Vakantiehuis Buitengoed Het Lageveld

Vakantiehuis Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiehuisinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Buitengoed Het Lageveld voor je op een rij gezet:

59 reviews over Vakantiehuis Buitengoed Het Lageveld

• 8Westerling12-09-2019

Skitterend!

N weekje weg in “Twente” het park Lageveld, als je de rust zoekt en mooie bosrijke omgeving, dan kan je dat hier vinden! Mooi en net huis(64) aan de rand van het park dichtbij de uitgang, met het uitlaten van de hondjes ook wel makkelijk! Net huis, alles schoon en degelijk, losse mengkraan werd na een telefoontje vast gezet! We hadden mooi weer, maar met slecht weer kan je het best uithouden in dit huis!

• 10Anoniem14-04-2019

Fijne tijd gehad, mooi rustig park!

Heerlijk vertoeven op dit park. Prachtige omgeving. Let op bij het boeken op foto’s van het interieur. Er zitten hier nogal verschillen in, hoorde we van het beheer. Wij verbleven in huisje 108 (bij touroperator geboekt). Recentelijk opgeknapt en geschilderd, erg fijn huis centraal op het park.

Opmerkingen mbt beheer herkennen wij absoluut niet. Aardige en vriendelijke mensen.

• 9Paul03-03-2019

Aan alles is gedacht, fijne dagen gehad

Even een paar dagen er tussenuit! Wat een mooi park en prachtige omgeving. Door de inrichting van het huisje voelde je je meteen thuis. De beheerder had de verwarming al vast aangezet, een welkome verrassing

• 2018
    9cor kuipers en Griet Herder19-06-2018

Dit park is voor herhaling vaatbaar.

Het huis waar wij in zaten nr 84 was heel mooi ingericht. Het park is heerlijk rustig en goed onderhouden. Wij vonden de beheerders van het park heel vriendelijk.

• 4Marie louise02-06-2018

Nooit meer niks opgelost schandalig

Mooi groot huis met grote tuin super voor twee honde Helaas veel te veel gebreken waar niks aan werd gedaan wel beloven door parkbeheer maar niks uitvoeren Stofzuiger zat vol met vuil niks mee te beginnen we zouden nieuwe krijgen nooit gekregen met twee honden lampen kapot niet schoon gemaakt bakken koelkast stuk bbq vies en vuil met peuken rolgordijnen stuk deurkruk wc kapot en zo 5dagen 700,00 euro touroperator nooit meer zeer slecht ze lossen het nog niet op ook

• 2Dirk30-05-2018

Nooit meer

De omgeving is mooi, echter de ontvangst was zeer bits en we moesten meer dan een uur wachten totdat iemand de beheerder wist te bereiken, afgesproken tijd was 15.30 gewacht tot 16.45 een zeer chagrijnige dame de receptie opende. Geen excuus alleen goede middag. Betalen zoals afgesproken met touroperator met creditcard was niet mogelijk. Borgsom moest cash betaald worden en zou dinsdag teruggestort worden, echter duurde 9 dagen totdat na een aantal telefoontjes de borgsom terug werd gestort. Zeer onprofessioneel en ronduit onbeschoft. Wel pretenderen luxe park, maar huisje 55 was dat zeker niet. Inventaris incompleet, smerig huisje, slecht onderhouden. Wandcontactdozen in de keuken niet deugdelijk in wand gemonteerd, dus eventueel brand en aanrakingsgevaar. Brandmelder 1e etage ontbrak, parasol zeer smerig. Het enige benoembaar pluspunt vonden wij de bloemenpracht en uitzicht.

Met vrienden

• 10Lilly buffing27-01-2018

Fantastisch 😍

Het is hier echt fantastisch Word leuk ontvangen hele mooie villa huizen met alles erop en eraan Overijssel en omgeving super kind vriendelijk er is veel te doen wandelen moutain bike tour door het bos pretparken veel winkel gelegenheid maar ook op het park zelf blijven is geen straf heerlijk rustig en de fantastisch park beheerder die altijd voor je klaar staat wij gaan nu voor de 4de keer ik kijk nu al uit naar augustus Hier moet je echt een keer geweest zijn 😍😍😍

Met jonge kinderen

• 2017
    9Jan26-07-2017

Zeker een aanrader (HOV135/Huisje 108)

Super mooi huis, netjes onderhouden. Aan vrijwel alles was gedacht. Huisje ligt centraal op het park en de kinderen vermaakte zich goed met andere kinderen op het park. Er is een nieuw speeltuintje geplaatst wat al snel het centrale verzamelpunt werd. De plas aan de overkant van het park was heerlijk bij warm weer. Compliment aan de eigenaren die gekozen hebben voor een mooi, warm, sfeervol en eigentijds design. Je voelt je er gelijk thuis. Het betreft huisje HOV135 / Huisje 108.

Met jonge kinderen

• Oude reviews

9Mees Hamers15-08-2016

Schitterend huis op een prachtig park

Het huis waar we in verbleven was schitterend. Een ruime, lichte woning met een heerlijk grote tuin. We hebben ons goed vermaakt op het park en in de buurt (vooral bij recreatieplas het Lageveld). Zeker een aanrader!

• 8Erik den Boer28-06-2016

Prachtig aangelegd park.

Op het park is voor kinderen niet zoveel te beleven, maar het recreatiepark tegenover het vakantiepark biedt best wat mogelijkheden.

6 tips over Vakantiehuis Buitengoed Het Lageveld

• Barry, 02-03-2012

Tapas Solera te Almelo, lekker gegeten en vriendelijk personeel.

• Vrielink, 07-05-2013

We hebben gegeten in de splinternieuwe surfbar pal aan het water, de sfeer, het eten, de service, de locatie is werkelijk fantastisch te noemen !

• Inge, 05-10-2013

Wij zijn naar Hellendoorn en Slagharen geweest. Beide leuk met kinderen. Hellendoorn vonden wij wel een beetje vergane glorie maar Slagharen was verrassend leuk, ook voor mensen die eigenlijk meer de Efteling gewend zijn.

1 vraag over Vakantiehuis Buitengoed Het Lageveld

• Hans, 13-05-2017

Hond

Mag de hond mee op vakantie

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6