Hotel Van der Valk Hengelo

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag27°14°
Hotel Van der Valk Hengelo
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Hengelo voor je op een rij gezet:

250 reviews over Hotel Van der Valk Hengelo in het Nederlands

Uitstekend hotel

Frans
4-6-2018

Wat een heerlijk ontspannen hotel. Prachtige grote kamer met zitje en lekkere badkamer. Uitstekend uitgebreid ontbijt met smoothies. Prima restaurant.

Fijne kamers, goed eten

Johanna53
14-4-2018

Dit hotel is altijd prettig. Ontvangst heel vriendelijk. Je kunt tevoren (per mail) aangeven waar je ongeveer je kamer wilt hebben. Fijne kamers en ruime badkamers met aparte inloopdouche en bad. Soms eten wij er 's avonds (à la carte) waarna wij er overnachten. Prima, alleen is het wel iets duurder geworden t.o.v. ca 2-3 jaar geleden. Het ligt vlak bij grote weg en doorgaande weg; niet dichtbij stad(je) of zo, zoals vrijwel alle VdValk hotels. Voor ons goed vanwege onze redenen om daar te verblijven.

Geweldig

Frank Vervoort
8-4-2018

Een geweldig hotel met perfecte service op alle gebieden. Mooie kamer, lekker eten. Wat wil je nog meer als hotelgast ?

Leuk hotel met vriendelijk personeel. De kamer was ruim en goed ingericht. Wij hadden een superior kamer met een heerlijke badkamer (ruim ligbad en aparte regendouche). Ontbijtbuffet erg uitgebreid en lekker. Wij hebben ook tweemaal deelgenomen aan live cooking en ook dit beviel prima. Een aanrader!

Onwijs fantastiche

Leni
10-2-2018

Geweldig hotel, super verzorgd en onwijs vriendelijk personeel, ook in het restaurant, eten zeer goed

Confortabel

Marja
10-2-2018

Confortabele kamer. Ruim. Schoon.

Receptiemedewerkers zijn vriendelijk en klantgericht.

Uitstekend ontbijt met meer keuze dan je op kan.

Jammer dat er heen openbaar vervoer dichtbij is zodat je naar Hengelo of Deventer met de bus zou kunnen. Je zult altijd met de auto moeten.

Fantastisch ! Komen hier graag !

Pieters-vM
29-1-2018

Het is gewoon een héél goed hotel ! Gastvrij ! De ligging is goed ! Leuke omgeving en genoeg te doen !

Heel fijn hotel met goede service

Nelleke
14-1-2018

Kamers erg ruim en van alle gemakken voorzien. Heerlijk diep bad. Goed bed van Swiss Sense.

Medewerkers allemaal erg klantvriendelijk.

Eten in restaurant en bij ontbijt heerlijk. Veel keus ook bij ontbijt, inclusief 4 soorten smoothies van vers fruit en groente.

Uitstekende prijs dmv winterdeal aanbieding.

Wat een onsympathiek personeel!

Amanda
4-12-2017

Ik vond de kamer beneden niveau. Doorgezakte bedden, heel erg laag toilet, maar wat ons het meeste opviel was het ontzettend onsympathieke personeel.

Vooraf aan het verblijf had ik een medewerkster aan de telefoon, ik werd nog net niet afgesnauwd!

Heel goed

e.j.van de Weg
7-10-2017

Fijn hotel ,mooie kamers en prettig personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Hengelo in Hengelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Hengelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Hengelo scoort een 8.61 uit 10 op basis van 250 reviews.