Vakantiehuis Groepsaccommodatie de Twentse Hoeve

Vakantiehuis
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°12°
Vakantiehuis Groepsaccommodatie de Twentse Hoeve
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Groepsaccommodatie de Twentse Hoeve voor je op een rij gezet:

10 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie de Twentse Hoeve in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prachtige accomodatie

GL
16-1-2017

We verbleven met 12 personen in de Twentse Hoeve (14prers)nr.403

Erg ruim huis, mooie ruime slaapkamers, ruime badkamers en een heerlijke sauna.

De woonkamer met mooie ruime keuken is van alle gemakken voorzien.

Kortom een TOP verblijf!

Dyone, Recreatiepark De Tolplas, Receptioniste, 24-1-2017

Beste GL,

Wat fijn dat u en uw groep heeft genoten van een verblijf in één van onze Twentse Hoeves.

Wij danken u voor uw bezoek en mooie beoordeling.

Graag tot ziens op De Tolplas!

Met vriendelijke groet,

Dyone,

Receptioniste "Recreatiepark De Tolplas"

Heerlijke plek en heerlijke omgeving

Cynthia
11-10-2016

Heerlijke omgeving, prachtige locatie en heerlijk huis ! Al met al top !

Mooie locatie. Alles heel nieuw. Alles lekker ruim.

Geweldige ruime accomodatie.

jannekeve
    24-2-2014

Wat een mooie accommodatie.

Heel veel ruimte. Alles nieuw.

3 badkamers, sauna en 2 ovens.

Super

Geweldige groepsaccomodatie

Frans
    24-6-2012

Weekend verbleven met 18 personen in deze accommodatie. Zaterdag nog extra gasten voor de BBQ. Voldoende ruimte en luxe. Bedden zeer goed. Goede gescheiden slaapruimtes. Ruim voldoende badkamers en toiletten. Inrichting functioneel en luxe. Eigen terras met voldoende zitplaatsen en tafels. Prima combi met BBQ. Keuken met dubbele koelkasten en vaatwassers prettig.

prachtig huis, van alle gemakken voorzien!

M. Rothengatter
    27-4-2012

De accomodatie is geweldig mooi, lekker luxe, gezellig ingericht en ideaal voor een grotere groep!

Groot huis, voldoende voor 18 personen, keuken is goed uitgerust. voldoende sanitaire voorzieningen. Kamers beneden liggen wel direkt aan de woonkamer. bedden zijn goed. Enige minpuntje is de drukke weg die langs de accomodatie loopt, die geeft voor de kamers boven wat geluidsoverlast

in de omgeving voldoende te doen. Op park speelmogelijkheden voor kinderen

Wat een luxe!

Fam. Schoonbeek
          14-2-2012

Wij zaten in de 18 persoons accommodatie. Deze was sfeervol ingericht; alles leek nieuw. Ook de rest van de inrichting was prima verzorgd met ontzettend veel ruimte. En wat een prachtige keuken! Het ontbrak aan niets. In Hoge Hexel wat winkeltjes in en uit geweest. Op het park hebben we lekker gegeten bij de Bistro. Jammer dat we onze schaatsen vergeten waren, want op de plas kon je prachtig schaatsen.

Luxe accommodatie voor grote gezelschappen

Hans Molenaar
          14-2-2012

We waren met 18 personen waaronder een opa in de roelstoel. Het invalidetoilet en douche zijn heel handig. We hebben een leuke gps toch gedaan en voor de ouderen een fietstocht met electrische fietsen. Mooie, nieuwe inrichting en een leuk restaurant op het park.

Erg leuk gehad, hele familie onder 1 dak, sauna erbij. Goed nieuws is dat je zelf allerlei activiteiten kunt kiezen. Golfen, fietsen, avonturenpark Hellendoorn, zwemmen (winter hebben we zelfs geschaatst op het Tolplas meer!). De avond lekker gegeten in het Restaurant AanDeTolplas. De eigen keuken in het groepsverblijf is groot, we konden daar ook goed uit de voeten met bijna 18 mensen. Toplui daar op de Tolplas.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie de Twentse Hoeve in Hoge Hexel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie de Twentse Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie de Twentse Hoeve scoort een 9.09 uit 10 op basis van 10 reviews.