Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas

Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas
8,2

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Recreatiepark De Tolplas voor je op een rij gezet:

249 reviews over Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas in het Nederlands

Mooi park, super chalets. Top.

Natasja Nagtzaan, 19-3-2018
  • Onderkomen10

Geweldig verblijf. Mooie stoomcabine. Zeer netjes ingericht. Schoon. Mooie ligging aan het water.Het park was super mooi. Heerlijk relaxen.😎

Prachtige accommodatie en ligging

Erwin platje, 12-3-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Twents buitenverblijf.keurig chalet van alle gemakken voorzien.prachtige ligging rond de tolplas.. wij in maart geen vis gevangen,maar is ook tijd van seizoen denk ik. Accommodatie was keurig schoon en vriendelijke receptie. Je kunt voor een goeie prijs heerlijk eten in restaurant op park. Ook is er een leuke speeltuin voor de kinderen..

geweldig mooi

mevr. de Vries, 5-2-2018
  • Onderkomen9

we waren zeer tevreden over de ruime woning en de ligging. de vriendelijkheid bij de receptie. het Bistrobuffet op het park. ook een aanrader.

zeer fijne faciliteiten in ons verblijf

Arnold Plakke, 4-1-2018

park schoon en netjes alleen tussen kerst en oudjaar was de horeca gesloten.

Nooit meer

C.Baak, 12-12-2017
  • Onderkomen3

Goede informatie vragen omtrent de verblijven.Die verschillen nogal van elkaar.De chalets zien er allemaal hetzelfde uit,maar de inrichting kan totaal anders zijn.

Geweldig!

Gerdien, 12-12-2017
  • Onderkomen8

Erg ruime huizen omdat we met een groot gezin waren konden de kinderen ook lekker binnen spelen.

Wel een beetje verouderd, maar dat vonden wij niet erg.

• Activiteiten7
  • Onderkomen8

Gastvrij en vriendelijk personeel, alleen jammer dat restaurant niet elke dag op is. Maar zeker voor herhaling vatbaar.

Super ! Park en omgeving

André van beek, 11-12-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Heerlijk rustig park.mooie grote huisjes ,helaas geen grote winkel

Gemoedelijk

W.Ph van Es, 11-12-2017
  • Onderkomen9

Service goed, fijn park en mooie ligging i.v. fietstochten

in sept voor een weekend geweest helemaal top.

mario van der Bijl, 11-12-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

omgeving is prachtig en de huisjes mooie ingericht ruim opgezet heerlijk aan het meer zeker de moeite waard. en zeker voor herhaling vatbaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas in Hoge Hexel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas scoort een 8.17 uit 10 op basis van 252 reviews.