Vakantiepark Park Hoge Hexel

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Bungalowpark Hoge Hexel in Overijssel is geschikt voor het hele gezin. Het binnenzwembad heeft een glijbaan en apart peuterbad. Tevens is er een zwemvijver waarin gezwommen kan worden. De animatie, die in de vakanties aanwezig is, richt zich vooral op jongere kinderen. Bezoek Avonturenpark Hellendoorn of gezellig Ootmarsum.

Contact

353 reviews over Vakantiepark Park Hoge Hexel

• 2019
    4Hoenke30-12-2019

Kom pas terug naar renovatie

Mooie omgeving, maar het huisje de Twentse Gent is niet aan te raden. Overal spinnenwebben , vieze douche met schimmel, lakens stuk, gehorige en klein voor 8 personen, achterstallig onderhoud, kleine elektrische kacheltje die heel heet worden, gevaarlijke trap. Eerst een ruim een uur bezig geweest om het huis schoon te maken. Bah wij komen pas terug na renovatie.

• 1Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 5Bewoner uit de provincie Utrecht25-10-2019

Bij een schoon huisje voor herhaling vatbaar!

We huurden met ons gezin een Grutto. De woning was verre van schoon!! Raamroosters vol stof en spinrag, ventilatierooster vol met stof, plafonniere lampen met veel dode insecten, vieze ramen enz...! Gezien de eerdere reviews speelt dit probleem al langer....helaas is er blijkbaar niemand die hier actie op onderneemt! Jammer!!

Ook de speelkelder voor de kleinere kinderen is verre van schoon, al bij de trapopgang zie je aan beide kanten een dikke laag stof en bij de ramen spinnenwebben van langere tijd! Jammer dat de huisje en het park verloedert!

• 6Activiteiten
    • 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 5Joke07-09-2019

We komen weer terug als het schoon is

Het park zelf is prima. Maar die huisjes😮 Wij hadden een landhuis met rieten kap 6 pers. Asociaal dat ze mensen hievoor geld laten betalen. Oa. Zeer slechte bedden..gescheurd beddengoed...huisje vol spinnen en stof. Schimmel in de douche...en een afzuigkap dicht geplakt van vet en stof. Ik lees in de andere reviews dat dit een al langere tijd een probleem is. Hoge hexel doe hier iets aan....je kan niet tegen uw gasten blijven zeggen "u had het aan moeten geven bij de receptie...dan hadden we iemand gestuurd" Dit moeten jullie gewoon schoon en netjes maken VOOR jullie gasten erin gaan. Hopelijk word dit probleem is goed aangepakt.

• 6Activiteiten
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Vakantiegangers...26-08-2019

Niet zo schoon, wel héél gezellig > We komen terug

Ligging boerderijtje en tuin heel goed. Behoorlijk vrij. Boerderijtje bij aankomst niet schoon, o.a. veel stof en stofspinnen van langere tijd. Gezellige onderlinge sfeer op het park. Vriendelijk, meedenkend personeel.

• 6Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6A A Boer20-08-2019

Goed, maar kan beter!

Rustig park, waar gelukkig de zondag nog in ere wordt gehouden. Helaas werd ons huisje niet of nauwelijks schoongemaakt, gezien oa. de vieze ramen, meubels die niet afgenomen waren, smerige oven, kastdeurtjes keuken nog vies en tandpasta op de spiegel van de badkamer. Er is nog wel iemand voor langs geweest met 2 spuitbusjes en een doekje maar dit was niet afdoende... Ook het onderhoud viel een beetje tegen. piepende deuren, geen fatsoenlijke dop in wasbak badkamer,douche die nauwelijks wegliep ( was gemeld, is iemand voor geweest, maar 'zag er niets aan'). enz, enz. Als we wat doorgaven via de app werd snel op gereageerd. Wij hadden op een gegeven moment geen behoefte meer om zaken door te geven, zodat we niet telkens iemand over de vloer wilde. Voor de kinderen is het een leuk park, met name het zwembad! Het zou verstandig zijn als er tijdens drukke perioden af en toe even toezicht zou zijn. Tips: meer privacy en horren!

• 1Activiteiten
    • 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8M.A. van de Beek12-08-2019

Opnieuw een geweldige vakantie gehad op dit park

Wij komen al jaren op dit park. Het voelt elke keer weer als thuiskomen.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

Receptioniste, Receptionist, 19-08-2019

Geachte familie van de Beek, Hartelijk bedankt voor uw review! Wat fijn om te lezen dat u uw verblijf telkens weer, als thuiskomen voelt! Graag verwelkomen wij u weer op ons park!

• 8Thea09-08-2019

Ontspannen

Het was een rustig park, we vonden het fijn dat er ook zondagsrust op het park was. Geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Vooral Nootje deed het erg goed bij onze dochter. Service was prima, leuke activiteiten in de omgeving. Echt een aanrader.

