Vakantiepark Park Hoge Hexel

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Bungalowpark Hoge Hexel in Overijssel is geschikt voor het hele gezin. Het binnenzwembad heeft een glijbaan en apart peuterbad. Tevens is er een zwemvijver waarin gezwommen kan worden. De animatie, die in de vakanties aanwezig is, richt zich vooral op jongere kinderen. Bezoek Avonturenpark Hellendoorn of gezellig Ootmarsum.

356 reviews over Vakantiepark Park Hoge Hexel

• 2018
    9Henrieke Spruijt17-08-2018

We hopen zeker volgend jaar d.v terug te komen

We hebben het super naar ons zin gehad op hoge hexel.. We waren zeer tevreden over het park. Ons huisje zag er keurig netjes uit. Alleen de matrassen waren erg slecht. We hebben gewoon last van ons rug.

Receptioniste, Receptionist, 21-08-2018

Geachte mevrouw Spruijt, hartelijk dank voor uw review, fijn om te lezen dat jullie verblijf naar wens is geweest. De opmerking met betrekking tot de matrassen nemen wij mee, onze dank daarvoor! Graag verwelkomen wij jullie nog eens op ons park!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Muller14-08-2018

Gemengde gevoelens

Mooi park met veel privacy rondom de huisjes. Laat in de avond en vroeg in de nacht veel geluidsoverlast van rond hangende jongeren. Knal harde muziek tot 02.00 snachts.... animatie is erg leuk, zwembad is mooi maar geen toezicht met alle leeftijden door elkaar is vragen om problemen en enorm gevaarlijke situaties die wij ook hebben gezien.... de horeca ziet er super uit maar ik vond het nogal amateuristisch. Ok... als restaurant manager leg ik de lat misschien hoog maar het was vaak tenenkrommend. Vriendelijk waren de horeca medewerkers zeker maar aan horeca ervaring, aansturing en commercieel inzicht ontbrak het echt. Het is een leuk park maar het mist sturing en regels.

• 8Onderkomen
    • 10Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Receptioniste, Receptionist, 25-08-2018

Geachte heer/mevrouw Muller, bedankt voor uw review. We vinden het erg jammer dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Dat is uiteindelijk toch ons streven. Uw opmerkingen nemen wij mee, dank daarvoor. Wie weet kunnen wij u nog eens welkom heten op ons park.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7v d S14-08-2018

We komen nog eens terug

Wij waren hier voor het eerst en onze indruk is: Mooi en rustig park, tuin was goed beschut veel privacy. Huisje was niet bijzonder, en eigenlijk geschikt voor 4 personen i.p.v. 6 personen ( in ons geval). Dit is echt te krap, het was het heel erg mooi weer waardoor we dus veel buiten konden vertoeven. De huurprijs is nogal fors voor dit kleine (basic) huisje. Huis was ook niet schoon, kastjes en pannen waren vies. De (kleine) koelkast deed het slecht en miste 1 schap. Bij navraag werd gemeld dat dit een particulier huis betrof waar het park (tech. dienst ) niets aan kon doen. Beddengoed was wel schoon, twee matrassen waren nogal dun. Compliment voor de receptioniste, die toen de kookplaat het niet deed ons (kosteloos) een maaltijd uit de snackbar aanbood! Verder een leuk park, voor de oudere jeugd zou er iets meer activiteiten moeten worden georganiseerd. Wij komen zeker eens terug.

• 6Onderkomen
    • 6Activiteiten

Receptioniste, Receptionist, 25-08-2018

Geachte heer/mevrouw v.d.S. Bedankt voor uw review. Jammer dat uw verblijf niet geheel naar wens was, voor zover mogelijk hebben we gedaan wat in ons vermogen lag en vinden het fijn om te lezen dat u dat waardeerde. Graag verwelkomen wij u nog eens op ons park!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Fam K bakker08-08-2018

Heerlijke vakantie

Wij hebben hier 2 super warme zonnige weken doorgebracht in een kwikstaart huisje Was niet schoon maar goed dat doe ik toch liever zelf🙈 Verder hebben we het echt naar ons zin gehad misschien wat meer bossage aanbrengen Rondom de huisjes dan is er wat meer privacy!? Het recreatie team viel tegen het was bloedheet en dan toch in de speelkelder Het nadeel v het slapen vonden wij dat schuine dak vreselijk hoe vaak je daar je hoofd niet aan stoot🙄grrr Echt niet fijn het is behoorlijk krap boven op de slaapk Maar ja daar zal Niks mee gedaan worden Het huisraad moet echt een keer nagekeken worden want bestek is gewoon te weinig en koekenpan was kapot(dit gemeld )! We waren voor het eerst op dit park maar vonden het wel netjes op park geen rondslingerend vuil oid echt keurig Wij komen zeker terug😁 Alleen de prijs vinden wij echt hoog🤔voor wat je uiteindelijk ervoor krijg Wasmachine echt een uitkomst echt top Groetjes van ons

• 6Eetgelegenheden

Receptioniste, Receptionist, 11-08-2018

Geachte familie Bakker, bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. Uw opmerkingen nemen wij mee, ter verbetering van onze service, onze dank daarvoor. Graag verwelkomen wij u nog eens op ons park!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Linda06-08-2018

Nooit meer

Huisjes waren echt echt vies. Nieuw huisje gekregen maar ook daar was het niet schoon. Bv beschimmelde koffiefilter nog in het apparaat

Receptioniste, Receptionist, 11-08-2018

Beste Linda, bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Wij nemen uw opmerkingen mee, ter verbetering van onze service, onze dank daarvoor.

