Kleine hotelsWeer vandaag18°

39 reviews over Hotel Jachtlust in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Debora Reintsema
24-5-2019

Heerlijk eten en lekker rustig

Gereisd Met partner in mei 2019

Aantebevelen

Peter
6-4-2019

Wat een heerlijk hotel, vriendelijk personeel doen er alles aan om ons verblijf naar wens te maken. Wij komen hier zeker terug en bevelen het aan.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kei goed.

Henry Reijnders
6-4-2019

Alles was goed geregeld en het was allemaal heel goed.

Gereisd Met partner in maart 2019

Nooit meer!

Amanda
13-1-2019

Bij aankomst moesten we iemand zoeken die ons kon inchecken. Vervolgens opende mevrouw voor ons een hotelkamer waar nog mensen in zaten. Familiekamer was standaard, maar schoon. Personeel niet klantvriendelijk. ‘S avonds wilden we een drankje drinken aan de bar, maar mevrouw vertelde ons dat ze dicht waren, omdat het de volgende dag een drukke dag zou worden en de aanwezige gasten toch een feestje elders hadden. Wat een domper op een zaterdagavond. We moesten het drankje maar mee naar de kamer nemen. Bij het ontbijt kon er nog geen goedemorgen vanaf. We werden naar een tafel gestuurd, maar hebben niemand meer gesproken. Er werd ons niets uitgelegd over het ontbijt. Na het ontbijt lopen we langs de eigenaar en die blijft gewoon op z’n mobiel kijken. Niets van heeft het gesmaakt of fijne dag verder. Bij uitchecken werd er ook niet gevraagd of we het naar ons zin hebben gehad. Zeer klantonvriendelijk! Wat ons betreft nooit meer

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019

Eens maar nooit weer: bevestig prijsafspraak!

Ceejeewee
18-12-2018

Wij zijn 2 vriendinnen, rolstoelgebonden. Last minute kamer v. mindervaliden geboekt, prijsafspraak gemaakt. Kamer+badkamer schoon maar simpel met gedateerde en beschadigde meubels, stekkers van bed+nachtlampje aan een kant uit stopcontact onder het bed, konden we niet bij. Drempels, moeilijke ingang. Oude plastic tuinstoel als douchestoel.. Kamer niet geschikt v minder validen. Veel herrie van keuken direct er achter. Prijs-kwaliteit verhouding uit balans. Voor dit geld zijn er betere en gezelliger kamers elders te boeken. Heerlijk gegeten v goede prijs. Bij vertrek werd de prijsafspraak ontkent en werd ons het dubbele in rekening gebracht. Dat weigerden we te betalen. Met eigenaar en zijn vrouw viel niet te praten. De man werd direct agressief en intimiderend. Wilde onze auto klem zetten totdat we hadden betaald. Wij wilden betalen hetgeen was afgesproken, met agressieve man viel niet te praten.Politie moest erbij komen . Vreselijk.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ontspannen uit geweest!

H & R
3-5-2018

Heerlijk verblijf gehad. Ontbijtbuffet was ruim voldoende en diner klasse. Wel mocht men iets meer letten op milieu en de schijf van vijf, waar dan het grote stuk vlees wel minder mag zijn en de groente wat meer. Kamers weinig op aan te merken. Keurig schoon voor zover te beoordelen zonder UV-lamp . Ondanks te snel rijdende auto's langs hotel toch prima kunnen slapen (moe genoeg kennelijk van het fietsen) op een goed bed. Ook de badkamer was netjes, maar zoals meestal; niet overbemeten. Ligging top, vlakbij de bossen, mooie fietsroutes en een aardig stadje als Borne en de grotere steden als Almelo en Hengelo. Ook bij slecht weer dus een prima locatie. Het personeel is niet opdringerig, maar vriendelijk. Fietsen in prima staat. Over een foutieve boeking door onze eigen schuld werd niet moeilijk gedaan. Alles werd keurig opnieuw geboekt. Kortom: Ga hier gerust naar toe en geniet van een ontspannen dagje of dagjes UIT. Toch een minpuntje?

Gereisd Met partner in april 2018

Zeer slechte service

Birnie. En van loon
5-12-2017

Service was horkerig. De baas was zeer bot en on aardig. En we moesten voor twaalven binnen zijn. We kwamen omdat onze zoon trouwde dus zouden we laat terug komen. Daarom hadden we een hotel in de buurt geboekt. Zodat we t laat konden maken. Belachelijk dat een hoteleigenaar uitmaakt wanneer we (60 jaar. Kinderen van rond de 30 met aanhang) thuis moeten komen. Er was niet met hem te praten. Heeft t plezier echt wel vergald. Horkerige gefrustreerde man. Ga er vooral niet heen !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Prima hotel heerlijk eten.

Angelique
7-10-2017

Heerlijk eten prima kamers schoon en fris

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

prettig hotel. goed ontbijt en diner .

witter
1-9-2017

Directie erg behulpzaam. Directeur ging met ons mee om een verloren rugtas met inhoud (o.a. autosleutel) bij de eerlijke vinder op te halen. Kregen ook een upgrade van de kamer voor al het ongemak wat wij die dag hadden door het verliezen van onze rugtas.

Gemoedelijk hotel!

Ellie
25-8-2017

Goede locatie, ideaal voor fietsliefhebbers.

Gereisd Met partner in juni 2017

Voordeeluitjes.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jachtlust in Hertme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jachtlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.