Hotel Stravinsky eten - drinken - slapen

11 reviews over Hotel Stravinsky eten - drinken - slapen in het Nederlands

Eenmalig

cor boot,
5-2-2017

Perfect in het centrum gelegen.Wakker gelegen van de tikkende verwarming.Toilet open en bloot.Ontbijt zeer matig.

nooit meer

Renee
6-11-2016

Hotel is gelegen in het centrum. Bij het hotel is ook een restaurant.

Kon hier niet goed slapen aangezien het in het hotel heel rumoerig was. De kamer is apart met een douche midden in de kamer, wc is in dezelfde ruimte zonder deur.

Het ontbijt stelt niks voor.

Goed te doen

Westwall
21-8-2016

Pluspunten: De ligging. Vlakbij station en andere horecagelegenheden.

Net personeel. Snel WIFI. Ontbijt wordt s'-morgens aan de deur afgeleverd.

Minpunten: Parkeergelegenheid in de buurt is niet gratis. Auto moet je verder in de wijk parkeren waardoor je moet slepen met koffers. Het toilet op de kamer heeft geen privacy. Maw: Open en bloot. Het bed is net wat te hoog waardoor je als het ware 'eruit moet springen'.

Voor de rest is prijs/kwaliteit in verhouding.

Tip Top voor elkaar!!

Dion Horsthuis
30-7-2016

Bij Stravinsky snappen ze het! Het eten is er super, de bediening top en nu kun je er na een avondje Hengelo ook nog voor een meer dan redelijk bedrag blijven slapen. De spiksplinternieuwe hotelkamers zijn klein maar mooi en sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien, de bedden liggen super en het Twentse ontbijt in het restaurant was wederom top! Dikke pluim voor Stravinsky eten, drinken en slapen. Voor herhaling vatbaar!!!

Hip gerenoveerd cityhotel! Geweldig!

Yolan
22-7-2016

Als 1 van de eerste gasten geslapen in dit hotel. Paar jaar dicht geweest en sinds juli 2016 weer open na renovatie. Moderne kamers, top eten in het restaurant en Hengelo heeft een compact maar leuk centrum. Een kamer kost maar €67,50 voor 2 personen! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gezellig grand cafe maar sobere kamers

daniella_dejong
7-10-2011

Het eten en de service is helemaal prima. Ik heb hier altijd heerlijk gegeten. Ook is het Grand café heel gezellig. M.i. moet Stravinsky dan ook hoofdzakelijk worden gezien als een Grand Café/restaurant. De hotelfunctie is hieraan ondergeschikt. De kamers zijn namelijk nogal sober. De bedden zijn klein en de matrassen niet echt heel goed. Ook zijn de badkamers behoorlijk verouderd. Dit is op zich niet heel erg als je dit vergelijkt met de prijs die je hiervoor betaald. Het ontbijt is simpel maar alles is aanwezig. Ook ligt het hotel midden in het centrum, waardoor dit hotel aan te raden is wanneer je voor een kleine prijs Hengelo wilt aandoen.

Nooit meer

Aad en El
24-9-2011

Hotel Stravinsky is een mooi gebouw aan de buitenzijde. Men vergeet echter de boel schoon te maken. De vloerbedekking op de trappen, in de gangen en op de kamers is ronduit smerig! De gordijnen in de kamers zijn volgens ons nog nooit gewassen, wat duidelijk is te zien. Onze eerste kamer stonk naar rioollucht. Na een klacht hierover kregen we meteen een andere kamer, zonder dat men de klacht natrok; 't probleem was dus bekend! In de ontbijtzaal zit het vuil vastgekoekt op de ramen en de kozijnen. In dit hotel liepen bij ons meermaals de rillingen over de rug. Eén pluspunt: het warme eten is voortreffelijk.

Ons verblijf vormde een onderdeel van een Toeractief-arrangement van de ANWB, wat ons het vertrouwen gaf dat het hotel goed was; het tegendeel bleek de waarheid.

Wandelaars die gebruik willen maken van dit arrangement zijn hierbij gewaarschuwd.

Zeer goed (georganiseer) hotel!

bert
13-2-2011

Hotel stravisky hengelo is een hotel waar je zeker wel een nachtje wil blijven pitten!

prima hotelletje

jan
12-10-2010

Jaren-60 inrichting. Dat is voor het café / restaurant prima - ziet er gezellig uit. De kamers zijn heel eenvoudig en erg ouderwets. Maar voor een nacht prima.

Bijzonder is dat de bar van het restaurant ook hotelreceptie is, en de afhandeling wat knullig.

voor een nachtje was het prima en ik kan me voorstellen dat de ligging in hartje Hengelo aantrekkelijk kan zijn.

de prijs is natuurlijk ook "ouderwets" .....

Gezellig hotel

Rene
5-10-2009

Hotel Strawinsky ligt midden in de stad en boven/naast een gezellig Oud Bruin/Grand Café waar je lekker kan eten en drinken. In de kamer zelf hoor je daar niet veel van. De kamer is basis. Verwacht hier niet te veel luxe. De basisvoorzieningen zijn aanwezig maar het is nu geen kamer waar je weken achtereen moet gaan zitten. Zo houden de gordijnen vrijwel geen daglicht tegen. Ontbijt eveneens basic maar functioneel, zullen we maar zeggen. In- en uichecken in het café zelf. Voor één a twee nachten en op doorreis een prima en geschikt hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stravinsky eten - drinken - slapen in Hengelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stravinsky eten - drinken - slapen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.