Tijdelijk €25 aanbetaling

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

303 Reviews over Vakantiepark Hellendoorn

• 8Jose Kruithof31-10-2022

Fijn weekend!!

Keurig huisje, goed ingericht voor mindervaliden. Mooi, net park, met veel rust. Prachtige omgeving. Alles top voor elkaar!

• 8Hans19-08-2022

Geweldig

Mooie accommodatie met fijne rustige ligging

• 7Activiteiten
  • 9Hanneke23-07-2022

Wij hebben hier een prima vakantie gehad.

Huisje 24 Mooi fijn en heel schoon huisje. Mooi onderhouden. Mooie badkamer. Mooie omgeving. Wat je nodig hebt is op het park aanwezig. Rustig en kleinschalig. Voor herhaling vatbaar. Heerlijk gefietst. Heerlijk gegeten en vooral niet vergeten in het dorp een ijsje te gaan eten.

• 8Moyas03-07-2022

Kortom een fijn park met genoeg aanbod

Fijn park voor kinderen. Niet al te groot park waar je niet je benen uit lijf hoeft te lopen. Wachtrijen vielen reuze mee.

• 7Activiteiten
  • 9Shay26-06-2022

Voor herhaling vatbaar

Een klein maar zeer aangenaam vakantiepark. Alles wat je nodig hebt voor een fijne vakantie is aanwezig op het park of in de nabije buurt. Het verblijf op zich was piekfijn in orde en proper gepoetst.

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 9Petra30-05-2022

Fijn park, mooi huisje! Een aanrader.

Zag op Zoover slechte beoordelingen en dacht: hoe kan dat nou? Wij hadden een heel andere ervaring: een heerlijke vakantie in een mooi en schoon huisje! Alle huisjes zijn wel verschillend ingericht, maar op de website van het vakantiepark kun je bij ieder huisje "binnen kijken" en zo weet je precies wat je boekt. We hebben er veel gefietst want de natuur in de omgeving is fantastisch. Gastvrije ontvangst aan de receptie. Van het zwembad hebben we geen gebruik gemaakt dus daar kan ik niets over zeggen. Lekker gegeten bij Tante Stoof. Prijs - kwaliteit verhouding dik in orde.

• 1Robert09-05-2022

Echt heel slecht

Oei... wij hadden huisje 75 geboekt in de meivakantie. bij aankomst wilde niemand van het gezin hier logeren. kort samengevat : zeer gedateerd, heel klein bankstel, ontzettend lelijke badkamer, hele dunne matrassen, niet schoon, kortom... echt heel slecht. na melding bij de receptie werd er niets gedaan. we hebben een direct een ander park van Landal geboekt en zijn daar naar toe gegaan. Van Roompot krijgen we tot nu toe geen enkel begrip of vergoeding. doen er niets aan dus...

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 3Anoniem19-02-2022

Slecht

Ik vond dit echt slecht, er is niks te doen, zwembad enorm ongezellig en koud. Huisjes enorm dicht op elkaar ook en voor iemand van 17 is er ook niks te doen. Beetje kleinschalig. Eten is ontzettend duur. Zeker het geld niet waard

• 1Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Jantina07-01-2022

Prachtig huisje

Heerlijke vakantie en lekker genieten van de gerechten van Tante Stoof

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 6Saskia07-11-2021

Leuk park, net huisje, maar vies zwembad

Huisje 21; netjes, overcompleet (bankstel mag wel eens vervangen worden en ondanks dat we getest hadden de ramen dicht te houden toch toch steeds insecten op ouderslaapkamer). Na 2 dagen van het park te zijn geweest dachten wij de dag te beginnen met een uurtje zwemmen. Zwembad vies;plukken haar van 45 cm in het water, vanalles wat ronddrijft en water te koud. Ook de kleedhokjes en de vloeren waren erg vies. Viel dus erg tegen, ook voor de kinderen. Zeker nu met Corona verwacht je dat beter op de hygiëne gelet wordt, maar helaas niet dus. Gelijk gemeld aan de receptie. Hier werd, niet echt geloofwaardig, gezegd dat ernaar gekeken zou worden (kreeg de indruk dat die vrouw vond dat we zeurden). Ook gelijk gemeld bij Roompot, maar kregen een reactie waarin eigenlijk gezegd werd dat wij liegen. Water is niet koud, te laat gemeld (terwijl ik dit gelijk gedaan heb) en het water wordt maandelijks gecheckt (als dat dan alles is….).

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen