8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Hengelo voor je op een rij gezet:

257 reviews over Hotel Van der Valk Hengelo in het Nederlands

Prima hotel met uitstekend ontbijt!

Ineke,
1-12-2018

Prima hotel, zeer ruime kamer, modern interieur, goede bedden, zeer schoon. Het restaurant heeft een ruime keuze, erg goed ontbijt. Vriendelijke medewerkers.

Gereisd met partner in november 2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Linda,
13-9-2018

Arrangement voor 4 nachten met ontbijt en diner. Bij diner zat nog consumptie en koffie/thee inclusief voor een schappelijke prijs.

Uitstekende ruime kamer op de begane grond, met terras, bad en rainshower.

Puntje: receptioniste wees ons niet op rijden naar achterzijde, waar kamer lag voor makkelijk uitladen.

Kamer en toebehoren waren uitstekend schoon.

Ontbijtbuffet( zeer gevarieerd!) en diner waren dik in orde.

De bediening in het restaurant was top. Attent, alert en vriendelijk.

Mosselen zaten niet in arrangement (attenderen had wel gemogen), maar waren zonder extra kosten te bestellen.

Wij hebben een fijne paar dagen gehad! Komen zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in september 2018

Zeer goed verblijf gehad

Remy,
9-9-2018

Nette en schone kamers met ruim, doorlopend balkon. Ruime badkamer. Goede matrassen. Vriendelijke en attente medewerkers. Uitgebreid ontbijtbuffet met verse sappen. We hebben hier 3 avonden gedineerd, gerechten waren goed, wel erg aan zoute kant. Vooral de mosselen en waren erg zout, bovenste in pan ging nog maar naarmate je verder richting bodem van pan kwam overheerste de zoutsmaak veel te sterk, dit hebben we ook gemeld. Goede omgang van medewerker bediening met deze feedback. Mooi hotel, door vloerbedekking in gangen weinig geluidsoverlast. Door de vorm van gebouw wel wat langere loopafstand van kamer naar uitgang/restaurant. In gangen onderweg van kamer naar restaurant ook 4 x klapdeuren die je handmatig moet openen wat niet zo praktisch is bij rolstoelgebruik. Wij hebben hier vier prima dagen doorgemaakt, zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk 4 dgn genoten.

A Hammer,
1-8-2018

Ruime kamer met goede airco.

En fijne bedden en ruime badkamer.

Goed ontbijt en de live cooking was ook erg goed met veel keuze.

En een plus punt verse jus de orange.👍

A la carte restaurant was ook super goed royale porties en smaakte heerlijk.

Personeel was overal vriendelijk.

Mooie afgesloten fietsstalling was erg fijn en ruim.

Zeer goed: Verschillende fietstochten gratis verkrijgbaar bij de receptie.

Gereisd met partner in juli 2018

Meer dan geweldig!

M Verheijen,
28-7-2018

Super goed hotel. De kamer was meer dan geweldig. Lekker luxe, goed bed, schoon en met een heerlijke badkamer. Ook het ontbijtbuffet was grandioos, evenals het diner in het restaurant ..... Het personeel is ook erg behulpzaam en aardig. Kortom wij komen zeker nog is terug.

Tip, huur een scooter bij scooterverhuur Twente en ontdek de mooie omgeving op de scooter.

Gereisd met partner in juli 2018

Een hotel met een fantastisch ontbijt!

Anita,
1-7-2018

Centraal gelegen om vele uitstapjes te maken. Naast de snelweg waardoor je wel verkeer hoort. De gangen en de ruime kamers mogen wel een opfrisbeurt hebben. Lange afstand lopen van receptie naar sommige kamers. De nachten waren erg warm ivm ontbreken airco. Fantastisch ontbijtbuffet en life cooking was heerlijk!

Gereisd met partner in juni 2018

Zin in de volgende keer !!

Marjon,
24-6-2018

De service is bewonderingswaardig, wij hadden een comfort kamer geboekt. Deze was net gerenoveerd, daardoor was er per ongeluk een storing in de verwarming. Dit hebben we gemeld, er werd gelijk een deluxe kamer voor ons klaar gemaakt. De recepiemedewerkster kwam ons helpen met de bagage on hielp ons naar de deluxe kamer. Met excuus en een gratis kopje koffie en gebak !!! Fantastische service heerlijk eten echt het geweldige gevoel van gastvrijheid !!!! Bedankt en tot snel !!!

Gereisd met partner in juni 2018

Uitstekend hotel

Frans,
4-6-2018

Wat een heerlijk ontspannen hotel. Prachtige grote kamer met zitje en lekkere badkamer. Uitstekend uitgebreid ontbijt met smoothies. Prima restaurant.

Gereisd met partner in mei 2018

Fijne kamers, goed eten

Johanna53,
14-4-2018

Dit hotel is altijd prettig. Ontvangst heel vriendelijk. Je kunt tevoren (per mail) aangeven waar je ongeveer je kamer wilt hebben. Fijne kamers en ruime badkamers met aparte inloopdouche en bad. Soms eten wij er 's avonds (à la carte) waarna wij er overnachten. Prima, alleen is het wel iets duurder geworden t.o.v. ca 2-3 jaar geleden. Het ligt vlak bij grote weg en doorgaande weg; niet dichtbij stad(je) of zo, zoals vrijwel alle VdValk hotels. Voor ons goed vanwege onze redenen om daar te verblijven.

Gereisd met partner in maart 2018

Geweldig

Frank Vervoort,
8-4-2018

Een geweldig hotel met perfecte service op alle gebieden. Mooie kamer, lekker eten. Wat wil je nog meer als hotelgast ?

Gereisd alleenreizend in maart 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Hengelo in Hengelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Hengelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.