Hotel AC Holten

200 reviews over Hotel AC Holten in het Nederlands

heerlijk

theo en gitta
20-1-2018

goed: kamer, ontbijt, medewerkers, ligging,

niet goed: moeilijk te bereiken als je vanaf aperldoorn komt, zoeken, zoeken

ongezellig hotel langs snelweg

vera
27-9-2017

Ivm huwelijk in Nijverdal dit hotel voor 2 nachten geboekt. Enorme spijt van! Ligging is langs de snelweg. Wij hebben gelijk bij inchecken om een andere kamer gevraagd aan de achterkant, waar de vrachtauto's geparkeerd staan. Daar hadden we gelukkig geen last van. Als je naar Holten wil, is dat gelijk via parkeerplaats de snelweg op. Dan 1e afslag er weer af. Dat gaat nog wel, maar terug naar hotel moet je eerst afslag Markelo nemen, dan via een viaduct weer op de snelweg, om aan de goede kant te komen voor het hotel. Heel lastig!!! Of parkeren bij McDonalds en via voetgangerstunnel aan de goede kant van de snelweg c.q. hotel uit te komen. Receptie is heel simpel, geen lounge of bar. Dit hotel was te boeken met bon, maar raden wij absoluut niet aan. Onbegrijpelijk dat het Fletcherconcern dit hotel in hun assortiment heeft opgenomen. Kamer was trouwens wel netjes.

Prima hotel voor een bezoek aan Deventer.

Marjan
17-9-2017

Zeer vriendelijk personeel!

Ruime schone kamer!

Prima bedden.

Genoten van een vers diner en ontbijt in het aangrenzende La Place restaurant.

Ingang van het hotel was moeilijk te vinden dus niet de routeplanner gebruiken.

Er is geen föhn op de kamer.

Goede uitvalsbasis voor wandelingen of een rondje hardlopen.

Niet geweldig

ada en karel loman
31-8-2017

Het personeel was vriendelijk en servicegericht.

De kamer was netjes, de gangen van het hotel niet.

Het ontbijt bleef beperkt tot zes keuzen die door een personeelslid werden aangereikt. Weliswaar kon wat extra worden bijgehaald.

Wat heel slecht is is dat niet vermeld wordt dat het hotel midden op een parkeerplaats naast de snelweg ligt en dat achter het hotel vrachtwagens staan die continu hoorbaar zijn. Als je de fiets meebrengt is er slechts één klein poortje om het terrein te verlaten. Dit wordt allemaal vooraf niet vermeld.

Achterstallig hotel

Yvonnw
24-8-2017

Bedden waren schoon, staat van de kamers dramatisch slecht.

Vloerbedekking vies, behang dat bol op de muren staat en zwart wordt.

Meubels in slechte staat. Overal grote naden en kieren bij plafond en muren.

Zeker geen aanrader.

Erg tegen gevallen

Meriam van lith
5-6-2017

Ac hotel holten zou gewoon dicht moeten ze zijn aan het verbouwen, hebben geen keuken meer dus kunnen eigenlijk niet een een beetje fatsoenlijk ontbijt maken.

Vloerbedekking zeer vies, binnen stinkt het muf en de foto in de advertentie dat je fijn op het terras kunt zitten is ook niet waar je kunt er niks kopen geen eten en ook geen drinken. Bij het ontbijt oud brood ze hadden niet eens n lepeltje voor de koffie of een ei op te eten. Het personeel was heel vriendelijk en moesten van niks ook maar wat zien te maken. De omgeving is prachtig en misschien als het hotel verbouwd is dat het nog goed komt maar ja het blijft wel aan de snelweg liggen.

Redelijk

Fam.Nell
21-3-2017

We waren hier van vrijdag tot zondag. Het ontbijt op zaterdag viel tegen. Op zondag betaal je toeslag en dan krijg je een fatsoenlijk ontbijt.

Goed voor een overnachting op doorreis.

Habes
2-2-2017

De kamer,bed en douche prima,heerlijk bed !!

Kamer veel te gehorig door voorbij razende autos of aan de andere kant ronkende vrachtwagens.in de zomer veel te warm ,geen airco, te veel lawaai van buiten

Oude reviews (archief)

Ligt vlak langs de snelweg, dus goed bereikbaar. wij gingen een weekend naar Deventer en hebben hier alleen geslapen.Hotels in Deventer waren vol, dit is prima alternatief. Zeer gunstige prijs, keurig hotel , vriendelijk personeel en heerlijk ontbijtbuffet. Voor ons volgende keer een AC hotel.

gezellig en welkom gevoel

Valeria Dimitrova
18-12-2016

bedden zijn top...onduidelijke weg naar het hotel

We hebben een aantal aanbieders voor AC Holten voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AC Holten in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AC Holten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel AC Holten scoort een 7.59 uit 10 op basis van 200 reviews.