Vakantiepark Roompot Hellendoorn *****

WebsiteLink naar website

Weer vandaag7°-3°

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Hellendoorn voor je op een rij gezet:

235 reviews over Vakantiepark Roompot Hellendoorn in het Nederlands

Huis perfect, faciliteiten voor hond slecht ....

Scheltinga D., 15-2-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Goedemiddag,

Wij staan hier op punt van vertrek, we gaan morgen terug naar huis. Het huisje was schoon bij aankomst en heel compleet tot onze verbazing, we hebben ook anders mee gemaakt. De faciliteiten m.b.t. het uitlaten van onze hond hier op het park zijn ver benedenmaats, er is hier nergens een mogelijkheid in de vorm van een veldje. Zelfs de beheerder had nog commentaar terwijl ik de uitwerpselen van onze hond op had geruimd.

Prima vakantie

Fam. Keijzers, 12-1-2018
  • Onderkomen10

Kleinschalig park met dito voorzieningen. Kinderen hebben zich prima vermaakt in de knutselclub van Koos Konijn. Restaurant is top net als de broodjesservice. In de omgeving is veel gesloten rond deze tijd. Wel was er in het naastliggende Nijverdal een schaatsbaan in de Kerstvakantie. Wellicht dat we in een zonnige periode nog eens weer komen. Het huisje no.09 was top!

Alles aanwezig, maar geen avond- en nachtrust.

Fam. Brandsma, 29-12-2017
  • Onderkomen7

Leuk park, goede voorzieningen. Maar de parkbeheerders mogen de eigen parkregels wel handhaven. Anders kun je ze beter niet opschrijven. Er was namelijk elke avond tot laat lawaai, geschreeuw en mensen op straat. Beetje jammer dus als je met kleine kinderen in een vakantiehuisje zit, en ze kunnen niet slapen van het geluidsoverlast buiten. Dus: alleen geschikt voor stellen en gezinnen met oudere kinderen die geen rust zoeken.

Leuke vakantiepark!

Dapjne, 27-8-2017
    • Activiteiten5

Samen met m'n vriend 7 daagjes weggeweest! Bungalow zeer modern, en erg netjes! Sommige dingen mochten nog wel wat beter schoongemaakt worden.. hele mooie omgeving & er is heel veel te doen in de omgeving! Wij hebben ons prima vermaakt, en komen zeker weer een keer terug! Ps; de salandse heuvelrug echt een tip om heen te gaan # erg mooie omgeving & tante stoof op het vakantiepark zelf echt een aanrader!

Mooi kleinschalig park in prachtige omgeving.

Fam. Van Zandvoort, 26-8-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Prachtige bungalow zeer modern, een zeer goed restaurant, alleen het zwembad is wat aan de kleine kant.

Super

Janet Polak, 14-8-2017
    • Onderkomen10

Wij waren met vier kinderen die zich geen moment hebben verveelt. Terras deuren open en lekker spelen op het strandje voor het terras. Bij de receptie is de speeltuin ook fantastisch met opblaaskussen. De kinderen willen volgend jaar zeker weer terug.

Het huisje was van alle gemakken voorzien en met name de wasmachine was een uitkomst want door het vele spelen werd de kleding natuurlijk wel vies.

Ook de omgeving is zeker een aanrader een bezoek aan de Sallandse heuvelrug mag zeker niet ontbreken, en ook winkelen kan erg goed in de omgeving.

Super!

R de Jong, 6-8-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Fijne vakantie gehad op dit mooie park. Zeer vriendelijke en persoonlijke benadering. Klein team, dus steeds bekende gezichten. Huis perfect qua ligging, tuin en inrichting. Onze kids vonden de speelvijvers en speeltuin (met opblaas-stormbaan) fantastisch. De speeltuinen en het zwembad zouden wel een opknapbeurt kunnen gebruiken, in het zwembad misten we met name een glijbaantje. Maar onze kinderen van 2 en 5 hebben zich er zeer goed vermaakt. In de omgeving ook veel te doen.

Mooi en rustig park.

k vd Veen, 30-6-2017
    • Onderkomen8

Mooie bungalows in een leuke heuvelachtige omgeving. Zeker geschikt voor senioren en gezinnen met kinderen tot 12 jaar.

In bungalows wc in badkamer.

Leuk vakantiepark

Martina, 20-6-2017
    • Onderkomen9

Super vakantiepark. Regelmatig hier geweest met een familie weekend. Zowel op de camping en in de huisjes geslapen. Alles goed voor elkaar, een overzichtelijk park! leuk voor de kleine kinderen, door de vele speelplekken die er zijn

Medewerkers zijn ook erg vriendelijk en bereid te helpen waar nodig!

Bij mooi weer fantastisch

RJ, 6-6-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen8

Bij mooi weer een geweldig park. De speelmeertjes en speeltuinen hebben onze jongens ( 4 ,6 en 7) goed bezig gehouden. We hebben genoten.

Ontbijtmand aan huisje geen aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Hellendoorn in Hellendoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Hellendoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Hellendoorn scoort een 8.33 uit 10 op basis van 236 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: