NederlandOverijsselHezingenResorts HezingenVakantiepark Springendalse Beek

Vakantiepark info

0Tonen op kaart

5 Reviews over Springendalse Beek

• 8willem en jozet corstjens10-09-2019

een fijne zonneige vakantie gehad

Het is een mooi chalet, bij warm weer is het er extra heet. Wij hebben genoten van de omgeving van Enschede, Haaksbergen, Ommen, dit met fiets en auto. De Sagenlandroute een mooie route door de omgeving.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 9Marina07-09-2019

Heerlijk vertoeven in fijn chalet.

Heerlijk rustig en chalet is prima ingericht. Gastvrij echtpaar. Het uitzicht is geweldig en zo prachtig om te fietsen hier. Vele routes en leuke dorpjes in de omgeving. Als je wat meer tussen de mensen wil komen, terrasjes en restaurants genoeg in de omgeving

• 8Onderkomen
  • 10Ko & Ans Achterkamp11-02-2017

Fantastich. Gastvrij en prachtige omgeving.

Verblijf in De Beuk: Geen minpunten alleen maar positief. Wij hadden het zo naar ons zin gehad dat wij direct voor 2017 hadden geboekt. Echter hebben wij moeten annuleren om het heugelijke feit dat wij, precies in de periode dat wij geboekt hadden, een kleinkindje erbij krijgen. De annulering verliep super, binnen 2 dagen hadden wij onze aanbetaling teruggestort gekregen.

• 7Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 10de Bree02-08-2015

prachtig

Ondanks veel regen een prachtig verblijf. luxe chalet, mooi uitzicht, prachtige omgeving. vriendelijke eigenaren. komen beslist nog een keer.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 10A. Keizer15-03-2014

Wat een fantastische plek!!!!

Chalet is: Zeer ruim Zeer netjes / schoon Fantastisch uitzicht Volledig uitgerust Top locatie! Zeer rustig gelegen aan een kabbelde beek.

Wij hebben echt een top week hier gehad. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en we werden warm onthaald met een kop koffie en kregen als welkom een krentewegge. De omgeving is echt schitterend. Je loopt zo het gebied Springendal in waar je uren kunt lopen. Al met al een aanrader!

Vakantiepark Springendalse Beek info

Veilig betalen met