Waarbeek

4.4Onvoldoende

• 7Monique26-10-2019

Geweldig park voor kids van 4 tot en met 9 jaar

Wij waren in de Waarbeek met 4 jonge kinderen in de leeftijden van 3 tot en met 11 jaar. De kinderen van 5 en 8 hadden het fantastisch. De jongen van 11 is eigenlijk net iets te oud voor het park. En onze 3 jarige was net iets te klein, hoewel hij zich prima heeft vermaakt. De show was leuk. Het park is niet al te groot, leuk om een middag in rond te wandelen. Wat ons betreft had er iets meer aandacht aan horeca besteed mogen worden, maar de kinderen vonden het erg leuk. En met kortingskaarten via een veilingsite mag je eigenlijk niks van het park zeggen.

oktober 2019

• 9R.J.25-08-2019

Leuk en betaalbaar uitje voor het jonge gezin!

We hadden all inclusive tickets gekocht via een aanbieding. Toevallig de dag voor vertrek nog even de reviews bekeken op deze en andere sites. Dat wisselde nogal ( best veel negatieve berichten), dus erg benieuwd wat we zouden aantreffen. In tegenstelling tot al die negatieve verhalen troffen een heel leuk park (voor de wat jongere kinderen tot een jaar of 10/11) aan. Van kapotte attracties geen sprake en het personeel was erg vriendelijk. Bovendien lekker overzichtelijk, dus je bent je kids ook niet zomaar kwijt. All inclusive formule viel ook alles mee, drinken gewoon in flesjes van de bekende merken, patat en snacks lekker en warm. Als er iets op was kon je het vragen en werd het direct geregeld. Voor de liefhebbers zelfs slush puppy te krijgen. De keuze is verder niet enorm, maar voor de prijs die er voor gevraagd wordt mag je ook niet meer verwachten. Samengevat: een erg leuk en betaalbaar uitje voor het jongere gezin!

augustus 2019

• 3Esther06-08-2019

Vervelende dag gehad wat een leuke dag moest worde

Neem eigen drinken mee voor kinderen. Er is weinig en ze doen als je er iets va zegt. Ze waren vergeten te bestellen. De patat was wel te eten. De attracties waardeloos voor kinderen onder de meter. Kinderen mogen bijv. Niet eens op schoot in het reuzenrad. De speelhal bbijzinij het restaurant is niet veilig is echt aan vervanging toe! Komen er nooit weer.

augustus 2019

• 6Chantal01-08-2019

Attracties park vanaf 1 meter!

goed lezen voordat je hier heen gaat. wij hebben ons vergist in het park wat betreft leeftijd. Het park is ingericht voor voornamelijk 3 jarige alleen moeten ze minimaal 1 meter zijn bij de meeste attracties. Onze dochter van 3,5 jaar is 98 cm dus kon helaas bijna nergens in. Bij vliegtuigjes schommel draaimolen Zoals ook bij de Juliana toren gingen wij ervan uit dat ze hier ook overal wel in Mocht. Helaas

juli 2019

• 9Familie Timmer06-07-2019

Verrassend leuk!

Na alle slechte recensies was ik wat huiverig, maar het was hartstikke leuk. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het nieuwe all inclusive arrangement is heel fijn met een groep. Ook coca cola en dergelijke in flesjes, verschillend beleg, twee soorten fruit, diverse sauzen bij de snacks (zelfs appelmoes), drie soorten waterijs en LEKKERE koffie. De show in het theater was ook erg leuk, hardop gelachen en leuke effecten. Ja, veel attracties moet je zelf aanzetten, maar dat verliep steeds prima. Ook in het park zelf GEEN eikenprocessierups gezien. Alles bij elkaar een topdag!

juli 2019

• 4Anouschka27-06-2019

Valt tegen

Helaas slechts 1 pluspunt: personeel is heel erg vriendelijk en straalt plezier uit.

Daar houdt het dan bij op. Veel atracties zijn door bezuinigen op personeel nu zelf bediening. Veel wat oudere kinderen (jaartje of 7 a 9) liep zelf rond. Veel schoolreisjes en geen leerkracht te zien. Ik moest nog een kind van verdrinken redden omdat de jongens in rijdende atracties klommen (zelf bediening, geen begeleiding erbij en maar stoer doen tegen elkaar). Hij viel tussen wal en eend, een wateratractie dus niet geschikt als zelfbediening. Wat als ik als enige volwassene er niet was om op de noodknop te drukken?? Echt verkeerde bezuiniging.

Eten was ook niet lekker. Patat veels te zout, hamburger erg saai, beetje curry en nog geen blaadje sla.

Jammer jammer. Dochter vond het gelukkig wel aardig maar voor ons niet weer.

juni 2019

• 9Jan13-05-2019

Met een groep mensen met een beperking het park bezocht.het personeel was zeer behulpzaam vooral joke die toen de schoolkinderen weg waren voor ons alle atrakties bediende of ze een maal of tien maal wilde het was geen probleem. voor onze mensen was het een grandioze middag.

Attractiepark de Waarbeek, Directie, 22-05-2019

Beste Jan, Bedankt voor je mooie recensie! We zullen de complimenten aan Joke ook doorgeven :) Vriendelijke groet, Attractiepark de Waarbeek

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 1Gait26-10-2018

Nooit meer

Wat een oude troep we kwamen binnen en er werd direct al verteld dat er 7 attracties dicht waren en voor de andere is het een oude troep met veel achterstallige onderhoud ter compersatie kregen wij koffie bonnen en wat is de volgende flater wel koffie maar geen thee de thee zakjes waren op schandalig.maar goed de kinderen vermaakten zich wij gingen even naar binnen om warm te worden en wouden graag koffie binnen drinken ,was niet mogelijk we konden er alleen eten en dan konden we wel koffie of thee er bij krijgen .een schande voor het park wij gaan er zeker nooit meer naar toe..

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 2Wilhelmien Vrielink de Fooij25-10-2018

Moet beter

Veel deed het niet en moest 1 personeelslid meerdere attracties bedienen. Dan is het entree bewijs te duur. Jammer.

oktober 2018

• 1Huurman24-10-2018

Nooit meer misschien na de verbouwing

Totale misser, het is niet groot maar ook niet heeeeel klein. 20 dingen staan er maar 10 zijn kapot.. voor een hoop apparaten moet je nog apart voor betalen. En gooi je daar een euro in doet die het ook niet. Wij wisten dat het pannekoekenhoes ging verbouwen maar nu hoorde wij ook dat er een nieuwe eigenaar komt. Het park gaat een langere tijd dicht en gaat verbouwen. Ook het pannekoekenhoes gaat ook verbouwen. Over het pannekoekenhoes als ik eerlijk mijn menig mag geven is het geen pannekoekenhoes maar een all you can eat hoes.. er was op het moment dat wij er waren veel om uit te kiezen. Alleen een beetje jammer is dat het eten lauw was. Helaas ook een minpuntje maar daar mag ik het park niet op afkraken was dat het regende. Maja das de natuur.

oktober 2018

10 van de 75 reviews gezien