Camping De Zwaaikom

2 reviews over Camping De Zwaaikom in het Nederlands

Nooit meer!

Rene Eefting,
2-4-2019

Als je vaste klant bent prima , zo gauw de caravan verkoopt hoor je niets meer . Bij de verkoop van de caravan duidelijk telefonisch aangegeven dat alles per direct in moest gaan. Dus ook stageld! Maar nu blijkt dat we nog de hele maand Maart moesten betalen ( wat dus niet de afspraak was ) Via mail nog duidelijk uitleg gegeven van wat er was afgesproken maar daar reageren ze dus totaal niet meer op. Dat vind ik persoonlijk associaal . En wij kunnen fluiten naar 155 euro . Op zijn minst een reactie terug zou wel zo netjes zijn maar nu geven ze duidelijk aan dat ze fout zitten . Voor ons Nooit meer de Zwaaikom !

Gereisd met partner in maart 2019

fantastisch, rustig, kindvriendelijk, visparadijs.

Marja Bussink,
19-7-2018

Camping De Zwaaikom ligt binnen de grens van hengelo, maar Enschede is dichtbij. Kleine rustige camping die zeer schoon en netjes is. Grote staanplaatsen, waarvan veel aan het Twentekanaal.
Er zijn trekkershutten, zwembad en veel speeltoestellen. Geen animatie. Je kunt er goed vissen of bootje varen. De kantine is gedateerd maar netjes. Geen campingsupermarkt of iets dergelijks. Eigenaren zeer aardig en behulpzaam. Wc en douches functioneel en netjes.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Zwaaikom in Hengelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Zwaaikom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.