Vakantiehuis Den Uytkijck

1 review over Vakantiehuis Den Uytkijck in het Nederlands

Prachtige functionele bungalow

Bert Gijsbertse
20-3-2014

Goed uitgeruste bungalow, die zeer goed verzorgd is. Suggesties van gasten worden voor zover dat redelijk uitgevoerd. Waar zie je dat? Van ieder apparaat is er een gebruiksaanwijzing aanwezig, zodat ook iedereen ieder apparaat kan gebruiken. Waar zie je dat?

De eigenaar doet er echt alles aan om het de gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken! Klasse!i

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Den Uytkijck in Hoge Hexel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Den Uytkijck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.