9 tips over Vakantiepark Park Hoge Hexel

• Jeroen Huizer, 15-10-2013

Wij zijn een dagje naar dierenpark Nordhorn geweest, echt een aanrader. N

• Jeroen Huizer, 06-11-2012

Leuk om een dagje naar avonturenpark Hellendoorn te gaan

• rechterkeukenkastje, 24-09-2012

De burcht van Bad Bentheim is erg leuk, ook het dorp Ootmarsum is een aanrader.

• vG, 16-07-2012

Erve Brooks (zie info bij de receptie) en Techniekmuseum Heim in Hengelo. Ook het speelbos Sallandse Heuvelrug is mooi en leuk voor kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Park Hoge Hexel voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl
    Voordeeluitjes.nl
    Direct boeken
    Direct boeken

• lindaholleman, 13-07-2012

bovenaan bij de trap zitten bevestigingspunten voor een traphekje. Alleen een traphekje ontbrak. Ik raad de aanwezigheid van een traphekje echt aan. Of je nou mét of zonder kinderen bent.

• Kamerling, 09-06-2012

Doe ook eens een verwenarrangement en je wil niet meer anders. Je moet er wel snel bij zijn want ze zijn snel volgeboekt. Tot ziens want wij boeken weer.

• Kamerling, 16-05-2012

Allen al op het park kanje heerlijk wandelen. Wil je gaan fietsen zit je zo op de route. Zwemmen in het mooie zwembad is met het warme water, heerlijk! Ook de bungalows zijn prima, wij als senioren gaan voor het type met slaapkamer benenden.

• rbarendrecht, 13-05-2013

Om rekening mee te houden: 1) Op zondag is alles gesloten, dus ook de receptie en het zwembad! 2) Er mag slechts 1 auto per bungalow het park op!

• Susanne, 14-09-2015

Dagje avonturenpark Hellendoorn, wij zijn er geweest met onze kinderen van 3 en 5. Echt een aanrader. We zijn op de fiets gegaan vanaf het bungalowpark, ongeveer 12 km. Spaart toch weer 7 euro parkeerkosten uit en was mooie route langs de Regge.