Géén boekingskosten
/Nederland/Overijssel/Hoge Hexel/Vakantieparken Hoge Hexel/Vakantiepark Buitengoed Het Lageveld

Buitengoed Het Lageveld

Vakantiepark
NederlandOverijsselHoge Hexel

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Buitengoed Het Lageveld voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 96 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

96 Reviews over Buitengoed Het Lageveld

• 8Henk23-10-2021

Mooi park

We hebben, ondanks het matige weer, een prima herfstvakantie gehad. Het park is mooi aangelegd en het beheer is aardig. De openingtijden van de receptie zou wat langer mogen zijn. Het huisje was in orde (had wat schoner gekund). Buiten het park ligt een mooie recreatieplas waar men in de zomer vast heerlijk kunt zwemmen.

• 9Onderkomen
  • 8Fam. de Vries23-10-2021

Prettig

Een heel mooi park, vriendelijk beheer en prettig huis (nummer 62). Echte aanraders: Ootmarsum en de Sallandse Heuvelrug. Wij komen zeker terug!

• 9Activiteiten
  • 5Moon07-09-2021

Mooi park, huisje viel ons tegen.

Park is ruim en verzorgd. Het ligt in een groene omgeving tegenover een mooie recreatieplas. Je kunt hier een leuke wandeling maken, zeker leuk met kinderen en/of de hond. Bij goed weer is er voldoende waterpret te beleven. De huisjes op het park hebben particuliere eigenaren. Door dezelfde stijl huizen is er eenheid, maar de afwerking, inrichting en ook hygiëne van de huisjes kan verschillen. Wij hadden een gedateerd huisje. De schoonmaak liet te wensen over en de matrassen waren toe aan vervanging, Het meubilair in de woonkamer en keuken was vrij nieuw en netjes. ik zou huisje nr. 62 nu niet aanbevelen. Verder kan ik het park wel aanraden.

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 9Annemarijke04-09-2021

Zeer prettig verblijf, huisje H0V111

Wij hebben met 3 kleine kinderen en een hond in huisje H0V111 (huis 62) gezeten. We hebben enorm van dit huisje en de omgeving genoten> mooi ingericht, mooie tuin aan de rand van het park en naast het park een hele leuke waterplas en op kwartiertje rijden de Sallandse Heuvelrug. Een echte aanrader! Genoeg te doen hier en ook rust en ruimte. Ik raad dit iedereen aan!

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 9Jaxk30-08-2021

Mooi park

Mooi park en voor de kinderen ernaast een geweldig zwemvijver.

• 6Activiteiten
  • 9Raymond Kreuger30-08-2021

Genoten van het park, huisje 140 en omgeving

Sommige reviews verbazen ons, hadden wij kennelijk geluk. Het park is rustig gelegen, netjes onderhouden en dichtbij een recreatiegebied waar je kan zwemmen en wandelen. Ja, men maait het gras maar dat is niet meer dan normaal en na een ochtend zijn de meeste huisjes rondom je eigen huisje gemaaid. HOV 116, huisje nr 140 was schoon, luxe en goed onderhouden. Geen enkele klacht over het huisje. Personeel receptie was vriendelijk, konden de borg en servicekosten niet met creditcard pinnen maar dit mocht ook een paar dagen later. Extra kaart parkeren zo geregeld. Fietsen gehuurd, achteraf betalen zonder borg. Veel te doen in de omgeving. Hebben twee fijne weken gehad waarin wij heerlijk konden ontspannen en bijtanken voor een nieuw werkjaar. Als wij wat negatiefs zouden moeten aangeven dan zullen het de vele vliegen zijn maar ons huisje was voorzien van horren, desondanks toch de nodige vliegen vermoord binnen. Voor herhaling vatbaar.

• 7Activiteiten
  • 3Pieter24-08-2021

NIET via NOVASOL (te ranzig, te klein, zonde)

Prachtig park !! Boek hier geen huis via NOVASOL. Wij zaten met 7 pers.in HOV 107 huisje 58. Dit huis is geschikt voor max. 4-5 personen. Een badkamer met 1 wasbak (1.5 m2) en douchen in bad. Je moet met je hakken tegen de achterwand van het bad om water op te vangen. Een bubbelbad waarbij je het horen en zien vergaat. Stofzuiger vol schimmel en volle zak, Wasdroger vol stof en het water komt niet in het reservoir maar in huis. Het stinkt. Overal vliegenpoep, sokken van de vorige bewoners onder het bed. Boxsprings waarbij je beter met je matras op de grond kan gaan liggen (heb ik gedaan maar dan lopen er zilvervisjes over je heen). De beheerder van het park geeft toe dat het huisje niet geschikt is voor zoveel mensen. Geen kastruimte voor de boodschappen, Kast uit 1 van de slaapkamers gehaald en beneden gezet. Onkruid stond een halve meter hoog op het terras. Oude pannen. 1400 euro betaald, vergoeding Novasol €111,00 shame on you!

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 5Youngblood11-08-2021

Huis smerig park geweldig

Mooi opgezet park mooi recreatief naast gelegen park

• 1Onderkomen
  • 8Sis09-08-2021

Heerlijke week gehad!

We hebben een heerlijke week gehad bij dit bungalowpark, huisje 139.Ruim en mooi ingericht, gezellige gashaard en ruime tuin. Fijne ontvangst bij receptie.Mooie omgeving nodigt uit tot wandelen en fietsen. Park is goed onderhouden. We komen zeker een keer terug!

• 8Onderkomen
  • 9Karin07-06-2021

Uitstekend!

Huisje 108 is een absolute aanrader. Schoon, ruim, mooi en van alle gemakken voorzien. De tuin achter het huis gelegen is groot genoeg voor activiteiten zoals even voetballen of badminton. Je hebt privacy door de haag eromheen waardoor je je heel vrij voelt als je buiten zit, omringt door vogels en een eekhoorn die af en toe langskomt. De mensen van de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam. De ligging is super, op de elektrische fiets of met de auto is alles dichtbij (van fietsroutes als de sallandse heuvelrug tot aan winkelen in Almelo). Op het terrein is het rustig, aan de andere kant van de weg is een grote en goed onderhouden recreatieplas waar je gratis gebruik van mag maken, leuk voor jong en oud!

Vakantiepark Buitengoed Het Lageveld info

• CafeNiet beschikbaar