Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas

Nederland, Overijssel, Hoge Hexel

8.3Fantastisch

• 7.3Activiteiten
  • 8.5Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Recreatiepark De Tolplas voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

361 reviews over Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas

• 9oscar van eek28-09-2020

te gek

Echt een ongelooflijke week gehad 29 vissen In een week tijd wel heel moeilijk maar met een tijgernootje ging het perfect wil alle medewerkers van de tolplas bedanken voor weer de goede zorg👍👍👍

Gereisd met partner in september 2020

• 8Van Kessel25-09-2020

Lekker relaxed en erg tof voor karpervissers

Het huisje was prima. Netjes, schoon en ruimte genoeg. De tuin om het huisje had naar mijn idee beter bijgehouden kunnen worden. We zaten in huisje 302, dat is een van de weinige huisjes waar een grote kast aan de buitenkant van het huisje zit, waar alle visspullen bewaard kunnen worden. Tipje als je in dit huisje zit, neem verlichting mee als je in de donkere avond gaat vissen, de trap naar de steiger is echt pikdonker. Ook erg leuke activiteiten voor de kinderen. We misten wel een winkel op het park. Bij de receptie zijn wel een paar boodschappen te krijgen maar dat stelt niks voor. Broodjes moeten voor 17:00 uur besteld worden, dat vergaten wij dus bijna iedere dag 🙈. Personeel bij de receptie is niet erg meedenkend, dat vonden wij wel een minpuntje. Geen park als je heel veel luxe zoekt. Wij hebben er een super leuke vakantie gehad. Mijn man heeft gevist op karper en veel gevangen maar wel allemaal redelijk kleintjes

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

• 9Fenneke Averesch18-09-2020

Geweldig genoten

Voor ons een lekker ruim chalet...was 6 persoons en waren maar met zn 3en. Ligging was perfect...lekker rustig toen wij er waren.

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 9GPP14-08-2020

Fantastisch ieder jaar blijven we terug komen!!

Wat een heerlijke week hebben we weer gehad op de tolplas! Het blijft genieten daar. We blijven ieder jaar terug komen. Zeer vriendelijk personeel! Ook voor de kinderen is er genoeg te beleven.

• 10Activiteiten
    • 7Onderkomen

• 8Kim14-08-2020

Leuk park

We hadden een chalet aan het water. Het was heerlijk en de airco heeft goed dienst gedaan. Er was een animatie team en speeltuintjes en een lucht trampoline voor de kids. Super mooi gelegen en veel vis gevangen.

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Chantal10-08-2020

Geweldig gaan we zeker nog een keer terug

Het is super leuk voor de kinderen. Goede animatie voor de kids veel speel plezier en zwem plezier.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

• 9Fam Dekker31-07-2020

Geweldig

Afgelopen 2 weken een heerlijke vakantie gehad. Een fijn rustig park. Chalet 231 aan het water is een fijne chalet met goede bedden(wat wij belanrijk vinden) . Personeel bij de receptie en restaurant erg vriendelijk. A la card eten is wel erg duur. Dus wij hebben buiten het park gegeten. Zeker een park waar wij een keer terug gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Jacqueline23-07-2020

Park om te genieten van natuur en water

Wij komen een aantal jaren als vaste gasten op de tolplas. Zelfs meerdere keren, weken per jaar. we zijn net paar dagen thuis van 25 heerlijke dagen aan de Tolplas We verblijven elke keer in onze favoriete chalet. Het is hier echt genieten van de rust en natuur, zelfs al zit het park bomvol geboekt. Heerlijk al die eenden ganzen zwanen en vogels die hier zelfs hun nestjes opbouwen. Met een chalet aan het water kun je hier heerlijk karper vissen, zwemmen en andere wateractiviteiten. Het personeel is zeer vriendelijk van receptie, tuinman tot technische dienst. Ze staan altijd voor je klaar.

Als je van rust natuur en water houd raad ik dit vakantiepark zeker aan.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen

Beste Jacqueline,

Bedankt voor je mooie review. Wij vinden het super leuk en gezellig dat jullie ons al jaren weten te vinden. Hopelijk volgen er nog veel. De complimenten zal ik overbrengen op mijn collega's, bedankt.

Tot ziens op de Tolplas.

Hartelijke groeten van ons allen!

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Hiske20-07-2020

Twentse gemoedelijkheid en gastvrijheid!!

Samen met mijn man, onze 7 jarige dochter en zwager, schoonzus en 6 jarig nichtje(in een ander huisje) hier een heerlijk weekje vakantie gevierd in een Twentse wellness bungalow(nr 101). Prachtige huisjes zijn het, ieder met een unieke inrichting. Goede bedden met stevig matras, de stoomdouche(mijn dochter en ik noemden het de disco douche!) goede infrarood sauna en de ruime percelen zijn absoluut pluspunten. Het park is verder prachtig, fijne zwemvijver, een heel goed restaurant met mooi uitzicht op t water. Personeel is erg aardig en gastvrij, regelen zaken gelijk als dat nodig is. Animatie is ook leuk, vooral voor de kinderen tot een jaar of 11. Mooie omgeving, zoals t Speelbos in de Sallandse Heuvelrug en errug lekker eten bij Noabers in Hellendoorn. Ook t Avonturenpark bezocht, dolle pret! Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!

Beste Hiske,

Hier worden we heel erg blij van! Bedankt voor deze super review. Wat een leuke dingen hebben jullie allemaal ondernomen. Echt een geslaagde vakantieweek zo te lezen. Fijn dat het huisje en park ook in de smaak viel.

Wij zien u graag nog eens terug op De Tolplas. U bent in elk geval van harte welkom!

Met vriendelijke groet,

Dyone Receptioniste "Recreatiepark De Tolplas"

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2Jaeqx19-07-2020

Slecht

Receptie vond t nodig bij een vraag te reageren dat ze ook graag weekend wilden hebben dus nee. Nog nooit zo onheus bejegend. Ik heb al eerder hier een review geplaatst alleen is deze verwijderd! Ook een manier om goede reviews te hebben. Huisje was vies, en slaapkamers in een kelder zijn echt niet goed. Veel te vochtig. Zelfs in juli waren de kleren nat en 3 van de 8 personen ziek. Het enige positieve was het restaurant. Daar liepen ze de benen onder hun bips vandaan om ons een leuke avond te geven. En super kindvriendelijk! Maar Tolplas .. nooit meer! Ik raad m af.

• 3Activiteiten
    • 1Onderkomen

Beste Jaeqx,

Wat vervelend dat u het zo heeft ervaren. Alle medewerkers op ons park werken hier juist met ontzettend veel plezier en niks is ons teveel. Jammer dat u klachten niet tijdens uw verblijf heeft gemeld, dan hadden we het op kunnen lossen.

Leuk te lezen dat u een heerlijke avond in het restaurant heeft gehad.

Wij verwelkomen u graag nog eens op de Tolplas!

Hartelijke groeten,

Dyone

Receptioniste "Recreatiepark De Tolplas"

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas info