Vakantiepark Park Hoge Hexel

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Bungalowpark Hoge Hexel in Overijssel is geschikt voor het hele gezin. Het binnenzwembad heeft een glijbaan en apart peuterbad. Tevens is er een zwemvijver waarin gezwommen kan worden. De animatie, die in de vakanties aanwezig is, richt zich vooral op jongere kinderen. Bezoek Avonturenpark Hellendoorn of gezellig Ootmarsum.

356 reviews over Vakantiepark Park Hoge Hexel

• 2019
    9P.Vlok06-06-2019

Een geweldig park voor wie van rust en natuur houd

We hebben een fantastische vakantie gehad, in een type Landhuis. we troffen het huis schoon aan, niets op aan te merken, het park maakte een zeer verzorgde indruk, er zijn ruim voldoende faciliteiten op het park aanwezig, restaurant, zwembad, sportveldjes, diverse kinderen speelplaatsjes verspreid over het park. enz enz..... zeker een aanrader !!!

Receptioniste, Receptionist, 07-06-2019

Geachte heer/mevrouw Vlok, Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn dat u een fantastische vakantie gehad hebt, daar doen wij het voor! Graag verwelkomen wij u nog eens op ons park!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Anoniem28-04-2019

Heerlijk en gastvrij park!

Mooi en goed onderhouden park!

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Receptioniste, Receptionist, 02-05-2019

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review. Wat een ontzettend mooie waardering! Daar doen wij het voor!

Wie weet tot een volgende vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Hofstra28-04-2019

Servicegericht en vriendelijk in mooie omgeving

Met familie, 5 volwasssenen en 3 kinderen, weekje in de meivakantie weg in een 8 persoons huisje. Aankomst ervaring bij de receptie was goed, medewerkers waren vriendelijk en er stond geen grote rij met wachtenden. De ervaring bij de vakantiewoning was een tegenvaller m.b.t. hygiëne en technische staat. Terug bij de receptie het probleem voorgelegd en ze erkenden dat dit zeker niet het serviceniveau is dat van het park verwacht mag worden. Park is in meivakantie nagenoeg helemaal vol. Soortgelijke woning kan daarom niet als alternatief worden aangeboden. Park heeft hierdoor geweldige service geleverd, door veel luxere en zeer ruime bungalow beschikbaar te stellen. We danken het park voor deze geweldige service. Eventuele problemen wordt goed op gereageerd.

Receptioniste, Receptionist, 02-05-2019

Geachte familie Hofstra,

Hartelijk bedankt voor uw review. Leuk om te lezen! We vinden het erg fijn dat wij u een geschikte compensatie aan konden bieden en dat dit zo gewaardeerd wordt. Hartelijk dank!

Graag verwelkomen wij u nog eens op ons park!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 5Fam. van der Boom02-03-2019

zeer waarschijnlijk niet meer

Door het mooie weer een fijne week gehad. Accomodatie op de site komt wel erg mooi over. In het echt waren we niet tevreden. Kapotte stoelen. Dit direct gemeld, maar er wordt geen oplossing geboden. Baliebediende dacht dat er levertijd op de stoelen zat?? Gordijnrail viel van het plafond. Luchtcirculatie werkt niet, waardoor badkamer heel erg vochtig blijft. Urine vlekken op onderlaken wat om het matras zit. Bij de entree struikel je over het onkruiddoek. De vloer is niet schoon. Onze jongste van 4 kroop een kleine 10 minuten over de vloer met een speelgoed auto. (gelijk zwarte handjes broek en sokken). Ook moesten we melden dat de afvoer van de badkamer verstopt was, zodat het water niet normaal wegliep. Verder wel genoten van het zwembad en de binnenspeeltuin. Niet voor herhaling vatbaar.

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Receptioniste, Receptionist, 26-04-2019

Geachte familie van der Boom,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Dit proberen wij toch altijd te realiseren voor onze gasten.

Jammer nu te moeten vernemen dat wij hierin niet geslaagd zijn. De opmerkingen nemen wij mee, ter verbetering van onze service.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 9Maas-Schonewille21-01-2019

Rust en ruimte

Heerlijk rustig park, zeker in deze tijd van het jaar. Fijn zwembad. Heel vriendelijk personeel. Mooie omgeving. Wij zaten in huisje 216, zeker dat deel van het park is ruim opgezet. Het huisje is wat we ervan verwacht hadden. Vergeleken met andere parken krijg je veel waar voor je geld! Al met al een goede plek voor een fijn ontspannen weekend!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Arenda, Receptionist, 28-01-2019

Geachte familie Maas-Schonewille,

Hartelijk bedankt voor uw review! Wat fijn om te lezen dat uw verblijf op ons park naar wens is geweest. Daar doen wij het voor!

Graag verwelkomen wij u nog eens op ons park!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 8Inge01-01-2019

Heerlijke vakantie

Leuk, rustig park. Netjes en schoon. Leuk zwembad, fijne temperatuur en vriendelijk personeel. We hebben genoten van ons verblijf in Twentse gent huisje 103. Leuk welkomsttasje vanwege feestdagen. En heerlijke bedden, niet eerder zo goed geslapen in een vakantiehuisje! Wel redelijk oud, maar alles is netjes.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Receptioniste, Receptionist, 07-01-2019

Beste Inge, Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat uw verblijf op ons park naar wens is geweest! Graag verwelkomen wij u nog eens op ons park!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 2018
    9R. Vetter04-12-2018

Als de kinderen nu al vragen waneer we weer gaan??

Het park gebruikt als uitval basis voor turnwedstrijd van dochterlief in Hellendoorn. Niet zomaar dit park gekozen, maar op basis van ervaring. In augustus op dit park twee weken geweest (zie eerdere review)met de kinderen. Voor weinig geld een prima weekend geweest in een net huisje(7).

• 7Activiteiten

Receptioniste, Receptionist, 07-01-2019

Geachte heer/mevrouw Vetter, Hartelijk bedankt voor uw review. Leuk om te lezen dat de kinderen graag hier naar toe wilden en dat u een fijn verblijf hebt gehad op ons park, daar doen we het voor! Graag verwelkomen wij u nog eens op ons park!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• 5Fam. Geertsma02-12-2018

Dikke pech week door geluidsoverlast

Het zou een stil/rust park zijn (door niet aangegeven bouw activiteiten was de stilte ver te zoeken) de oudere huisjes zijn gedateerd, de nieuwe modern ingericht en komen aan een nieuwe zwemvijver te liggen.

• 1Activiteiten
    • 6Onderkomen

Receptioniste, Receptionist, 07-01-2019

Geachte familie Geertsma, bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Onze excuses hiervoor.

Gereisd met partner in november 2018

• 9F Anker De Pee12-09-2018

Super fijne vakantie

Bungalow park Hoge Hexel is een mooi park. Met husjes in verschillende soorten van eenvoudig tot lux. Er is een overdekt zwembad en sinds kort een grote zwemplas. Er is bepaalde tijden een recreatie team. Er zijn veel gezinnen , veel mensen met christelijke achtergrond , er is veel eensgezindheid. . Wij hebben er een fijne vakantie gehad.

Receptioniste, Receptionist, 15-10-2018

Geachte heer/mevrouw Anker De Pee, hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest! Daar doen wij het voor! Graag verwelkomen wij u nog eens op ons park!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9R.Vetter27-08-2018

Een top vakantie gehad!

10/8-24/8.Het was ons echt goed bevallen. We waren er met een gezin met 4 kinderen 16,9 en 2x7 jaar Opa en oma waren er ook bij.Het huisje waarin we verbleven was een 8 pers (Twentse Gent 104)De kinderen hebben zich goed vermaakt met de faciliteiten die aangeboden werden.Ook het animatie team verdient een dikke plus. Personeel was vriendelijk en bereidwillig. Probleempjes werden snel en adequaat opgelost.Ligging van ons huisje, die wij met voorkeur hadden geboekt ,was een voltreffer.Een fijne grote beschutte tuin. Direct links van de tuin de kanovijver en achter de tuin de vis vijver. Het huisje schijnt particulier bezit te zijn wat zich vertaald in de compleetheid van het huisje. Geen overdreven luxe,maar gewoon acceptabel voor vakantie.Ook de bedden sliepen prima.De zondagsrust is ook fijn,want je merkt het zeker op het park.Een dag voor bezinning,ook tijdens vakantie.Fantastisch huisje en park. Tot een volgende keer.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen

Receptioniste, Receptionist, 15-10-2018

Geachte heer/mevrouw Vetter, hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest! Graag verwelkomen wij u nog eens op ons park!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

9 tips over Vakantiepark Park Hoge Hexel

• Jeroen Huizer, 15-10-2013 Rapporteren

Wij zijn een dagje naar dierenpark Nordhorn geweest, echt een aanrader. N

• Jeroen Huizer, 06-11-2012 Rapporteren

Leuk om een dagje naar avonturenpark Hellendoorn te gaan

• rechterkeukenkastje, 24-09-2012 Rapporteren

De burcht van Bad Bentheim is erg leuk, ook het dorp Ootmarsum is een aanrader.

4 vragen over Vakantiepark Park Hoge Hexel

• Elly, 08-01-2018 Rapporteren

Kookstel

Is er een gasfornhuis aanwezig?

Atty, 23-07-2019

Ja, in elk huisje kan je zelf koken

• Ebbing, 30-05-2014 Rapporteren

wifi

is er ook wifi aansluiting in de bungalows???

ericvanderlaan, 02-11-2014

nee helaas. toch fijn even geen internet....

Atty , 23-07-2019

Ja in elk huisje heb je je eigen Wi-Fi.

Marloes, 30-08-2016

Vanaf heden is er wel wifi in de bungalows.

• Jolanda, 14-03-2013 Rapporteren

boeken via site

Wie weet als het veilig is om te boeken via de site http://www.bungalowparkhogehexel.nl. we willen namelijk een reservering plaatsen, maar weten niet of het veilig is.

rbarendrecht, 13-05-2013

Weet ik ook niet, wij boekten via BungalowSpecials.nl. Bij twijfel kun je deze site gebruiken, óf je boekt gewoon telefonisch bij het park zelf. Vriendelijke dames bij de receptie die bij ons erg behulpzaam waren. Let op: is een leuk park, ook met (kleine) kinderen, maar de faciliteiten zijn nogal basic. Prima om er een weekend of midweek te verblijven.

Vakantiepark Park Hoge Hexel info

• Aantal sterrensterstersterster