• 8Onderkomen

Receptioniste, Receptionist, 19-08-2019

Geachte mevrouw Thea, hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u ons park een aanrader vindt! Hartelijk dank! Graag verwelkomen wij u nog eens op ons park!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Fam. W. uit A.09-08-2019

Activiteiten met uitersten

Op zich een mooi park met eenvoudige, maar ruime huisjes. Ook de speeltuinen en zwemvijver zijn mooi, al is de omgeving van de vijver erg kaal, maar daar wordt neem ik aan nog aan gewerkt. Onze verwachtingen waren alleen anders dan de werkelijkheid. Via O&S geboekt, vanwege christelijk park en naar wat we verwachtten christelijk aninatieteam. Dit laatste was niet het geval. Wel rustdag op zondag, maar activiteiten niet altijd principieel verantwoord; eerste week o.a. festival en tweede week spooktocht en glitter&glamour avond. Dit hadden we niet verwacht! Aan de andere kant zangavonden waarbij gasten geen enkele inbreng hadden en uitsluitend psalmen werden gezongen op een tempo waar in de kerken nog snel bij gezongen wordt, inclusief de nodige uithalen. Ik begrijp dat de organisatie van activiteiten en zangavonden niet in eigen beheer zijn, maar het zijn wel 2 extreme uitersten. Verder negatieve ervaringen met zwembad zonder toezicht.

• 3Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Mw.V.07-08-2019

Al 7 jaar vaste gast

Pluspunten: Rustig park, fijne ligging. Zondag gesloten. Overzichtelijk zwembad, en nu ook de keuze om buiten in de zwemvijver te zwemmen. Bij de zwemvijver waan je je in een ver land aan zee met witte zandbergen.(Ben wel bang dat het daar te druk wordt als de strandhuisjes bewoond zijn) Minpuntjes: -We hadden een gerenoveerd 6 persoons huisje, maar er was zitplek voor maximaal 5 personen als je op de bank strak tegen elkaar zat. En voor 6 volwassenen wel erg weinig kastruimte boven. -Het was altijd een christelijk park waar je alleen maar kerkmensen tegenkwam, heel jammer dat dat nu aan het veranderen is. Tijdens onze eerste week zaten er ook veel buitenlanders, je mist dan de gezellige buurtpraatjes. - De koelkast is niet optimaal. In de warme week ging er veel overstuur. - Jammer dat bij hoge temperaturen toch op zolder of in de kelder activiteiten gedaan worden, beter buiten een veranda oid. -Stofwolken onder het bed.

• 6Onderkomen

• 8Fam. De Koning02-08-2019

Voor herhaling vatbaar!!

Wij hebben een gezin met kinderen van 4 tot 16 jaar oud, was het heel fijn op dit park te zijn! Wij zelf en de kinderen hebben het goed naar ons zin gehad! Het recreatieteam doet veel leuke dingen waardoor de kinderen zich niet vervelen. Dat er rekening met de Zondag gehouden wordt, waarderen wij enorm! Het enige min puntje was, dat ons huisje niet netjes bij gehouden/schoon was.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen

Receptioniste, Receptionist, 19-08-2019

Geachte familie de Koning, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat fijn dat u en uw kinderen het leuk hebben gehad tijdens uw verblijf, daar doen wij het voor! Vervelend dat uw huisje bij aankomst niet geheel schoon/netjes was, hopelijk heeft u dit aangegeven na uw aankomst bij de receptie, zodat wij een passende oplossing aan konden bieden. Graag verwelkomen wij u nog eens op ons park!

9 tips over Vakantiepark Park Hoge Hexel

• Jeroen Huizer, 15-10-2013

Wij zijn een dagje naar dierenpark Nordhorn geweest, echt een aanrader. N

• Jeroen Huizer, 06-11-2012

Leuk om een dagje naar avonturenpark Hellendoorn te gaan

• rechterkeukenkastje, 24-09-2012

De burcht van Bad Bentheim is erg leuk, ook het dorp Ootmarsum is een aanrader.

4 vragen over Vakantiepark Park Hoge Hexel

• Elly, 08-01-2018

Kookstel

Is er een gasfornhuis aanwezig?

Atty, 23-07-2019

Ja, in elk huisje kan je zelf koken

• Ebbing, 30-05-2014

wifi

is er ook wifi aansluiting in de bungalows???

ericvanderlaan, 02-11-2014

nee helaas. toch fijn even geen internet....

Atty , 23-07-2019

Ja in elk huisje heb je je eigen Wi-Fi.

Marloes, 30-08-2016

Vanaf heden is er wel wifi in de bungalows.

• Jolanda, 14-03-2013

boeken via site

Wie weet als het veilig is om te boeken via de site http://www.bungalowparkhogehexel.nl. we willen namelijk een reservering plaatsen, maar weten niet of het veilig is.

rbarendrecht, 13-05-2013

Weet ik ook niet, wij boekten via BungalowSpecials.nl. Bij twijfel kun je deze site gebruiken, óf je boekt gewoon telefonisch bij het park zelf. Vriendelijke dames bij de receptie die bij ons erg behulpzaam waren. Let op: is een leuk park, ook met (kleine) kinderen, maar de faciliteiten zijn nogal basic. Prima om er een weekend of midweek te verblijven.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan