Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas

Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas
8,2

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Recreatiepark De Tolplas voor je op een rij gezet:

278 reviews over Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas in het Nederlands

Erg prettig verblijf

Karin Moseman
14-8-2018
  • Onderkomen7

Het is mooi gelegen en de bungalow is prachtig. Voor boodschappen ben je wel auto afhankelijk

Prima vakantieadres voor een rustige vakantie!

Ellen Meijer
  • Onderkomen8

Een uitstekende vakantie gehad. Een in de basis goed huisje op een prachtige locatie aan het water! Wel was er op het onderhoud van het huisje wel wat aan te merken, maar die paar problemen werden snel en grondig opgelost door Gerald van de technische dienst. Verder van alle gemakken voorzien, goede bedden, een mooie ruime badkamer en een goed uitgeruste keuken. Super!

Genieten van rust,ruimte en natuur.

Agnes
  • Onderkomen7

Ruim opgezet en rustig park. Vakantiehuis de Kleine Vos 4 is comfortabel, heeft een ruime tuin met een overkapping waar je heerlijk kunt zitten. Gezellige ingericht huisje met ruime zitbanken. De badkamer heeft een douchegordijn waardoor de douche nogal nat wordt, een cabine zou fijn zijn. De matrassen zakken wat door, ons inziens aan vervanging toe. Maar verder een fijn huis op een mooi groen goed onderhouden park met vriendelijk personeel . Heerlijk gegeten in het restaurant van een bistro buffet met veel verse producten. In de omgeving genoten van natuur, cultuur, en gezellige dorpjes.

Prima!

Frank Bruinsma
  • Onderkomen9

Door het mooie weer lijkt alles mooier maar dit was een top vakantie! Ik was hier met m'n 2 dochters van 2 en 4 en m'n ouders in een groepsaccommodatie hierdoor alle ruimte😁! Zodra je het park opkomt straalt het rust ruimte en netheid uit maar ook knus door de paden die tussen bomen! Je wordt erg vriendelijk en gemoedelijk ontvangen. Daardoor voelt het direct goed. Er zijn voldoende parkeerplekken dicht bij de huisjes. Door het warme weer was het meer iets minder vol maar het strandje dus groter! Waar het erg goed vertoeven was voor zowel klein als groot! Daarnaast was er nog 3 keer per dag de kids club wat werd geleid door het grootste en meest enthousiaste "kind" Marije! Wat een topper! De kids konden niet wachten totdat het begon en gaf direct wat structuur. Verder waren de speeltuintjes nooit ver weg. Enige minpuntje is het gebrek aan horeca. Of het open zijn er van. Maar dit heeft de pret niet gedrukt. Misschien tot volgend jaar.

Best weekend gehad daarzo

Kevin
6-8-2018
  • Onderkomen8

Mooi verblijf direct aan het water.kon lkkr vanuit eigen tuin vissen.hadde dit weekend ok wel schitterend weer.

Beste Kevin,

Bedankt voor uw review! Wij vinden het fijn te lezen dat jullie een mooi verblijf hebben gehad.

Graag tot ziens op De Tolplas!

Dyone

Receptioniste "Recreatiepark De Tolplas

Top vakantie

Alkema
6-8-2018
  • Onderkomen7

We zaten in vuurvlinder nummer 71.

Het was een geweldig huisje alles wat we nodig hadden was er.

Enigste minpunt dat de wifi heel slecht was.

Beste familie Alkema,

Hartelijk dank voor uw mooie review en vinden het super om te lezen dat jullie een top vakantie hebben gehad.

Jammer dat de Wifi soms geen goed bereik had. Volgende keer misschien even melden dan kunnen wij er wellicht wat aan doen.

Graag tot ziens op De Tolplas!

Dyone

Jolanda zupancic
5-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Super leuke camping..mooi huisje super vriendelijk personeel! Huisje heel ruim alleen bed erg kort maar goed de rest was toppie komen zeker nog eens terug ..en een heel rustig park ..is vol geboekt maar toch heel rustig

Beste mevrouw Zupancic,

Wauw wat een mooie beoordeling. Bedankt voor alle complimenten, zal ze ook op mijn collega's overbrengen.

Wij verwelkomen u graag weer op ons park!

Hartelijke groeten vanaf De Tolplas.

Dyone,

Absoluut Fantastisch

Kirsten
31-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Echt een aanrader is de Tolplas, niet voor niets zijn we er al 3 keer geweest en gaan we er volgend jaar weer met heel veel plezier heen. Top service tijdens een stroomstoring op de zaterdagavond en dan later gebeld worden door de medewerkers van de Tolplas om te vragen of het toen goed was vinden wij top service. Vriendelijk personeel bij de receptie maar ook de Technische dienst mensen die toch maar even alle klussen opknapt tijdens onze vakantie. Dus ja wij hebben dankzij het personeel van de Tolplas een hele fijne vakantie gehad.

Beste Kirsten,

Hartelijk dank voor uw mooie uitgebreide beoordeling. Fijn om jullie nu al een aantal keren op ons park te hebben mogen ontvangen, hopelijk volgen er nog heel veel bezoekjes naar de Tolplas. De 1e staat in elk geval alweer gepland...leuk! De lovende woorden over mijn collega's zal ik aan ze overbrengen, bedankt.

Tot ziens op De Tolplas!

Dyone,

Niet weer

R Vogel
29-7-2018
  • Onderkomen4

Wij zijn er nu en win nu hebben een chalet gehuurd met airconditioning die werkt niet naar behoren hij kan niet meer gemaakt worden vaatwasser kapot !

Komt een monteur voor ! Buiten stoelen zijn niet betrouwbaar ! Etc

Veel vliegen vies .

Het personeel is top heel vriendelijk en behulpzaam !

Mvg

R Vogel

voor herhaling vatbaar

hoofmans
20-7-2018
  • Onderkomen7

een rustig park aan een mooi gelegen meer waar wij ons heerlijk vermaakt hebben met zwemmen en vissen en onze hond mocht ook mee. Ons chalet kan beter onderhouden worden omdat een deur kapot was en de douche niet goed doorliep

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas in Hoge Hexel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Recreatiepark De Tolplas scoort een 8.17 uit 10 op basis van 278 reviews.