Géén boekingskosten

Hotel Van der Valk Hengelo

NederlandOverijsselHengelo

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Van der Valk Hengelo voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 263 reviews
+148/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 263 reviews

• Rolstoel toegankelijk

268 Reviews over Van der Valk Hengelo

• 9Miek.09-08-2021

Netjes en schoon.

Mooie superior kamer. Ruim opgezet. Schoon sanitair. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten en drinken helemaal goed. Wij waren er toen net de eerste dag de restaurants weer open mochten en ik had er wel moeite mee dat er mensen zonder mondkapjes werden toegelaten bij het diner. Tegen ons was gezegd dat het restaurant alleen open zou zijn voor hotelgasten, reserveren zou niet hoeven maar er waren meer mensen van buiten dan van het hotel en dat geeft niets maar er liepen er veel zonder mondkapje bij. Bij het ontbijt was het wel heel goed geregeld. Minpunt: na het inchecken moet je op zoek naar je kamer en dat is echt een doolhof. Geef gasten een klein kaartje met routewijzer naar de kamer. Wij waren niet de enige die de weg kwijt waren.

• 8L. Kleine10-11-2020

Goed hotel

Geweldig gegeten, zowel diner als ontbijt.

• 8MP23-09-2020

Mooi hotel met prima ontbijt

Gewoonweg een mooi Van der Valk hotel. Prachtig mooie kamer en luxe badkamer. Ze zijn nu een welnessgedeelte aan het bouwen. Dat is voor het uitzicht van de kamers minder prettig vind ik. Over het algemeen zijn dit soort hotels met het openbaar vervoer lastig te bereiken. Er was wel een bushalte redelijk in de buurt, maar met voetgangers wordt gewoonweg geen rekening gehouden. Geen tot weinig voetpaden dus om het hotel. Ontbijt was prima, dat is ook het enige wat we gebruik van hebben gemaakt qua eten.

• 10jan en mary21-06-2020

als van ouds ( met een kleine aanpassing )

zoals altijd een heerlijke royale kamer/badkamer. v.v.koelkastje t.v. zitje kledingkast extra kussen

• 9Frank Vervoort26-01-2020

Weer een prima Van der Valk

Al een wat ouder Van der Valkhotel maar met gerenoveerde (mooie, ruime) kamers. Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Leuke bar. Groot sfeervol restaurant. Vlotte bediening met aandacht voor een dieet. Ook prima ontbijt. Op alle gebieden in dit hotel overigens prima service.

• 9Jan Willem02-10-2019

Lekker eten en prachtige kamer!

Wij zijn echte van der Valk koeriers, en bezoeken elk jaar een aantal van hun hotels. Daar ik vanwege fysieke gesteldheid niet kan vliegen en ver kan rijden. 6 jaar geleden ook geweest en nu totaal gerenoveerd en opgeknapt. Prachtige kamer(210) de mooiste tot nu, met een schitterende badkamer. Fenomenaal ontbijt en een prima 3- gangen keuze menu. Geen culinaire hoogstandjes maar uitstekend te eten. Zeer vriendelijke bediening (Lieke). En overal prettige medewerkers. Ook de bar jongens. Moet een aantal keren per jaar naar een specialist te Hengelo, en zal dan daar overnachten en eten. Prima verblijf en komen dus op zeker terug. O, en nog de complimenten aan de keukenbrigade.

• 9Popko03-08-2019

Zoals je van Van Der Valk verwacht!

Super ruime, nette kamer! Mooie badkamer met douche en grote bad. En heel belangrijk, schoon! Ontbijt is uitgebreid, ruime keuze. Genoten van onze overnachting!

• 4Freddy Christine06-07-2019

Nooit meer.

Stinkende kamer. 1 nachtje voor 200 euro. Overpriced hotel. Dat was de eerste keer in Hengelo en gelijk ook de laatste keer.

• 9Bert S.25-05-2019

Top, top.

Wij verbleven hier op 23/24 mei 2019 via veiling. Wij kregen kamer 423. Het was een zeer grote kamer, aparte wc en doucheruimte met inloopdouche. De kamer was op de begaande grond aan de achterkant van het hotel. Wij hebben heerlijk geslapen in het kingsize bed. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Al met al was het verblijf weer uitstekend, maar dat kan ook haast niet anders bij van der Valk.

• 10Nannie25-04-2019

Een geweldige locatie met zeer vriendelijk personeel niets is teveel bij vragen. Overal word een oplossing voor gezocht Mooie grote schone kamers en het eten was uitmuntend

Hotel Van der Valk Hengelo info

• AirconditioningNiet beschikbaar