Camping Minicamping de Köller

322 reviews over Camping Minicamping de Köller

• 2019
    10M. Stuivenberg10-12-2019

Gewoon, gezellig en goed

Rijdend over een idyllisch landweggetje kom je op de Koller; daar waar rust en ruimte geboden wordt. fijne gastvrouw en mooi / schoon sanitair. Zeker aanrader voor rustzoekers

• 10Karine Philipsen10-12-2019

Iets om ieder jaar naar uit te kijken!

Het is 1 van de jaarlijkse hoogtepunten van onze vriendengroep: het Afrikafestival in Hertme. En zonder camping de Köller zou het niet hálf zo leuk zijn. Als we aankomen voelt het altijd een beetje als 'thuiskomen'. Wat een warmte en bevlogenheid, ieder jaar weer!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Elle Jansen10-12-2019

Camperen met een sterretje!

Zoek je een hartelijke ontvangst, betrokken eigenaren, de schoonste accomodatie ever en dat alles in een prachtige omgeving? Dan moet je bij De Koller gaan camperen!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Willy Griffioen09-12-2019

Super camping als je van rust en ruimte houd!

Zeer rustige en verzorgde camping! Gastvrij en hartelijk ontvangst! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9G.A. Kikkert02-11-2019

Ik heb me daar 'thuis' gevoeld

Ik heb ruim 2 maanden gelogeerd in appartement 2 als overbrugging van mijn oude woning naar een nieuwbouw huis. Dat is mij uitstekend bevallen. het appartement is van alle gemakken voorzien (met uitzonderling van een afwasmachine). Maar ik kon gebruikmaken van een wasmachine en een droger. Wanneer ik iets moest weten dan was Anne Marie altijd in de buurt om te helpen of vagen te beantwoorden. Anne Marie stond erop daar ik haar bij de voornaam aansprak maar ze bleef hardnekkig meneer en U tegen mij zeggen. Geeft niet hoor, het is een schat.

Alleen gereisd in augustus 2019

• 10Ineke Egbers28-09-2019

Fantastische mini-camping met persoonlijke aandach

Ik was er met mijn broer. O.a. om een pas gekochte camper uit te proberen. Maar ook omdat dit een plek was waar onze overleden broer in het verleden heel vaak en met heel veel plezier kwam. De ontvangst van Anne-Marie is hartelijk, met koffie en iets lekkers. Het was de laatste week dat de camping open was. Daardoor heerlijk rustig. Alle voorzieningen zijn gewoon perfect. De camping is zeer goed onderhouden. De rust van het landschap is heerlijk. De persoonlijke aandacht, ook bij het vertrek met een lief klein presentje, is verwarmend. Kortom: een aanrader!!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Maarten Blom27-09-2019

geweldige camping

Gastvrijheid en rust in een weidse omgeving

• 9Fam. KleinJan22-09-2019

Fantastische “groene” camping!

Een heerlijke rustige camping in een landelijke omgeving met een gastvrije ontvangst. Camping en sanitair zijn erg netjes en schoon. Ook de invaliden wc en douche zijn prima en erg ruim.
    Dit is echt een plek om tot rust te komen. Wij komen zeker een keer terug!

• 10Jan en jeannette Nijland17-09-2019

Het is echt een rust camping,de rust komt je tegemoed als je de camping laan op rijd.

• 9Michiel08-09-2019

Mooi appartement met geweldig uitzicht en zeer gas

Heerlijk ruim appartement, keukentje en heerlijke bedden

4 tips over Camping Minicamping de Köller

• W. Onderstal, 30-12-2012

Als men houd van Afrikaanse zang, dans en muziek dan is Minicamping De Köller de "place to be". Zoveel gelijkgestemden op 1 camping kom je zelden tegen, men kan zelfs lekker jammen op het terras, in de kantine of op het kampeerterrein. De camping ligt maar hemelsbreed ongeveer 5 minuten lopen van het festival terrein waar elk jaar in Hertme het Afrikafestival gehouden word.

• Anne-Marie, 08-10-2012

Wilt u wakker worden van de stilte en er even tussen uit in de herfst of in de winter: Boek 1 van de 2 rolstoelvriendelijke appartementen op de Köller! Koffie met krentenwegge voor iedere gast. Graag tot ziens in Hertme. Bel even voor de beschikbaarheid.

• renate, 01-06-2012

Ootmarsum een prachtig dorpje ,landgoed Kaamps krijg je leuke rondleiding op de boerderij .De melkrobot heel interessant en ze hebben lekkere kaas.zalig gegeten in Oldenzaal bij de Notaris

1 vraag over Camping Minicamping de Köller

• cathrinus van dijk, 05-02-2018

tarieven

kunt u de tarieven ook vermelden bv voor mei en juni voor een paar weken caravan en 2 personen en een poes die aangelijnd is de vr gr van fam van dijk we hebben hier in 2003 ook een paar weken gestaan prachtig mooi

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig