Vakantiehuis Borkerode

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

95 reviews over Vakantiehuis Borkerode

• 10Roelfzema03-01-2020

Roelfzema met echtgenoot en met broer en 2 zussen. Voor de tweede keer het uitstekend verzorgde vakantiehuis gehuurd met oud en nieuw voor een week. Ideaal voor 5-6 volwassen met een ruime zitkamer en met beschikking over 4 slaapkamers. Hartelijke ontvangst met koffie en gebak en een woonkamer versierd met een kerstboom en bloemen. Mooie omgeving om te wandelen of te fietsen. Rond de woning omringd door bos hollen eekhoorntjes heen en weer op het terras.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    10Gerrit18-12-2019

Fantastisch huisje op een erg mooie, rustige plek

Erg warm welkom ervaren, super gastvrouw. Aan alles is gedacht en het is zeer goed onderhouden. Je voelt je er meteen thuis. Heerlijk rustig en leuk die vogels en eekhoorntjes in de tuin.
    Een echte luxe relaxplek.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Martien Donderwinkel17-12-2019

Bijna perfect!

Dit jaar voor de vijfde keer en dat is niet voor niets. Dan te bedenken dat we maar 35 à 40 minuten van onze woonplaats zitten. Allerlei vogels en eekhoorns in de tuin, prachtig wat een rust. Overal op korte afstand leuke dingen om te bezoeken. Over de woning en de eigenaren werkelijk niets dan lof. Geweldige spontane ontvangst. Wel zou iets meer opbergruimte niet verkeerd zijn. Het geheel ademt zo veel rust uit en voelt zo vertrouwelijk. Gewoon een keer proberen, dan ervaar je het zelf.

• 10M. Donderwinkel17-12-2019

Echt fantastisch!

We zochten een woning voor 5 personen waarvan 1 met een handicap. Ook een omgeving waar heel kleinschalig veel, voor ons althans, te bezoeken is. We troffen een fantastische woning van een fantastische eigenaar, een woning waar we ons vanaf het begin al thuis voelden. Als we volgend weer zouden gaan, dan wordt dan de zesde keer. Echt geweldig is hoe schoon de woning is bij aankomst. Dit maak je maar zelden mee. De enige opmerking zou kunnen zijn: iets meer opbergruimte.

• 10Martien en Gery17-12-2019

Het is een fantastisch huis, op een prachtige plek

Wij zijn er nu 6 x geweest, en het is echt een heel mooi huis met van alle gemakken voorzien. Ruim opgesteld, lekker vrij buiten kunnen zitten, en een hele mooie omgeving. En ook heel belangrijk, altijd een warm welkom.

• 10Hennie & Petra14-12-2019

Beste vakantiehuis!!!

Voor de vijfde keer genoten van alles wat “Borkerode” te bieden heeft. - Mooi en rustig gelegen. - Gezellige landelijke inrichting. - Goede bedden. - Mooie badkamer met lekkere inloopdouche. - Mooie woonkamer met fijn bankstel (hoge zit). - Luxe en zeer complete keuken. - Superschone woning. Zeer vriendelijke ontvangst met koffie en allerlei lekkers. Door de gehele woning verse bloemen. Voelt echt als thuiskomen. Hier wordt je echt verwend. Nog steeds het mooiste en beste vakantiehuis waar we ooit geweest zijn. Jan & Henriëtte zijn echt KANJERS!!!

Gereisd met partner in november 2019

• 10wies kuijper13-12-2019

in een woord geweldig

we dachten na al die mooie verhalen eerst zien en dan geloven en ....... inderdaad het is zo mooi en geweldig als iedereen schrijft. Dus ook wij hebben het reuze naar de zin gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Yvette11-11-2019

Héérlijk

We hebben met de vriendinnetjes al heel wat huisjes gezien door de jaren heen maar we waren enorm verrast door de gezelligheid van het huisje. Er is veel liefde en aandacht in gestopt door Henriëtte. Heerlijk rustig gelegen in de bossen. Met andere woorden, wij komen graag nog eens terug.

• 9manon smit11-11-2019

we hebben met 6 jonge vrouwen genoten van t huis

De inrichting is smaakvol en met liefde uitgezocht. gezellig en knus

• 10Stef en Nathalie14-09-2019

Prachtige woning, zo zie je er bijna geen. Inrichting, hygiëne helemaal top.! Zelfs in het hele huis verse bloemen. Bij aankomst staat de koffie met wat lekkers klaar dan kan de vakantie meteen beginnen. Rondom het hele huis kunnen de vogels en eekhoorntjes genieten van al het lekkers wat er voor ze neergehangen is. Echt een aanrader...

Gereisd met partner in september 2019

3 tips over Vakantiehuis Borkerode

• Fred J. Hoekstra, 04-06-2013

Bezoek alle zomerse events en bezienswaardigheden in Holten, Lochem, Markeloo, Diepenheim en ga even de grens over naar bv. Bad-Bentheim. Diepenheim heeft o.a. een vijftal kastelen te bezichtigen.

• Jaap en Leny Kooijmans, 28-06-2015

Holten is bekend door de Holterberg met daarbij de indrukwekkende canadese begraafplaats.Het infocentrum vertelt het ontstaan van de begraafplaats.

• Mascha, 24-11-2014

Wij waren onder andere met een kleuter van 2. We hebben op zaterdagochtend het kabouterpad gewandeld. Dat start in Nijverdal bij het Salland natuurcentrum en is 1500 meter lang. Een wandeling waar mijn nichtje op zoek moest naar kabouters. Aan de hand van verhaaltjes en opdrachtjes heeft zij op haar manier genoten van de wonderschone natuur die de Sallandse Heuvelrug te bieden heeft. Zeker een aanrader.

0 vragen over Vakantiehuis Borkerode

Vakantiehuis info