Vakantiehuis Erven Bosgunst

1 review over Vakantiehuis Erven Bosgunst in het Nederlands

prima plek met kinderen

Elly Klein
24-5-2016

bij twee heel vriendelijke mensen die alles doen om het je naar de zin te maken mooi huis alles erin en ideaal met kinderen veilig en met veel rijdend speelgoed voor groot en klein.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Erven Bosgunst

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Erven Bosgunst in Hengelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Erven Bosgunst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.