Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°10°

55 reviews over Hotel City Hengelo in het Nederlands

Prima hotel 4*!

André,
19-2-2019

Wij bezoeken, het jaar door, regelmatig de wat goedkopere hotels. (onder de €80,- voor 2 personen, incl. ontbijt). Vaak valt er dan nog wel wat aan te merken maar dit hotel was een positieve "uitzondering". Mooie,grote en schone kamer/badkamer. Net hotel met m.i. overal z.g.a.n. vloerbedekking. Goed ontbijt. Zelfs op zaterdag/zondag een rustige kamer. (geen last van uitgaanslieden) Prima ligging in het centrum. Een paar kleine minpuntjes: Parkeren is €10,- per dag. Geen afstandsbediening van de TV aanwezig. Zaterdagavond was de bar al vroeg gesloten terwijl er nog wel mensen aan de bar zaten. Ook wel begrijpelijk trouwens want in het centrum is verder natuurlijk genoeg te beleven bv. Café's Bios of Schouwburg.

Gereisd met partner in februari 2019
Marieke Dooren, General Manager, 28-2-2019

Beste heer /mevrouw Hartelijk dank voor uw uitgebreide review op Zoover. Ik ben erg verheugd te lezen dat u zo'n fijn verblijf bij ons heeft gehad. Mijn excuses dat u geen afstandsbediening had, we hadden u er uiteraard graag een gebracht. Verder kan ik u alleen bedanken voor u mooie woorden. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Marieke Dooren - General Manager

Goed hotel weinig inlevingsvermogen

Ans van de Graaf,
2-1-2019

Het is een prima hotel de kamer is ruim en schoon. Ontbijt is ruim voldoende. 2 nachten geboekt 1e nacht ging on 5.00 uur brandalarm af. Dit duurde ruim 1 uur. Er werd slechts gezegd sorry wij kunnen er ook niets aan doen. Totaal geen compensatie in welke vorm dan ook. Dit was onze korte vakantie. Heeel jammer

Gereisd met partner in december 2018

Gereisd met partner in juli 2018

Perfect hotel

Pieter,
7-5-2018

Prima hotel, keurige vriendelijke ontvangst. Mooie ruime kamer met alle voorzieningen, ruime lekkere bedden, schone ruime badkamer mmet bad en aparte douche, schoon, koelkast en koffie thee faciliteiten. Goed ontbijt met vriendelijk personeel. Hele goede fietsen te huur voor slechts 10 euro per weekend. Parkeergarage tegenover hotel. Klein minpuntje, op zaterdagavond/nacht wel wat lawaaioverlast van nabij gelegen kroegen en rumoerige gasten.

Gereisd met partner in mei 2018

nooit meer

Kenneth Bestwell,
8-4-2018

Het hotel is goed. Maar het winkelcentrum is doods. Het nachtleven is goed. Maar achter het hotel is het te lawaaiig. Rot-herrie verpest je nachtrust

Gereisd met partner in april 2018

fantastisch in de stad dichtbij alle voorzieningen

Ben de Graaf,
7-10-2017

Vlakbij parkeergarage. Dit te regelen bij de receptie. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Alles wat je wensen kan is er bij het ontbijt. De kamers zijn ruim en keurig verzorgd. Lift met kaart tevens voor de kamers te bedienen. Eigen alles dik in orde.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dicht bij station.Je kunt alle kanten op.Hotel al meerdere keren geweest.Zegt genoeg.geen min punten.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

Lex,
16-7-2017

Grote kamer, badkamer met bad en aparte douche. Prima ontbijt, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ligging pal aan het centrum. Betaald parkeren €9.90 per dag. Gratis parkeren plm. 5 minuten lopen.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Eenvoudig hotel

Diego
17-9-2016

We hebben 2 nachten hier geslapen tijdens een weekendje weg in Hengelo. Het is een eenvoudig (iets wat gedateerd) hotel. De kamers zijn prima qua grootte. De druk van de douche is drama. En 2 zilvervisjes gevangen in de kamer. In de gang veel vieze vlekken in de vloerbedekking. Ontbijt is prima en alles is aanwezig wat je zou moeten verwachten. Ligging is prima want je loopt zo de winkelstraten in. Parkeren kost 9,90 euro per dag (af te rekenen bij hotel) en parkeren op zondag is gratis in de omgeving van het hotel.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed ontbijt, maar hotel was niet echt schoon, vloerbedekking was vettig en verschenen, kamer was ook niet 100% schoon,geen 4 sterren waard

Gereisd met partner in augustus 2016

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Eten en drinkenBrunch, Diner
  • VerzorgingLogies, Logies-ontbijt

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Hengelo in Hengelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Hengelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.