Hotel Hof van Twente

30 reviews over Hotel Hof van Twente in het Nederlands

Goed voor een nacht

P.vuyst
9-10-2016

Wc papier is waardeloos losse vellen waar je als je er 6 op elkaar doet nog doorheen gaat kruidvat wc papier van 8 rollen per 1.99 is tien keer beter

Nooit meer!

Martin& Christien
18-8-2016

De douche is mooi. Ontbijt goed. Bedden veel telaag. Toilet staat in een veel te kleine ruimte. Het eten smaakloos. Prijs veel tehoog voor dit arregement. Kindvriendelijk, het is net een bejaarde tehuis.

Wij hebben geboekt via hotelbon.

Fantastich

Erik&Karien
15-8-2016

Heel goede service, zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel en voor eender welke vaag of probleem helpen ze je met de glimlach. Mooie verzorgde kamers met airco en TV. De bedden zijn prima alsook de badkamer met toilet.

We hebben een aantal aanbieders voor Hof van Twente voor je op een rij gezet:

Voor ons niet voor herhaling vatbaar

Fam Zeef
4-7-2016

Hotel is netjes en schoon, het personeel vriendelijk. Wij hadden alleen een kamer aan de voorkant en konden de rust wel vergeten. Heel drukke weg en s nachts om 4 uur begon het verkeer al op gang te komen. De kamer zelf viel ons ook wat tegen, na de indruk die wij via de website hadden. Jammer...verder goed hotel.

zeer zeker voor herhaling vatbaar.

fam.S. alkmaar
1-5-2016

kamer compleet en zeer schoon.

personeel erg vriendelijk

een erg gastvrije ontvangst

maar bovenal een fantastische keuken.

Prima hotel met echte Twentse gastvrijheid

Fam. B. Hagebeek
28-3-2016

Fijn hotel met schone kamers. Goed restaurant met prima kaart en smaakvol eten. Ontbijt, niets op aan te merken. Gastvrij met vriendelijke bediening. Geen negatieve ervaring.

zeer netjes, beetje oubollig

Machteld
1-12-2015

Prima hotel, heel schoon, heel vriendelijk personeel, eigenaar aanwezig.

We hadden een kamer aan de voorkant, daar hoor je de weg wel goed, ik zou lichte slapers adviseren om een kamer aan de achterkant te vragen. De bediening was netjes en persoonlijk, de kinderstoel was zelfs al ingedekt.

Sfeer is prima, maar wel een beetje klassiek en wat oubollig, maar dat is een kwestie van smaak.

Leuk hotel slecht geslapen

Fam. Van der Veen
16-8-2015

Prima hotel,

Heerlijk vegetarisch gegeten.

Vriendelijk personeel.

Helaas niet geslapen de weg voor het hotel is oorverdovend de tv moest erg hard anders was het niet te verstaan.

Wij komen om deze reden helaas niet meer terug.

fantastisch

antijp
10-8-2015

prima ontvangst heel vriendelijk personeel.

kamer goed met airco.

ontbijt zeer uitgebreid.

Diner prima goed verzorgd.

Matrassen zouden iets steviger kunnen zijn.

Het hotel ligt aan een doorgaande weg, maar als je een kamer aan de achterkant neemt is het zeer rustig. Prima bedden en de kamer en badkamer zijn brandschoon. Goed restaurant met een mooi terras en het ontbijt is compleet. Er is geen 24 uur receptie, maar dat is geen enkel probleem. De mensen zijn uitermate behulpzaam.

We hebben een aantal aanbieders voor Hof van Twente voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hof van Twente in Hengevelde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hof van Twente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hof van Twente scoort een 8.22 uit 10 op basis van 30 reviews.