Hotel Van der Valk Hengelo

Hotel Van der Valk Hengelo

8.9Fantastisch

Nederland, Overijssel, Hengelo

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Hengelo voor je op een rij gezet:

240 reviews over Hotel Van der Valk Hengelo

• 2019
    9Jan Willem02-10-2019

Lekker eten en prachtige kamer!

Wij zijn echte van der Valk koeriers, en bezoeken elk jaar een aantal van hun hotels. Daar ik vanwege fysieke gesteldheid niet kan vliegen en ver kan rijden. 6 jaar geleden ook geweest en nu totaal gerenoveerd en opgeknapt. Prachtige kamer(210) de mooiste tot nu, met een schitterende badkamer. Fenomenaal ontbijt en een prima 3- gangen keuze menu. Geen culinaire hoogstandjes maar uitstekend te eten. Zeer vriendelijke bediening (Lieke). En overal prettige medewerkers. Ook de bar jongens. Moet een aantal keren per jaar naar een specialist te Hengelo, en zal dan daar overnachten en eten. Prima verblijf en komen dus op zeker terug. O, en nog de complimenten aan de keukenbrigade.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Popko03-08-2019

Zoals je van Van Der Valk verwacht!

Super ruime, nette kamer! Mooie badkamer met douche en grote bad. En heel belangrijk, schoon! Ontbijt is uitgebreid, ruime keuze. Genoten van onze overnachting!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Sarina Bouman01-04-2019

Geweldig

Vriendelijke ontvangst, fijne kamer, lekkere bedden, heerlijk ontbijt! Kortom genieten!

Gereisd met partner in mei 2018

• 2018
    9Ineke01-12-2018

Prima hotel met uitstekend ontbijt!

Prima hotel, zeer ruime kamer, modern interieur, goede bedden, zeer schoon. Het restaurant heeft een ruime keuze, erg goed ontbijt. Vriendelijke medewerkers.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Linda13-09-2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Arrangement voor 4 nachten met ontbijt en diner. Bij diner zat nog consumptie en koffie/thee inclusief voor een schappelijke prijs. Uitstekende ruime kamer op de begane grond, met terras, bad en rainshower. Puntje: receptioniste wees ons niet op rijden naar achterzijde, waar kamer lag voor makkelijk uitladen. Kamer en toebehoren waren uitstekend schoon. Ontbijtbuffet( zeer gevarieerd!) en diner waren dik in orde. De bediening in het restaurant was top. Attent, alert en vriendelijk. Mosselen zaten niet in arrangement (attenderen had wel gemogen), maar waren zonder extra kosten te bestellen. Wij hebben een fijne paar dagen gehad! Komen zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in september 2018

• 8Remy09-09-2018

Zeer goed verblijf gehad

Nette en schone kamers met ruim, doorlopend balkon. Ruime badkamer. Goede matrassen. Vriendelijke en attente medewerkers. Uitgebreid ontbijtbuffet met verse sappen. We hebben hier 3 avonden gedineerd, gerechten waren goed, wel erg aan zoute kant. Vooral de mosselen en waren erg zout, bovenste in pan ging nog maar naarmate je verder richting bodem van pan kwam overheerste de zoutsmaak veel te sterk, dit hebben we ook gemeld. Goede omgang van medewerker bediening met deze feedback. Mooi hotel, door vloerbedekking in gangen weinig geluidsoverlast. Door de vorm van gebouw wel wat langere loopafstand van kamer naar uitgang/restaurant. In gangen onderweg van kamer naar restaurant ook 4 x klapdeuren die je handmatig moet openen wat niet zo praktisch is bij rolstoelgebruik. Wij hebben hier vier prima dagen doorgemaakt, zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2018

• 9A Hammer01-08-2018

Heerlijk 4 dgn genoten.

Ruime kamer met goede airco. En fijne bedden en ruime badkamer. Goed ontbijt en de live cooking was ook erg goed met veel keuze. En een plus punt verse jus de orange.👍 A la carte restaurant was ook super goed royale porties en smaakte heerlijk. Personeel was overal vriendelijk. Mooie afgesloten fietsstalling was erg fijn en ruim. Zeer goed: Verschillende fietstochten gratis verkrijgbaar bij de receptie.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10M Verheijen28-07-2018

Meer dan geweldig!

Super goed hotel. De kamer was meer dan geweldig. Lekker luxe, goed bed, schoon en met een heerlijke badkamer. Ook het ontbijtbuffet was grandioos, evenals het diner in het restaurant ..... Het personeel is ook erg behulpzaam en aardig. Kortom wij komen zeker nog is terug.

Tip, huur een scooter bij scooterverhuur Twente en ontdek de mooie omgeving op de scooter.

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Anita01-07-2018

Een hotel met een fantastisch ontbijt!

Centraal gelegen om vele uitstapjes te maken. Naast de snelweg waardoor je wel verkeer hoort. De gangen en de ruime kamers mogen wel een opfrisbeurt hebben. Lange afstand lopen van receptie naar sommige kamers. De nachten waren erg warm ivm ontbreken airco. Fantastisch ontbijtbuffet en life cooking was heerlijk!

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Marjon24-06-2018

Zin in de volgende keer !!

De service is bewonderingswaardig, wij hadden een comfort kamer geboekt. Deze was net gerenoveerd, daardoor was er per ongeluk een storing in de verwarming. Dit hebben we gemeld, er werd gelijk een deluxe kamer voor ons klaar gemaakt. De recepiemedewerkster kwam ons helpen met de bagage on hielp ons naar de deluxe kamer. Met excuus en een gratis kopje koffie en gebak !!! Fantastische service heerlijk eten echt het geweldige gevoel van gastvrijheid !!!! Bedankt en tot snel !!!

Gereisd met partner in juni 2018

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen