Hotel Boutique Hotel 't Lansink

Kleine hotelsWeer vandaag16°9°
Hotel Boutique Hotel 't Lansink
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Boutique Hotel 't Lansink voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Boutique Hotel 't Lansink in het Nederlands

Prachtige ligging. Mooi hotel met veel sfeer. Behulpzame en vriendelijk personeel.

Nette kamer. Heerlijk eten.

Wel erg gehorig op kamer. Het gehoest vd buurman klonk alsof hij bij je op de kamer stond. Verder een continue gezoem ve apparaat vanuit de keuken. Wat zich onder ons raam bevond. Dit bleef ook s nachts zoemen en best luid in de stilte vd nacht. Dus raam dicht gedaan waardoor een veel te warme maar stille nacht ( buurman stopte gelukkig op gegeven moment met hoesten). Dit aangegeven bij het uitchecken, kregen helaas een wat lauwe reactie met een belofte dat ze het zouden bespreken.

Heerlijk. Een echt sterrenrestaurant.

Paul
18-3-2017

Met maar liefst 5 amuses bij een 6 gangendiner. Waanzinnig lekker eten en goede wijn. Een echte aanrader voor een heerlijke avond.

Heerlijk eten en verblijf

P. v. Delft
31-8-2016

Mooie gerechten met goede uitleg van wijn en spijs.

Algemene indruk : Bij binnenkomst heel gastvrij ontvangen. Zeer correct in handelen zoals je in een sterren retaurant zou verwachten. Tevens schone en mooie kamer. Echte aanrader

HotelSpecials.nl

Wij vonden Alles goed aan dit hotel. Ligging is zeer rustig in een mooie woonwijk. Genoeg (gratis) parkeerplekken. De kamer was mooi, ruim en schoon. Het enige geluid dat wij hoorden, was het gezang van de merels. Badkamer prima, genoeg handdoeken, etc. Dat er knijpflessen zijn, prima, hebben wij geen problemen mee. Het bed lag heerlijk. Koffie en thee aanwezig op de kamer. Ontbijt was zeer goed en erg uitgebreid met veel te kiezen. Vers fruit en brood. Echt helemaal niks op aan te merken! Avondeten hebben wij hier niet gehad.

in alle opzichten geweldig

Jan
19-6-2016

prachtige kamers, heel groot. Van alle gemakken voorzien, prima bedden. Modern ingericht.

Super diner en ontbijt

Heerlijk verblijf

Claire
4-10-2015

Ruime kamer, lekker bed en nespresso. Diner was enorm genieten en dat was ook zo met het ontbijt, voldoende keuze!

Kan beter.

Maria
29-9-2015

Kamer bruidsuite. Geen badjas, slippers ect. aanwezig. Dit gemeld bij de receptie, wordt aan gewerkt we zijn nog in onderhandeling met een bedrijf. Als gast heb je daar niets aan. Het is een 4**** hotel dus moet goed zijn daar is de prijs ook na.

Oplaadpunt voor elec. Auto wordt door eigen oldtimer in beslag genomen. jammer.

Eten was goed.

van den Hoeven, Eigenaar, Directeur-eigenaar, 2-10-2015

Geachte mevrouw Lunenburg,

Zoals onze receptioniste u persoonlijk ook heeft uitgelegd zijn wij blij met alle opbouwende kritieken. Een paar slippers en douchekapje hadden wij graag even bij u op de Suite gebracht.

Uw ervaring na een free-upgrade naar een luxe Suite met jaccuzzi zullen wij uiteraard meenemen.

Onze oplaadpunten voor elektrische auto's zijn gratis voor onze gasten te gebruiken en onze gastheren hadden de Oldtimer taxi, die vanwege de drukte op de parkeerplaats tijdelijk daar stond, graag opzij gezet, zodat u uw auto gratis had kunnen opladen. Wij hadden tevens graag onze extra lange laadkabels aan u afgestaan.

Uw complimenten over onze keuken heb ik doorgegeven aan ons team. Wij zien uit naar uw volgende bezoek om de kans te hebben om van deze 6 een 9 of meer te maken!

Graag tot ziens bij 't Lansink!

KLASSE

Golf groep albatros
24-8-2015

kamer klasse personeel klasse eten voortreffelijk. Hadden een golfarrangement, welke perfect was geregeld.

Minpunten

Globetrotter
30-10-2014

Het restaurant is van grote klasse. Het hotel (kamer 6) kent nogal wat minpunten. Gaten in de muur van vroeger bedkastjes. Plastic tuinstoelen, 1 feauteuil, kapotte lamp werd pas na 2 dagen gemaakt. In de badkamer knijpflesjes aan de muur ipv een zeepje op de toilettafel.

Ontbijt tot half tien. Dat was ook klokslag. Want ondanks dat er nog 6 gasten zaten te ontbijten werd het buffet al afgeruimd.

Charmant hotel

Den Uijl-Groffen
4-8-2014

Zeer verrast door dit charmante hotel:ambiance, kwaliteit diner en ontbijt, aardigheid en zorgvuldigheid personeel. Dit alles in een sprankelende historische omgeving.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boutique Hotel 't Lansink in Hengelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boutique Hotel 't Lansink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.