Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.4Inrichting
  • 9.3Ruimte

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

392 Reviews over Appartementen en Minicamping De Köller

• 10Gerrit en Ria14-09-2022

Heerlijk rustig, netjes, schoon én groen

We zochten RUST, we vonden RUST!! Wat heerlijk daar! Je hoort……..niks! 😇😇 Erg mooie fietsomgeving. Zeer nette en schone minicamping met erg vriendelijke eigenaren! En het schoonmaakpersoneel niet te vergeten! We wilden 10 dagen…… Vandaar dat we er ook 3 weken zijn gebleven. We komen zeker nog terug!

• 8Irma en Peter Lind09-09-2022

Twentse gastvrijheid op deze prachtige camping!

Wij verbleven op camping de Köller in Hertme van 26 augustus tot en met 5 september. Het weer was geweldig. De ontvangst bijzonder hartelijk. Wij stonden op plek 11 aan de rand van het weiland. Super om daar 's morgens en 's avonds lekker te zitten, de weidse omgeving in te kijken en de zon onder te zien gaan. De camping is heerlijk rustig gelegen, geen auto, trein of vliegtuigen. Je fietst zo naar Borne voor de boodschappen, leuke (mode) winkels en heerlijk brood en ijs. De omgeving is prachtig. Het sanitair is super ruim en heel schoon. Je kunt binnen afwassen of een handwasje doen en met de centrifuge is het zo weer droog. Wij hebben genoten en bevelen deze camping van harte aan!

• 8Natuur
  • 9Roelof en Joke29-08-2022

Heerlijk!

Een heerlijke camping, fantastisch fiets gebied. Zeer gastvrije eigenaar, prima sanitair!

• 9Alidus en Henriëtte22-08-2022

Kom je voor rust? Ga dan hier naartoe

Mooi appartement, vriendelijke mensen, heerlijke fietsomgeving. Je zit zo in Duitsland. Iedereen blij en ontspannen. Voorzieningen in het appartement zijn top en heb je meer nodig? U vraagt zij draaien :-) In het donker sterren gekeken met een telescoop.

• 9Bert en Leonie15-08-2022

Hier vonden we de rust waar we voor kwamen.

Na een gastvrije ontvangst door Anne-Marie hebben wij 4 weken genoten van deze mooie, rustige camping. Het sanitair is heerlijk schoon. Ruime kampeerplekken. De omgeving en de natuur is prachtig. Je kunt er heerlijk fietsen. Kortom een geweldige camping!

• 9Natuur
  • 9Riet10-08-2022

Fantastisch voor rustzoekers!!!

Hartelijke ontvangst! Wat een rust op deze camping!! Hier merk je nauwelijks dat er nog meerdere gasten zijn. Alles keurig en schoon. Overdag heerlijk fietsen en van de natuur in Twente genieten. En wil je de de drukte van de stad opzoeken, dan ben je daar met de fiets ook zo. Zelfs toen we met problemen met de fiets onderweg stonden, mochten we een fietsendrager lenen van de eigenaar! Top service!!! Kortom als je van rust en natuur houdt, dan is dit de ideale camping!!!

• 10Len10-08-2022

Geweldig wat een rust

Op de terugweg naar huis van een echte 'doe vakantie' zijn we op de Köller terecht gekomen om ook nog even lekker niks te doen en te hoeven. We hadden het niet beter kunnen uit kunnen kiezen. De rust is hier overweldigend. Een hele vriendelijke en persoonlijke ontvangst van Anne-Marie, en gewoon een met liefde verzorgde camping. En wat is Twente toch een mooi stukje Nederland. Ik heb sterk zitten twijfelen of ik deze review wel zou schrijven, omdat dit een van die pareltjes is die je eigenlijk voor je zelf wil houden.

• 10Bert & Annelies Kreijne05-08-2022

Een heerlijke rustige camping….Je hoort alleen de vogels fluiten. Super schoon sanitair Wordt door vakkundige schoonmaaksters iedere dag perfect schoon gemaakt..…Anne- Marie is ‘n aardige gastvrouw. We hebben genoten. De omgeving is erg mooi. Leuke plaatsen in de omgeving: Ootmarsum, Borne, Oldenzaal, Weerselo… Stukje mooi Twente ..Bij het weggaan ‘n leuke sleutelhanger gekregen. Lag op de camping tafel ….Het zijn de kleine dingetjes die het ‘m doen …👌Echt ‘n terugkomen waard ….

• 9G. Zoet20-07-2022

Prima camping, uitstekende voorzieningen en rust.

Wij hebben voor de tweede keer op deze camping gestaan. Bij aankomst koffie met krentewegge. Je voelt je direct thuis. Staanplaatsen en voorzieningen zijn top. Prima uitvalsbasis om Twente te ontdekken.

• 10Nina06-07-2022

Gezellig en goed geregeld tijdens Afrikafestival

De familie denkt graag met je mee en staat open voor suggesties. Zelfs tijdens een evenement voelt het familiaal aan. Erg vriendelijk en open minded. Hele gezellig sfeer tijdens het festival. 15 minuutjes lopen naar het openluchttheater. Schoon sanitair, genoeg oplaadpunten voor telefoon, meer uitgebreide kantine, top!

Camping Appartementen en Minicamping De Köller info

Camping-informatie