Weer vandaag2°-7°

205 reviews over Hotel AC Holten in het Nederlands

Minder dan voorheen

John,
18-11-2018

Begin vorig jaar geweest. Prima ontbijt. Nu is het anders geregeld en krijg je een bon voor ontbijt in La Place. Dat viel tegen. Geen melk, beperkt beleg. Oftewel: zonde van het geld. Dit is de laatste keer dat ik hier naar toe ga.

Gereisd alleenreizend in november 2018

Prima voor een nacht

Timo,
21-10-2018

Ligt langs A1, maar ook bereikbaar lopend en met de fiets via achterliggende straat. Wij hebben overnacht tijdens het lopen van een aantal Pieterpad etappes.

Na allerlei slechte recensies gelezen te hebben, viel dat reuze mee. Hotel is gedateerd en dat zie je. Maar het is wel schoon en vriendelijk personeel.

Wij sliepen aan de voorkant, dus niet aan de zijde van de vrachtwagens. Geluid van de A1 was niet hinderlijk.

Ontbijt bij La Place er naast is niet super uitgebreid, maar zeker voldoende. Je mag tweemaal langs het buffet je. Let op dat je niet te veel betaald voor het ontbijt hij reserveren. Losse ronde langs buffet kost 4,75, dus twee rondes 9,50.

Gereisd met partner in oktober 2018

Prima voor weekendje Holterberg.

André Vink,
1-10-2018

Goed hotel voor een weekendje weg . Parkeren voor de deur, alles schoon, ontbijt met voucher bij La Place, leuke dame bij de receptie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2018

Een keer, nooit weer.

Tamara,
11-8-2018

De bedden waren goed. De ligging was prima. In de badkamer aan het plafond schimmels ook was het douchegordijn onderaan vies gekleurd. Stof hing boven de twee persoonsbed. De tv was alleen maar annaloog waardoor je geen coomerciele zenders kon kijken bijvoorbeeld RTL4 of SBS6 enz. Wifi was alleen beneden bij de receptie, zwak signaal. Kamers zijn gedateerd. Personeel was wel vriendelijk maar konden niks oplossen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Gewoon prima en goed te doen

Ferdinand Varekamp,
26-7-2018

Goed hotel voor een redelijke prijs, ivm met hellendoorn aktie kregen we dit hotel. Kamer is ruim, schoon. Enige minpunt wat wij hadden is de verouderde douchegordijn. Wij hadden geen last van vrachtwagens aan de achterkant. Wij komen dan zelf uit de randstad dus voor ons geen probleem. Eten is prima in orde. Er zit een La Place en een Mc Donalds naast het hotel dus ons kind hoorde je niet klagen😂😂 joh het is prima vertoeven hier. Wij hebben een ventilator meegenomen ivm de hitte maar in de kamer viel het reuze mee. Zou hier weer komen geen probleem. Receptie was super aardig en je werd goed geholpen. Geen klachten hierover. Ja het hotel ligt aan de snelweg bij terugkomst even de weg volgen en dan aan de andere kant terug van de snelweg. Nou die twee minuten omrijden kan er ook wel bij. Helemaal geen probleem

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

heerlijk

theo en gitta,
20-1-2018

goed: kamer, ontbijt, medewerkers, ligging,

niet goed: moeilijk te bereiken als je vanaf aperldoorn komt, zoeken, zoeken

Gereisd met partner in december 2017

ongezellig hotel langs snelweg

vera,
27-9-2017

Ivm huwelijk in Nijverdal dit hotel voor 2 nachten geboekt. Enorme spijt van! Ligging is langs de snelweg. Wij hebben gelijk bij inchecken om een andere kamer gevraagd aan de achterkant, waar de vrachtauto's geparkeerd staan. Daar hadden we gelukkig geen last van. Als je naar Holten wil, is dat gelijk via parkeerplaats de snelweg op. Dan 1e afslag er weer af. Dat gaat nog wel, maar terug naar hotel moet je eerst afslag Markelo nemen, dan via een viaduct weer op de snelweg, om aan de goede kant te komen voor het hotel. Heel lastig!!! Of parkeren bij McDonalds en via voetgangerstunnel aan de goede kant van de snelweg c.q. hotel uit te komen. Receptie is heel simpel, geen lounge of bar. Dit hotel was te boeken met bon, maar raden wij absoluut niet aan. Onbegrijpelijk dat het Fletcherconcern dit hotel in hun assortiment heeft opgenomen. Kamer was trouwens wel netjes.

Gereisd met partner in september 2017

Prima hotel voor een bezoek aan Deventer.

Marjan,
17-9-2017

Zeer vriendelijk personeel!

Ruime schone kamer!

Prima bedden.

Genoten van een vers diner en ontbijt in het aangrenzende La Place restaurant.

Ingang van het hotel was moeilijk te vinden dus niet de routeplanner gebruiken.

Er is geen föhn op de kamer.

Goede uitvalsbasis voor wandelingen of een rondje hardlopen.

Gereisd met partner in september 2017

Niet geweldig

ada en karel loman,
31-8-2017

Het personeel was vriendelijk en servicegericht.

De kamer was netjes, de gangen van het hotel niet.

Het ontbijt bleef beperkt tot zes keuzen die door een personeelslid werden aangereikt. Weliswaar kon wat extra worden bijgehaald.

Wat heel slecht is is dat niet vermeld wordt dat het hotel midden op een parkeerplaats naast de snelweg ligt en dat achter het hotel vrachtwagens staan die continu hoorbaar zijn. Als je de fiets meebrengt is er slechts één klein poortje om het terrein te verlaten. Dit wordt allemaal vooraf niet vermeld.

Gereisd met partner in augustus 2017

Achterstallig hotel

Yvonnw,
24-8-2017

Bedden waren schoon, staat van de kamers dramatisch slecht.

Vloerbedekking vies, behang dat bol op de muren staat en zwart wordt.

Meubels in slechte staat. Overal grote naden en kieren bij plafond en muren.

Zeker geen aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AC Holten in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AC Holten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.