Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas

Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas
8,2

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Recreatiepark De Tolplas voor je op een rij gezet:

258 reviews over Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas in het Nederlands

fantastich

c. jansen
12-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

fijn kleinschalig park aan de plas waar je kan vissen op de steigers voor de verschillende chalets

Beste familie Jansen,

Wat fijn te lezen dat jullie het fantastisch hebben gehad. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze mooie review te plaatsen.

Receptioniste "Recreatiepark De Tolplas"

Mooi park en er is veel te doen voor kinderen.

S. de Jong
11-6-2018
  • Onderkomen8

Een heel prettig verblijf; mooie accommodaties en goede service.

Er zijn echter een groot aantal bestuurders van auto's en motoren, die zich mogen schamen over hun rijgedrag op het vakantiepark. Om de snelheid eruit te halen kan het park hier misschien nog iets aan veranderen. Vooral met kinderen was dat erg vervelend!

Beste familie De Jong,

Bedankt voor uw beoordeling en fijn te lezen dat jullie een prettig verblijf hebben gehad.

Uw opmerking betreft het niet houden aan de snelheid door sommige mensen zullen wij intern bespreken.

Graag tot ziens!

Dyone,

Volgend jaar weer!

Joop
11-6-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Zoals de voorgaande jaren heb ik mij best vermaakt al heb ik niet veel vis gevangen! Ik zie het als mijn jaarlijkse visvakantie. Steiger voor je deur, wie doet je wat.

Beste Joop,

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wat fijn dat u jaarlijks naar ons park komt, dat waarderen wij enorm!

Jammer dat de visvangst dit jaar wat minder was. We hebben onlangs veel nieuwe vis uitgezet, dus hopelijk is de vangst de volgende keer beter.

Hartelijke groet,

Absoluut een aanrader!

Nelly Smits
30-5-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooi chalet, prachtig gelegen aan het Water, keurig ingericht en schoon. Goede service. Mooie visplek! Jammer dat het restaurant alleen in het weekend open is.

Beste Nelly Smits,

Wij bedanken u voor uw mooie beoordeling.

Graag tot ziens De Tolplas! U bent van harte welkom!

Hartelijke groeten,

Familie van opstal
28-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Heerlijk park met prachtige bungalows een echte aanrader we hebben er genoten en fijn dat we onze vakantie weer kunnen vieren in 2018 hier

Beste familie Van Opstal,

Hartelijk dank voor uw review en complimenten!

Receptioniste "Recreatiepark De Tolplas"

Fantastisch wij komen zeker terug.

A.J. Swaak - Hommel
27-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Het is een rustig en mooi park waarbij het vissen centraal staat bij de Tolplas, echter er kan ook in gezwommen worden. Er is aandacht voor het comfort van de huisjes, maar zeer zeker ook voor de natuur. Er zijn ook huisjes die niet aan het water staan en ook die zien er mooi uit.

Beste familie,

Hartelijk dank voor u mooie review. Fijn dat jullie het wederom fantastisch hebben gehad!

Wij verwelkomen u graag weer als onze gewaardeerde vaste gasten.

Tot ziens op De Tolplas!

Dyone

Receptioniste "Recreatiepark De Tolplas""

Over 6 weken weer

J. Franse
1-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

We komen al heel Lang op de tolplas en hebben het altijd naar onze zin en voor de karpervissers een goede plek om mooie karpers te vangen

Beste heer en mevrouw Franse,

Wij vinden het super jullie telkens weer als vaste trouwe gasten op ons park te mogen begroeten. Heerlijk vissen is het altijd aan de plas. Heeft u al gehoord dat wij nieuwe karpers hebben uitgezet.

Tot ziens op 8 juni a.s.

Receptioniste Recreatiepark De Tolplas

Goede accommodatie en ligging.

Lunenborg
30-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Chalet ligt mooi aan het water en met eigen vissteiger. Goede locatie. Vriendelijk personeel.

Beste familie Lunenborg,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en complimenten.

Cijfer 8

Freddy Schuurman
30-4-2018
  • Onderkomen7

Mooie ligging en rust, goede horeca!

Beste Freddy Schuurman,

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Graag verwelkomen wij u weer op De Tolplas!

Receptioniste Recreatiepark De Tolplas

Mooi park, super chalets. Top.

Natasja Nagtzaan
19-3-2018
  • Onderkomen10

Geweldig verblijf. Mooie stoomcabine. Zeer netjes ingericht. Schoon. Mooie ligging aan het water.Het park was super mooi. Heerlijk relaxen.😎

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas in Hoge Hexel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas scoort een 8.17 uit 10 op basis van 261 reviews.