Vakantiehuis Buitengoed Het Lageveld

Vakantiehuis
Vakantiehuis Buitengoed Het Lageveld

We hebben een aantal aanbieders voor Buitengoed Het Lageveld voor je op een rij gezet:

55 reviews over Vakantiehuis Buitengoed Het Lageveld in het Nederlands

Met jonge kinderen

Dit park is voor herhaling vaatbaar.

cor kuipers en Griet Herder
19-6-2018

Het huis waar wij in zaten nr 84 was heel mooi ingericht.

Het park is heerlijk rustig en goed onderhouden.

Wij vonden de beheerders van het park heel vriendelijk.

Nooit meer niks opgelost schandalig

Marie louise
2-6-2018

Mooi groot huis met grote tuin super voor twee honde

Helaas veel te veel gebreken waar niks aan werd gedaan wel beloven door parkbeheer maar niks uitvoeren

Stofzuiger zat vol met vuil niks mee te beginnen we zouden nieuwe krijgen nooit gekregen met twee honden lampen kapot niet schoon gemaakt bakken koelkast stuk bbq vies en vuil met peuken rolgordijnen stuk deurkruk wc kapot en zo

5dagen 700,00 euro touroperator nooit meer zeer slecht ze lossen het nog niet op ook

Nooit meer

Dirk
30-5-2018

De omgeving is mooi, echter de ontvangst was zeer bits en we moesten meer dan een uur wachten totdat iemand de beheerder wist te bereiken, afgesproken tijd was 15.30 gewacht tot 16.45 een zeer chagrijnige dame de receptie opende. Geen excuus alleen goede middag. Betalen zoals afgesproken met touroperator met creditcard was niet mogelijk. Borgsom moest cash betaald worden en zou dinsdag teruggestort worden, echter duurde 9 dagen totdat na een aantal telefoontjes de borgsom terug werd gestort. Zeer onprofessioneel en ronduit onbeschoft. Wel pretenderen luxe park, maar huisje 55 was dat zeker niet. Inventaris incompleet, smerig huisje, slecht onderhouden. Wandcontactdozen in de keuken niet deugdelijk in wand gemonteerd, dus eventueel brand en aanrakingsgevaar. Brandmelder 1e etage ontbrak, parasol zeer smerig. Het enige benoembaar pluspunt vonden wij de bloemenpracht en uitzicht.

Fantastisch 😍

Lilly buffing
27-1-2018

Het is hier echt fantastisch

Word leuk ontvangen hele mooie villa huizen met alles erop en eraan

Overijssel en omgeving super kind vriendelijk er is veel te doen wandelen moutain bike tour door het bos pretparken veel winkel gelegenheid maar ook op het park zelf blijven is geen straf heerlijk rustig en de fantastisch park beheerder die altijd voor je klaar staat wij gaan nu voor de 4de keer ik kijk nu al uit naar augustus

Hier moet je echt een keer geweest zijn 😍😍😍

Zeker een aanrader (HOV135/Huisje 108)

Jan
26-7-2017

Super mooi huis, netjes onderhouden. Aan vrijwel alles was gedacht. Huisje ligt centraal op het park en de kinderen vermaakte zich goed met andere kinderen op het park. Er is een nieuw speeltuintje geplaatst wat al snel het centrale verzamelpunt werd. De plas aan de overkant van het park was heerlijk bij warm weer.

Compliment aan de eigenaren die gekozen hebben voor een mooi, warm, sfeervol en eigentijds design. Je voelt je er gelijk thuis. Het betreft huisje HOV135 / Huisje 108.

Schitterend huis op een prachtig park

Mees Hamers
15-8-2016

Het huis waar we in verbleven was schitterend. Een ruime, lichte woning met een heerlijk grote tuin. We hebben ons goed vermaakt op het park en in de buurt (vooral bij recreatieplas het Lageveld). Zeker een aanrader!

Prachtig aangelegd park.

Erik den Boer
28-6-2016

Op het park is voor kinderen niet zoveel te beleven, maar het recreatiepark tegenover het vakantiepark biedt best wat mogelijkheden.

heel fijn gehad

Pover
29-3-2016

Het gaat om het huisje nummer 134 waar negatief over gesproken wordt

onze ervaring is: als een huisje niet schoon of fris is, komt dit door de beheerder

zijn er spullen zoals bestek of servies niet compleet, komt dit door de beheerder

Alles wat er ontbreekt hoort nagekeken te worden bij vertrek van de gasten

dat wordt dus niet gedaan slechte gang van zaken want deze wordt hiervoor wel betaald

Erg rustig en gemoedelijk park,huisje minder...

Familie Verbeek
23-10-2015

Het park is heel rustig en op het park zelf weinig te beleven. Er is een ingegraven trampoline en een oud klimhuisje met 2 (oude/ kapotte) schommels.

Tegenover de uitgang van het park is een recreatiepark, (alleen de weg oversteken). Erg leuk voor kinderen.Klimtoestellen, waterspeeltuin, met een vlot naar de overkant varen, schommels, wipwaps enz. Aanrader!!

Het huisje (nr 134) viel wat tegen. Het zou een luxe Welness villa moeten zijn, maar het was niet echt luxe. Het huisje rook bij binnenkomst muf en was niet overal even schoon.

Er was wel een whirlpool en een sauna in het huisje. Veel bestek/ keukengerei was niet aanwezig of niet schoon.

Na een gesprek met de beheerder (Die trouwens echt voor top service gaat!) kwamen we er achter dat dit huisje (nr 134) volgend jaar op de schop gaat. Wegens achterstallig onderhoud van de eigenaar is dat ook hard nodig!

Overal dus een prima week gehad, maar indien u hier boekt: Neem een ander huisje dan nr 134!!

Mooi onderhouden vakantiepark

André
2-6-2015

Het Bungalowpark Lageveld is een prachtig verzorgd park met veel groen en bloemenpracht. De bungalows staan op ruime percelen. Onze bungalow was vooral beneden erg ruim met een grote kamer, slaapkamer, een keuken en een badkamer met een bubbelbad. Boven 1 grotere slaapkamer en 2 kleinere. De bedden waren erg goed.

We hadden een probleem met de keukeninventaris , maar dat is naar tevredenheid opgelost.

Tegenover het park is een groot recreatie meer met een grote speelweide met allerlei spelmateriaal voor jong en oud.

Kortom: een park waar je naar terug wilt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Buitengoed Het Lageveld in Hoge Hexel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Buitengoed Het Lageveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.