Géén boekingskosten

Vakantiepark Park Hoge Hexel

NederlandOverijsselHoge Hexel

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Park Hoge Hexel voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 412 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Bungalowpark Hoge Hexel in Overijssel is geschikt voor het hele gezin. Het binnenzwembad heeft een glijbaan en apart peuterbad. Tevens is er een zwemvijver waarin gezwommen kan worden. De animatie, die in de vakanties aanwezig is, richt zich vooral op jongere kinderen. Bezoek Avonturenpark Hellendoorn of gezellig Ootmarsum.

Contact

412 Reviews over Park Hoge Hexel

• 7Chella03-05-2022

Heerlijk vakantie

Wij zijn terug v een weekje vakantie in hoge hexel. Het huis je was top. Is nieuw. Ruime woonkamer en keuken. 3 slaapkamers alleen waar die stapelbed stom kom je bovenin amper rechtop zitten. Onze dochter nam de grotere kamer. Minpunten spiegel in de badkamer hangt erg hoog zeker als je klein bent ,Smalle loopruimtes in de ouder slaapkamer en geen hang ruimte in de kasten alleen leg. Bedden erg hoog. En topper schuift alle kanten op. Tip antislip erop leggen.. en bij de steiger geen hek als je bv kleine kinderen hebt. Huisje was prima grote keuken en alle gemakken voorzien. Wel lagen er veel stofvlokken op de voeren. Wij waren voor de 2e keer en voor herhaling vatbaar.

• 8Onderkomen
  • 8Annemarie Venhorst22-04-2022

Leuk rustig park met zwembad en leuke speeltuinen

Wij hadden een huisje via een particulier geboekt (nr 57), ruim huisje met 4 slaapkamers waarvan 1 slaapkamer achter de vernieuwde badkamer zit. Keuken is ook vernieuwd. Rest meubilair wat verouderd maar heerlijke hoekbank en prima eetkamermeubilair. 2 Slaapkamers boven klein maar prima, ouderslaapkamer groot en prima bed!

Park: Leuk rustig park, met leuke speeltuinen! 2 wat grotere speeltuinen die populair bij onze kinderen waren (2 tm 8 jaar) Naast het park ligt nog een landal park met zwemvijver en speeltuin voor kleintjes. Is in aanbouw. Zwembad best groot bad voor zo’n park met leuke glijbaan! speelgoed niet aanwezig dus zelf meenemen voor peuterbad. Binnenspeeltuin niet heel groot maar kinderen vonden het leuk. Bij restaurant snackbar eten besteld, erg lekker en goed en normale prijzen! Op zondag is dit allemaal dicht!

• 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 6johnny03-02-2022

mooi huisje, dode spinnen vastgeperst op het dak.

opzich mooi huisje, wel gaten in de muren, mooie ligging, leuk zwembad, ook zaten er vastgeperste spinnen tegen het dak. de bedden waren normale flutvakantiepark bedden zonder elastiek in het onderlaken. de hygiene was dus erg slecht. dit komt waarschijnlijk omdat het park voor het schoonmaken een heel goedkoop beginnend bedrijfje besteld. ook was er maar in 1 kamer een kast.

• 6Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 4Hilbert Buist07-11-2021

Valt tegen. Faciliteiten dicht op zondag...

Vieze huisjes. Alles is smoezelig en slechte schoonmaak. Alles is krap, geen nachtkastjes en heel gehorig. Zwembad en binnenspeeltuin dicht op zondag! Zo jammer als je een weekend boekt. Park verder wel redelijk. Mooie omgeving. Restaurant redelijk. Soep lijkt gewoon uit pakje, kruidenboter bevroren, hamburger smaakt naar de zalmmoot.... Nee, geen aanrader dit park.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 4Shourd24-08-2021

Leuk park, vies en gedateerd huisje

Van buiten een mooi huisje, van binnen gewoonweg smerig. Voor het gemak maar even een opsomming:- Plukken stof in afzuigkap.- Vies vloerbedekking op de trap + boven.- Vieze muren boven.- Vieze gedateerde badkamer, veel rotte plekken in het hout.- Huis bij aankomst niet goed schoongemaakt.+ Moderne en schone meubels beneden. + Ruime tuin en Tuinset.

• 3Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 9Arie van vugt10-08-2021

Prima

Wij waren blij dat we weer naar Hoge Hexelpark konden na de corona. We hadden een prachtige notariswoning heel schoon. En het park zo heerlijk rustig en prachtig verzorgdEn niet vergeten het eten in het restaurant zo lekkeren goed verzorgd waar veel aandacht word besteed. Wij komen al verschillende jaren maar alles is nog als altijd grandioos en gezellig. Voor ons is het HOGE HEXEL

• 5Monique Hanegraaff09-08-2021

Mooie, rustige gelegen huisjes. Omgeving is saai.

Park was prachtig, huisjes staan los met voldoende privacy.Echter ons huis, nr. 96, had in de slaapkamers geen enkele kast, heel onhandig.Ik respecteer de zondagsrust, maar op een vakantiepark ver weg van het centrum en/of winkels is het heel onhandig dat er 's zondags geen broodjes gehaald kunnen worden.Het zwembad is dan ook gesloten, voor ons niet zo erg, maar als je met kinderen bent die zich verheugen op het zwembad lijkt me dit minder leuk.In de wijde omgeving kan je mooi fietsen, voor de rest zijn er geen/weinig attracties waar je naar toe kunt.Huisje was goed ingericht, echter van de kookplaat deden 2 pitten het niet en een beschrijving van de oven had prettig geweest.

• 2Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 9Sylvia van der Horn09-08-2021

Oplossingsgericht gerichte medewerkers!!!

Als eerste een compliment voor de house keeping Paulien en Marleen! Oplossingsgericht nadat wij ons beklag hadden gedaan over de Grutto nr 208 bungalow. En mede dankzij hun inspanningen aan de receptie dat onze klachten gegrond waren... Zijn wij overgeboekt naar de Kwikstaart nr.231! En dat werd het verblijf wat het ook hoorde te zijn. TIP aan het park haal de Grutto 208 sowieso uit de verhuur want de bungalow stonk naar rook zit in de gordijnen, het tapijt! En vloerbedekking ook op de trap is zo niet anno 21ste eeuw! helemaal niet als er ook een hond (en) verblijven is vloerbedekking niet hygiënisch. Het bespaart het park teleurgestelde gasten. Nogmaals door bovenstaand te bespreken met Paulien en Marleen werd onze klacht serieus overgenomen door Mirjam van de receptie en werden wij direct omgeboekt naar de Kwikstaart nr 231. Eind goed al goed en hebben wij met een positief gevoel ons weekend kunnen afsluiten, bedankt dames!

• 7Activiteiten
  • 9winkoop09-08-2021

we hebben een hele leuke pinksterweekend gehad

heel mooi huisje 8persoons ruim schoon en mooie meer mooie omgeving

• 8Groenland23-06-2021

Prima verzorgd.

Park is prachtig gelegen. Park zelf is netjes en verzorgd. Huisje kan schoner en kleine gebreken die er waren werden tijdens verblijf hersteld. Prima, maar had voorkomen kunnen worden. Ruime tuin rond het huisje, netjes onderhouden. Wanneer het huisje voor 8 personen is, dan is het logischer om toegang te verlenen voor meer dan 1 auto.

• 7Onderkomen

Vakantiepark Park Hoge Hexel info