We hebben een aantal aanbieders voor Holten voor je op een rij gezet:

vakanties Holten

We hebben een aantal aanbieders voor Holten voor je op een rij gezet:

Reviews over Holten

Rustig en ontspannen! Maar ook erg gezellig.

Judith
    22-8-2019

Op zoek naar een rustige vakantie in een groene omgeving zijn we uitgekomen in het mooie Overijssel. Bij Holten ligt het vriendelijke rustige vakantiepark De Lindenberg. Van daaruit zijn we enkele malen in Holten gaan winkelen en hebben we een keer gegeten in het centrum, met livemuziek op het terras.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Fantastisch.

Carla Meerwijk
    3-4-2019

Holten is een leuk en gezellig dorp, war altijd wel iets te beleven is. Je kunt naar het museum in het dorp aan het dorpsplein. Je kunt naar het museum op de Holterberg waar je van alles kan bekijken over de omgeving. Voor kinderen is er een speurtocht. Er zijn ook twee leuke restaurants om iets te eten of te drinken. In Holten zelf zijn er een aantal supermarkten om je boodschappen te halen. Er is ook een goede bakker die allerlei broodsoorten en andere lekkernijen heeft. Je kunt er ook in de lunchroom of op het terras van alles gebruiken. Een echte aanrader. Je hebt er ook een aantal leuke restaurants om lekker te eten. Er zijn leuke winkels om eens in rond te kijken. Zo is er voor iedereen wat wils. Veel plezier in Holten.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een plaats om geweest te zijn

Henk Roelfzema
    9-1-2019

Holten is een leuke plaats met veel natuur in de omgeving. Een prima bakker waar je ook kan genieten van een drankje en heerlijk gebak en van oliebollen voor oudjaar. Supermarkten en parkeerplaats vlakbij als ook andere eetgelegenheden. Een plaats om te bezoeken is ook de Canadese begraafplaats op wandelafstand van Holten. Vanaf de Holtense berg is het heerlijk wandelen in bos en hei.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk dorp met aantal winkels en veel groen!

Marjan
    7-11-2018

Meerdere malen in Holten geweest. Leuk dorpje met aantal winkels en supermarkten. Ook zitten er een aantal restaurantjes. De omgeving is prachtig. Kinderboerderij de Dondertman is erg leuk met kinderen. Ook de bossen zijn erg mooi.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk dorpje

M
    30-8-2018

Holten is een gezellig en leuk plaatsje waar je goed boodschappen kan doen. In het dorp hebben ze geprobeerd om een woonerf aan te brengen maar dit is volledig mislukt omdat het slecht staat aangegeven en de drempels ontbreken. Met als gevolg dat sommige verkeersdeelnemers en met dik 50 km/h doorheen rijden. En dat kan ik ze gezien de situatie niet kwalijk nemen , maar wel de gemeente Holten-Rijssen , dus doe hier zo snel mogenlijk iets aan anders vallen daar slachtoffers! Verder is het buiten het dorpje een verassende en leuke omgeving. De holterbergweg is echt een aanrader.

Holten scoort een 8,4 uit 10, op basis van 315 reviews