hele fijne, warme ontvangst met heerlijk gebak en aardbeien; heel prettige na de reis er naartoe. De bedden slapen heerlijk, de bank zit perfect en de keuken is compleet ingericht. Als we weer in de omgeving van Holten op vakantie gaan kiezen wij zeker voor Borkerode!

Heerlijk huisje

Familie Soeter
27-4-2018

We hebben een heerlijke week gehad in het huisje. Het is modern en schoon. Lekker buiten op het terras gezeten met voldoende privacy. De eekhoorntjes op het terras in de ochtend waren geweldig leuk. Een goede uitvalsbasis voor het bezoeken van de Holterberg en de Sallandse heuvelrug.

Fantastische omgeving en sfeervol huisje

Elly K
17-4-2018

Wij zijn met 6 vriendinnen voor het 2de jaar in Borkerode geweest, wat was het weer gezellig. Een warm onthaal door Henriëtte met verse koffie en heerlijke gebakjes. Het sfeervol ingerichte huisje maakt dat je je thuisvoelt op deze prachtige locatie waar je kan genieten van de spelende eekhoorntjes in de bomen en de zingende vogeltjes. Leuke activiteiten gedaan niet ver uit de buurt. Kortom een absolute aanrader om hier naar toe te gaan. Wij hebben genoten.

in één woord geweldig

Mellanie de Vries
10-4-2018

hallo wij zijn met ons gezin 2 weken in Borkerode te Holten geweest.

wat hebben wij als gezin genoten in dit bijzondere vakantie woning;

Als je din dit huis komt. hangt een geweldige sfeer.

er straalt in dit huis enorm veel warmte uit.

Gastvrouw Henriette had een lekkere taart neer gezet en er stonden verse bloemen op de tafel.

Het ligt in een mooie omgeving midden in het bos.

s'morgens bij het opstaan zie je veel eekhoorns en hertjes in de tuin.

Graag komen wij nog eens terug.

Geweldig

Jaap
14-10-2017

Na in het voorjaar vakantie te hebben gevierd in het andere huisje Borkerhof nu

mogen genieten van dit prachtige huisje. Ook weer van alle gemakken voorzien en prachtig ingericht. Was een soort van thuis komen op je vakantiebestemming. Met weer een hartelijk ontvangst door Henriëtte.

Daarbij was het weer super schoon.

We hebben genoten van het huis en de mooie natuur.

Prachtige vakantiewoning

Martien van de Brink & Gery Oudenampsen
8-9-2017

Een prachtige vakantiewoning en alles was wat een mens nodig heeft zit erin.

Wat meer kastruimte voor kleding is wel fijn,vooral als je er met 6 personen heen gaat.

Voor de rest is alles netjes voor elkaar,en ook buiten kun je heerlijk vrij zitten en totaal nergens last van.

Bijzonder goed in veel opzichten.

Fam. Donderwinkel
6-9-2017

Tot op heden het enige vakantiehuis waarvan de verhuurder de schoonmaakkosten meer dan volledig waarmaakt, perfect!

Het enige nadeel(tje) is, met name als je met 6 personen bent, wat weinig opbergruimte voor je kleding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Borkerode in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Borkerode zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Borkerode scoort een 9.71 uit 10 op basis van 74 reviews.