Camping Minicamping de Köller

Camping Minicamping de Köller
9,2

284 reviews over Camping Minicamping de Köller in het Nederlands

Geweldige camping om vaker te bezoeken.

Johan Witteveen
11-10-2018

Geweldige camping met zeer gastvrije eigenaren. Doen hun uiterste best om je prima vakantie te bezorgen. Grote plekken en mooi en schoon sanitair. Prima uitvalsbasis voor fietstochten. Wij gaan vast nog eens terug want we zijn nog lang niet uitgefietst in het mooie Twentse land

Deze camping zou 9,6 zooverpunten moeten hebben...

Cris & Geert
28-9-2018

Geweldige ontvangst, vriendelijk en persoonlijk... en met een kop koffie plus zelfgebakken cake.

Grote plaats. Mooie ruime opzet. Veel privacy.

Fantastisch sanitair ; superschool en heel ruim van opzet.

Mooie omgeving met boerderijen en koeien in de wei.

Plaats Borne vlak bij met oud centrum en leuke winkels.

Ikea woonwarenhuis binnen fietsafstand ( 6 km )

Wij waren hier ook in April dit jaar en zijn volledig tevreden en met plezier teruggegaan. Ondertussen hebben dit seizoen 12 campings bezocht. ( incl. Onze vakantie in Frankrijk ) op basis van onze eigen beoordeling hebben wij minicamping De Köller met onze persoonlijke “ Nr. 1 - Award “ voor 2018 beloond.

C ompleet, rust, gemoedelijk, aandacht voor gast

John van den Hoonaard
24-9-2018

Aan de ontvangst e.d. wordt veel aandacht besteed. Vriendelijk en onderhoudend. Mooie ligging en goede voorzieningen. In de buurt van het Marskramerpad. Honden welkom.

Een camping zoals je je wenst.

Kemerink op Schiphorst
23-9-2018

Zeer gastvrije camping waar er alles aan is en wordt gedaan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Prima sanitair en mooie campeerplaatsen waar de rust overheerst!

een fantastische camping

Harrie en Ria Ewals
6-9-2018

we zijn een weekje te gast geweest ,en voelden ons ook als welkome gasten . Wat een gastvrije ontvangst en wat een mooie camping , prachtig sanitair , mooie ruime plaatsen , schitterende omgeving om te fietsen ,deze camping is een echte aanrader

We komen zeker nog een keer weer

Janny en Symen Wiersma
3-9-2018

Mooie en rustige camping en ruim opgezette plaatsen. Mooie omgeving om te fietsen. Vriendelijke eigenaars

perfecte kleine camping

Olthof
31-8-2018

prima zeer nette camping, prima schoon sanitair, vriendelijke eigenaren, voor een kleine camping super verblijf, komen hier al jaren

Wat een rust ruimte en netheid

Familie Bos
24-8-2018

Geweldige fijne en rustige camping

Gaan er zeker nog één keer terug dat zegt genoeg !

Theo&Annelies
20-8-2018

Met een hartelijke ontvangst en een lekker kopje koffie met Twentse wegge voelde we ons direct thuis. We mochten kiezen uit verschillende camping plaatsen allen met zon want die was er voldoende dit jaar. Het sanitair was geweldig. Ook is het één camping om lekker tot rust te komen.

Voor herhaling vatbaar!!

Jeltsje en Arie van der Vliet
11-8-2018

Prachtig terrein met ruim opgezette plaatsen, perfect sanitair en een gastvrije ontvangst met een kopje koffie. Vast en zeker een locatie om nog eens of meerdere keren terug te komen. Wij hebben een mooie week gehad in het voor ons onbekende Twente.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Köller in Hertme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Köller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.