Vakantiepark Roompot Hellendoorn

• Onderkomen8,4
  • Activiteiten7,2

23 tips over Vakantiepark Roompot Hellendoorn

toljeroen, 12-5-2015
Avonturenpark hellendoorn, fietsenin de omgeving.
snint, 8-5-2015

Voor kleine kinderen is pretpark Waarbeek in Hengelo erg leuk.

Net over de grens van Duitsland is een kleine dierentuin, Tierpark Nordhorn, niet duur en de kinderen hebben zich er prima vermaakt! (onze kinderen zijn 2 en 4)

A.Dijkstra, 7-5-2015
Fietsen langs de Regge, picknicken bij Landgoed Schuilenburg.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Hellendoorn voor je op een rij gezet:

ruud_hanny, 4-11-2014
Ga in het dorp eten, geweldig lokaal eten voor een nette prijs
R vd Hilst, 3-11-2014
De Holtense berg ligt vlakbij; één van de mooiste natuurgebieden van Nederland.
Anne, 25-10-2014
Na een dag Avonturenpark Hellendoorn is het lekker bijkomen in Restaurant Tante Stoofje.

Denize, 15-8-2014
Animatie mag duidelijk beter worden want als kinderen van 2, 7 en nog een van 8 d'r eigen vervelen dan is dat wel erg op een park die 5sterren heeft maar het niet waard is
Esther, 11-8-2014
Het restaurant is zeker aan te bevelen.
Janneke, 22-7-2014

Slagharen, een half uurtje rijden.

Forellen visbijvers (neem wel je eigen visspullen mee want dat wordt er niet verhuurd)

chrisennel_1, 5-6-2014
Maak gebruik van "laatboek korting"