Gereisd met partner in mei 2018

• 7Anoniem01-08-2018

Fijne vakantie gehad!

Heerlijk rustig park, veel privacy, leuk voor kleine kinderen. Heel erg mooie omgeving met veel bezienswaardigheden!

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Receptioniste, Receptionist, 11-08-2018

Geachte, bedankt voor uw review. Graag verwelkomen wij u nog eens op ons park!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Rob en Sonja van den Berg18-07-2018

Heerlijk

Voor twee weken een prachtig nieuwe vakantiewoning ( Notariswoning 6 persoons) geboekt op dit rustige park. Geweldige omgeving en veel gefietst. Woning was schoon en netjes evenals de directe omgeving van de woning. Park is m.i. geschikt voor ouders met kleine kinderen maar niet voor kinderen vanaf 12 jaar. Aandacht moet worden besteed aan het feit hoe het is gesteld met de huisraad. Voldoende servies, bestek etc voor 6 personen in 6 persoonshuis. Ondanks dat er slechts met 2 personen wordt verbleven hoort dit op orde te zijn. Wij zullen met onze ervaringen op het park en omgeving anderen wijzen op dit mooie en rustige park. Eén dag was er wat muziek overlast maar dat was vanuit een andere lokatie niet behorend bij het park en georganiseerd door gemeente Wierden. Hebben ons er niet aan gestoord. Komen vast en zeker nog wel eens terug.

• 10Onderkomen

Receptioniste, Receptionist, 11-08-2018

Geachte heer en mevrouw van den Berg, bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat alles naar wens geweest is. Graag verwelkomen wij u nog weer eens op ons park!

• 10Fam de Jong06-07-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Heerlijke week gehad.. alles heel goed geregeld.. zelfs rondom de zorg van ons dochtertje.. thuiszorg kon zo het terrein op. Ook elke ochtend genoten van verse broodjes.. fijn personeel, schoon huisje en prachtig park.. Dit gaan we zeker nog eens doen!!

• 10Onderkomen
    • 9Activiteiten

Receptioniste, Receptionist, 09-07-2018

Beste familie de Jong, hartelijk bedankt voor jullie review. Wat fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben, mooi dat het zo kon!! Graag verwelkomen wij jullie nog eens op ons park!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 8Gert en Willemein05-07-2018

Fantastisch!

Een mooi pas gerenoveerd huisje met berging voor 2 a 3 fietsen. Sfeervol verlicht en ingericht op het goed onderhouden park. Ook het terras en buitenmeubilair was niets op aan te merken. Fijn binnenzwembad met glijbaan en stoomcabine. Vriendelijke medewerkers en goede service. Heerlijk dat hier ook nog zondagsrust is. Mooie omgeving met volop gelegenheid voor fietsen, wandelen, winkelen enz.

Receptioniste, Receptionist, 09-07-2018

Beste Gert en Willemein, hartelijk bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf hebt gehad op ons park! Graag verwelkomen wij u nog eens op ons park!

• 8M. van Nimwegen01-07-2018

Ideaal park voor fietsliefhebbers.

We hadden een last-minute midweekje geboekt. er werd vermeld dat het een kleinschalig park was. Bij aankomst werden we vriendelijk te woord gestaan. er was persoonlijke aandacht. Bij het betreden van het huisje keken we ons ogen uit. Indeling, meubilair, het gaf ons direct een thuisgevoel. Het park biedt een fijn zwembad met glijbaan. Vanaf het park kun je mooie fietstochten maken en er zijn ook leuke plaatsen om te bezoeken. We hebben een fijn verblijf gehad.

• 9Onderkomen

Receptioniste, Receptionist, 09-07-2018

Geachte heer/mevrouw van Nimwegen, hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u het naar uw zin hebt gehad tijdens uw verblijf op ons park, daar doen we het voor! Graag verwelkomen wij u nog eens op ons park!

9 tips over Vakantiepark Park Hoge Hexel

• Jeroen Huizer, 15-10-2013

Wij zijn een dagje naar dierenpark Nordhorn geweest, echt een aanrader. N

• Jeroen Huizer, 06-11-2012

Leuk om een dagje naar avonturenpark Hellendoorn te gaan

• rechterkeukenkastje, 24-09-2012

De burcht van Bad Bentheim is erg leuk, ook het dorp Ootmarsum is een aanrader.

4 vragen over Vakantiepark Park Hoge Hexel

• Elly, 08-01-2018

Kookstel

Is er een gasfornhuis aanwezig?

Atty, 23-07-2019

Ja, in elk huisje kan je zelf koken

• Ebbing, 30-05-2014

wifi

is er ook wifi aansluiting in de bungalows???

ericvanderlaan, 02-11-2014

nee helaas. toch fijn even geen internet....

Atty , 23-07-2019

Ja in elk huisje heb je je eigen Wi-Fi.

Marloes, 30-08-2016

Vanaf heden is er wel wifi in de bungalows.

• Jolanda, 14-03-2013

boeken via site

Wie weet als het veilig is om te boeken via de site http://www.bungalowparkhogehexel.nl. we willen namelijk een reservering plaatsen, maar weten niet of het veilig is.

rbarendrecht, 13-05-2013

Weet ik ook niet, wij boekten via BungalowSpecials.nl. Bij twijfel kun je deze site gebruiken, óf je boekt gewoon telefonisch bij het park zelf. Vriendelijke dames bij de receptie die bij ons erg behulpzaam waren. Let op: is een leuk park, ook met (kleine) kinderen, maar de faciliteiten zijn nogal basic. Prima om er een weekend of midweek te verblijven.

Vakantiepark Park Hoge Hexel info

• Aantal sterrensterstersterster