Camping Minicamping de Köller

282 reviews over Camping Minicamping de Köller in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!!

Jeltsje en Arie van der Vliet
11-8-2018

Prachtig terrein met ruim opgezette plaatsen, perfect sanitair en een gastvrije ontvangst met een kopje koffie. Vast en zeker een locatie om nog eens of meerdere keren terug te komen. Wij hebben een mooie week gehad in het voor ons onbekende Twente.

Prima camping met net sanitair.

Gery
9-8-2018

Vriendelijk ontvangst, eigenaresse gaat eerst even koffie met de gasten drinken. Daar moet je van houden. Verder nette rustige camping. Ruime beschutte plekken.

De Koller is een heerlijke camping

Fam. G.J.Leferink
27-7-2018

De bezetting is zeer klantvriendelijk. De sanitaire voorzieningen zijn in prima staat en worden zeer goed schoon gehouden (hulde). De grasvelden worden regelmatig gemaaid en bijgehouden.

Een gezellige rustgevende camping in het mooie twentse land.

Wanneer je een bemerking wilt maken is het wellicht goed te overwegen om een watertapunt met afvoer te maken per caravanplaats.

Wordt geen 2x keer.

JenW
22-7-2018

Jaarlijks gaan we met familie een weekend weg. Een totaal van 8 personen (4x2), leegtijd 60 tot 70 jr. waarvan 3 echtparen verblijven in campers en een caravan. Het 4e echtpaar is vanwege een handicap (MS) helaas gebonden aan een invalidenwoning. Wij dachten dit gevonden te hebben bij de minicamping de Köller. Qua accommodatie is er niets mis en de ligging is ook prima. Echter de "betuttelende" en onderscheid makende houding van de eigenaresse heeft ons zeer verrast. Niet de gastvrijheid die we kennen van gemiddelde Twentse camping eigenaars, maar een met de vinger wijzende attitude waarbij werd aangegeven dat we eigenlijk als groep niet welkom waren. Een betaling van 315,00 euro totaal is voor 2 nachten blijkbaar doorslaggevend om een "groep" wel of niet te laten komen. Wij zoeken in het vervolg een andere mooie locatie want die zijn er in Twente gelukkig genoeg. Jammer!

Om zeker terug te komen.

Theo Janssen
22-7-2018

Een perfect verblijf gehad. Wat een uitstekend verzorgde camping met evenzo uitstekende voorzieningen. Aan werkelijk alles is gedacht. Optimale vakantie en thuisgevoel!! Onze V.W. bus had een verharde plek met een wel heel mooi landelijk uitzicht.

Tijdens het Afrikafestival is het goed vertoeven op de camping en in de wei met heel veel gelijkgestemde mensen van allerlei komaf en uit vele verschillende landen.

Tijdens reguliere vakanties is het op deze mini-camping genieten van de rust en het mooie Twentse landschap.

Voor beide bovengenoemde een echte aanrader.

Geweldig!

Bertus en Anja
10-7-2018

Wat een Rust en Ruimte, Prachtige omgeving.

en wat een Enthousiaste eigenaren , ze zetten zich 100 % in voor hun camping

en nu ook een geweldig zorgappartement , wij bevelen jullie zeker aan.

Ga zo door, wij komen zeker terug.

Uitstekend

Trudy&Piet
1-7-2018

Heel mooie, schone camping in fantastische omgeving met zeer hartelijke gastvrouw.

Ben en Marieke
29-6-2018

Als rust zoekers heb je hier alles .

Altijd weer naar De Koller!

Margreth
11-6-2018

De reviews gaan veelal over kamperen, maar de appartementen verdienen ook een pluim. De gastvrijheid, hygiëne en omgeving zijn onverminderd hetzelfde. Dus prachtig! Moeder (91 jaar) en ik zijn er meerdere keren geweest en ondanks verbaasde opmerkingen van bekenden dat moeder slechts 5 kilometer van haar woonhuis vakantie viert in Hertme, kan ik het tal van ouderen (en hun dochters / zonen) de appartementen van harte aanbevelen. Al woon je in Twente zelf! Mijn moeder beleeft er iedere keer weer De tijd van haar leven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Köller in Hertme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Köller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping de Köller scoort een 9.23 uit 10 op basis van 282 reviews.