Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

7 Reviews over Tonia's Hoeve

• 10Gijs20-05-2019

Gewéldig, wat is Tonia's hoeve een mooie B&B.

Deze bed en breakfast wil ik een ieder en vooral Pieterpadters aanraden. Wij hebben hier een geweldige overnachting gehad. Extra service was het gebruik van de fietsen en het koude biertje in de koelkast. Op de 2e dag een lunchpakket (tegen betaling) mee gekregen, alles was perfect. De gastvrouw attent en vriendelijk. De kamer sfeervol en de douche een moment van ontspanning na de wandeling, flinke straal en warm water. Aanrader!!

• 10Rene21-07-2015

Fantastische B en B

Prachtige kamer met dito badkamer met ligbad en aparte douche. Anja is een perfecte gastvrouw en zorgt 's-ochtend's voor een heerlijk ontbijtje. Wij gaan hier zeker terugkomen

• 10annette van minkelen15-05-2015

Geweldig!

De boerenkamer is een schattige romantische kamer met bijpassende inrichting. Hartjes in de luiken. Een heerlijk bed met lekkere kussens. Prachtige badkamer met grote douche en tweepersoons bad. Zeer vriendelijk ontvangst, goed ontbijt op de kamer geserveerd op rieten dienblad met roodgeruit kleedje. Kortom alles in de zelfde stijl. Gratis goede fietsen mag je gebruiken. Het klopt als een bus. Wij komen hier zeer zeker terug. Een echte aanrader

• 9Els Goes Warmerdam08-03-2015

Fantastische plek

Wij waren hier vanwege het Pieterpad. Na een lange dag wandelen was het heerlijk vertoeven in de bed en breakfast. Met een heerlijk bad om te relaxen. Ook is het een aanrader om een lunchpakket mee tenemen omdat er onderweg weinig of geen horeca gelegenheden zijn. Zeker de moeite waard om nog eens terug te keren. De gastvrouw Anja is een lieve rouw en bracht ons geheel kosteloos naar Ommen waar wij nze tocht van het Pieterpad gingen starten. Geweldig vriendelijk.

• 10joep07-05-2014

fantastische plek

wij zijn er met ons gezin al 3 keer geweest. iedere keer was het top

• 9Rob Klooster29-06-2013

Goed toeven in Tonia's Hoeve

Prachtig gelegen B&B in de bossen. Je slaapt in het deel aan de voorkant. Smaakvol ingericht, uitstekende bedden en fantastisch bad en douche! Fijne ontvangst en prettig dat er een leuk campingwinkeltje is. Heerlijk boerenijs. Ontbijt was formidabel. Ik ken sterrenhotels die hier bij lange na niet aan kunnen tippen. We mochten fietsen lenen om naar het plaatsje te gaan om wat te gaan eten. En echte aanrader. Denk niet dat we deze B & B gaan overtreffen op het Pieterpad.

• 9KROMMENDIJK06-06-2011

HEERLIJK WAT EEN RUST

Super, leuke sfeer, gezellig en lekker genoten van de omgeving en de twente gastvrijheid. dorp hellendoorn in de buurt, gelegenheid tot zwemmen in nijverdal en wierden. prima voor elkaar!

Bed & Breakfast Tonia's Hoeve info

Betaling