Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,5

18 tips over Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas

Daphne, 24-7-2016
Probeer wereldrestaurant de Hexelse Berg ook eens als het restaurant op het park gesloten is. Heerlijk eten, goede prijs/kwaliteitsverhouding. 5 minuutjes met de auto vanaf het park!
peterd, 18-9-2015
Ootmarsum is een aanrader. Bezoek aldaar het openluchtmuseum.
Jan, 18-9-2015
Er is veel te doen aan mountainbiking en trekking in omgeving Hellendoorn, richting Holten en Holterberg.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Recreatiepark De Tolplas voor je op een rij gezet:

M., 2-1-2015
Wandelen op de Sallandse heuvelrug PRACHTIG en heerlijk voor de hond.
Daphne, 4-12-2014
Een tip: accommodatie 303 of 349, helemaal achteraan.
Mir, 17-10-2014
Overdekt zwembad De Kolk in Wierden

Esther, 26-7-2014
Ga tijdens je verblijf eens naar Sare saunacentrum in Oldenzaal.
Theo en Therese, 31-3-2014
Lekker eten bij de pizzeria Di Capri in Almelo. Aldi en Lidl en c1000 vlakbij in Vriezeveen, en een hele grote Action!!
Anoniem, 28-10-2013
Pannenkoeken eten in Marle.
SvKammen, 26-11-2012
Bij de Sallandse heuvelrug kun je uren heerlijk wandelen door bos en weide.