Vakantiepark Park Hoge Hexel

7,7

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen7,7

Omschrijving
Bungalowpark Hoge Hexel in Overijssel is geschikt voor het hele gezin. Het binnenzwembad heeft een glijbaan en apart peuterbad. Tevens is er een zwemvijver waarin gezwommen kan worden. De animatie, die in de vakanties aanwezig is, richt zich vooral op jongere kinderen. Bezoek Avonturenpark Hellendoorn of gezellig Ootmarsum.

Laatste review
  • Onderkomen9

Het park gebruikt als uitval basis voor turnwedstrijd van dochterlief in Hellendoorn. Niet zomaar dit park gekozen, maar op basis van ervaring. In augustus op dit park twee weken geweest (zie eerdere review)met de kinderen. Voor weinig geld een prima weekend geweest in een net huisje(7).

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Peuterbad
Speeltuin

330 reviews over Vakantiepark Park Hoge Hexel in het Nederlands

• Onderkomen9

Dikke pech week door geluidsoverlast

Fam. Geertsma,
2-12-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Het zou een stil/rust park zijn (door niet aangegeven bouw activiteiten was de stilte ver te zoeken) de oudere huisjes zijn gedateerd, de nieuwe modern ingericht en komen aan een nieuwe zwemvijver te liggen.

Super fijne vakantie

F Anker De Pee,
12-9-2018

Bungalow park Hoge Hexel is een mooi park. Met husjes in verschillende soorten van eenvoudig tot lux. Er is een overdekt zwembad en sinds kort een grote zwemplas. Er is bepaalde tijden een recreatie team. Er zijn veel gezinnen , veel mensen met christelijke achtergrond , er is veel eensgezindheid. . Wij hebben er een fijne vakantie gehad.

Receptioniste, Receptionist, 15-10-2018

Geachte heer/mevrouw Anker De Pee, hartelijk dank voor uw review.

Fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest! Daar doen wij het voor!

Een top vakantie gehad!

R.Vetter,
      27-8-2018
      • Activiteiten9
      • Onderkomen10
      • Activiteiten9
      • Onderkomen10

10/8-24/8.Het was ons echt goed bevallen. We waren er met een gezin met 4 kinderen 16,9 en 2x7 jaar Opa en oma waren er ook bij.Het huisje waarin we verbleven was een 8 pers (Twentse Gent 104)De kinderen hebben zich goed vermaakt met de faciliteiten die aangeboden werden.Ook het animatie team verdient een dikke plus. Personeel was vriendelijk en bereidwillig. Probleempjes werden snel en adequaat opgelost.Ligging van ons huisje, die wij met voorkeur hadden geboekt ,was een voltreffer.Een fijne grote beschutte tuin. Direct links van de tuin de kanovijver en achter de tuin de vis vijver. Het huisje schijnt particulier bezit te zijn wat zich vertaald in de compleetheid van het huisje. Geen overdreven luxe,maar gewoon acceptabel voor vakantie.Ook de bedden sliepen prima.De zondagsrust is ook fijn,want je merkt het zeker op het park.Een dag voor bezinning,ook tijdens vakantie.Fantastisch huisje en park. Tot een volgende keer.

Receptioniste, Receptionist, 15-10-2018

Geachte heer/mevrouw Vetter, hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest!

Graag verwelkomen wij u nog eens op ons park!

We hopen zeker volgend jaar d.v terug te komen

Henrieke Spruijt,
      17-8-2018

We hebben het super naar ons zin gehad op hoge hexel.. We waren zeer tevreden over het park.

Ons huisje zag er keurig netjes uit.

Alleen de matrassen waren erg slecht. We hebben gewoon last van ons rug.

Receptioniste, Receptionist, 21-8-2018
          Geachte mevrouw Spruijt, hartelijk dank voor uw review, fijn om te lezen dat jullie verblijf naar wens is geweest. De opmerking met betrekking tot de matrassen nemen wij mee, onze dank daarvoor! Graag verwelkomen wij jullie nog eens op ons park!

Gemengde gevoelens

Muller,
          14-8-2018
          • Onderkomen8
          • Activiteiten10
          • Onderkomen8
          • Activiteiten10

Mooi park met veel privacy rondom de huisjes. Laat in de avond en vroeg in de nacht veel geluidsoverlast van rond hangende jongeren. Knal harde muziek tot 02.00 snachts.... animatie is erg leuk, zwembad is mooi maar geen toezicht met alle leeftijden door elkaar is vragen om problemen en enorm gevaarlijke situaties die wij ook hebben gezien.... de horeca ziet er super uit maar ik vond het nogal amateuristisch. Ok... als restaurant manager leg ik de lat misschien hoog maar het was vaak tenenkrommend. Vriendelijk waren de horeca medewerkers zeker maar aan horeca ervaring, aansturing en commercieel inzicht ontbrak het echt. Het is een leuk park maar het mist sturing en regels.

Receptioniste, Receptionist, 25-8-2018

Geachte heer/mevrouw Muller, bedankt voor uw review. We vinden het erg jammer dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Dat is uiteindelijk toch ons streven. Uw opmerkingen nemen wij mee, dank daarvoor.

Wie weet kunnen wij u nog eens welkom heten op ons park.

We komen nog eens terug

v d S,
          14-8-2018
          • Activiteiten6

Wij waren hier voor het eerst en onze indruk is: Mooi en rustig park, tuin was goed beschut veel privacy. Huisje was niet bijzonder, en eigenlijk geschikt voor 4 personen i.p.v. 6 personen ( in ons geval). Dit is echt te krap, het was het heel erg mooi weer waardoor we dus veel buiten konden vertoeven. De huurprijs is nogal fors voor dit kleine (basic) huisje.

Huis was ook niet schoon, kastjes en pannen waren vies. De (kleine) koelkast deed het slecht en miste 1 schap. Bij navraag werd gemeld dat dit een particulier huis betrof waar het park (tech. dienst ) niets aan kon doen.

Beddengoed was wel schoon, twee matrassen waren nogal dun.

Compliment voor de receptioniste, die toen de kookplaat het niet deed ons (kosteloos) een maaltijd uit de snackbar aanbood!

Verder een leuk park, voor de oudere jeugd zou er iets meer activiteiten moeten worden georganiseerd.

Wij komen zeker eens terug.

Receptioniste, Receptionist, 25-8-2018

Geachte heer/mevrouw v.d.S. Bedankt voor uw review. Jammer dat uw verblijf niet geheel naar wens was, voor zover mogelijk hebben we gedaan wat in ons vermogen lag en vinden het fijn om te lezen dat u dat waardeerde.

Heerlijke vakantie

Fam K bakker,
          8-8-2018
          • Activiteiten7

Wij hebben hier 2 super warme zonnige weken doorgebracht in een kwikstaart huisje

Was niet schoon maar goed dat doe ik toch liever zelf🙈

Verder hebben we het echt naar ons zin gehad misschien wat meer bossage aanbrengen Rondom de huisjes dan is er wat meer privacy!?

Het recreatie team viel tegen het was bloedheet en dan toch in de speelkelder

Het nadeel v het slapen vonden wij dat schuine dak vreselijk hoe vaak je daar je hoofd niet aan stoot🙄grrr

Echt niet fijn het is behoorlijk krap boven op de slaapk

Maar ja daar zal

Niks mee gedaan worden

Het huisraad moet echt een keer nagekeken worden want bestek is gewoon te weinig en koekenpan was kapot(dit gemeld )!

We waren voor het eerst op dit park maar vonden het wel netjes op park geen rondslingerend vuil oid echt keurig

Wij komen zeker terug😁

Alleen de prijs vinden wij echt hoog🤔voor wat je uiteindelijk ervoor krijg

Wasmachine echt een uitkomst echt top

Groetjes van ons

Receptioniste, Receptionist, 11-8-2018

Geachte familie Bakker, bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest.

Uw opmerkingen nemen wij mee, ter verbetering van onze service, onze dank daarvoor.

Nooit meer

Linda,
          6-8-2018
          • Onderkomen7

Huisjes waren echt echt vies. Nieuw huisje gekregen maar ook daar was het niet schoon. Bv beschimmelde koffiefilter nog in het apparaat

Receptioniste, Receptionist, 11-8-2018

Beste Linda, bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw verblijf niet naar wens is geweest.

Wij nemen uw opmerkingen mee, ter verbetering van onze service, onze dank daarvoor.

Fijne vakantie gehad!

Anoniem,
          1-8-2018
          • Activiteiten6

Heerlijk rustig park, veel privacy, leuk voor kleine kinderen. Heel erg mooie omgeving met veel bezienswaardigheden!

Receptioniste, Receptionist, 11-8-2018

Geachte, bedankt voor uw review.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Park Hoge Hexel in Hoge Hexel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Park Hoge Hexel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.