Vakantiepark Roompot Hellendoorn

Vakantiepark Roompot Hellendoorn
8,3

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Hellendoorn voor je op een rij gezet:

247 reviews over Vakantiepark Roompot Hellendoorn in het Nederlands

Met jonge kinderen

Zeker voor herhaling vatbaar

J.ter Horst
14-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Goede locatie, mooi ruim huisje. Voorzien van wasmachine en droger goede bedden, veel ruimte achter het huisje. Gratis zwembad . Mooie fietsroutes

Nooit meer vanwege zwembad

Irma
1-9-2018
  • Onderkomen7

Leuk park. Kleine speelvijvers, die wel leuk zijn voor de kinderen, zeker als het huisje er bij ligt. Zwembad klein en vies, dus niet naar toe gaan. Restaurant tante stoof slecht. Eten niet goed gebakken, saté vies, eten niet gelijk opgediend en koud. Kapotte of vieze dingen in het huisje werden snel vervangen. Leuke speeltuin met luchtkussen.

• Onderkomen7

Het speelvijvertje achter het huisje was fantastisch voor onze 2 oudsten, ze hebben zich enorm vermaakt. Het zwembad stelt niets voor; een vierkante bak met water. De supermarkt stelt ook weinig voor; een paar planken met het hoognodige. Het restaurant 'Tante Stoof' was prima en heeft een heel fijn terras en grenst aan de speeltuin; ideaal! Animatie matig ondanks het hoogseizoen. Fijne uitvalsbasis voor dagjes uit; wij zijn naar uiteraard ook even naar attractiepark Hellendoorn geweest en we troffen het met de jaarlijkse (?) schapenmarkt, wat ook erg gezellig was. Het huisje; ja wat verwacht je voor dat geld!? Wij vonden het voldoende, ook voldoende schoon. Wel hadden we last van een hardnekkige mierenplaag wat met de dag erger werd. Ook is het meubilair aan vervanging toe, sommige dingen waren stuk. De bedden waren wel prima. Al met al een fijne vakantie!

fantastisch

Fam Sombroek
24-8-2018
  • Onderkomen10

Het zwembad is klein

Het is 's morgens al vroeg licht in de slaapkamers door de dunne lichte gordijnen

Mooie plek goed restaurant 👍

Veldzichtmetslawier
18-8-2018
  • Onderkomen8

Prijs en ligging zwembad wat Klein

We gaan heus nog wel een keer!

Ed
18-8-2018
  • Onderkomen8

De ligging is top. Zonder eerst te hoeven rijden, kun je uren wandelen.

De bedden ( huisje 77) vond ik zwaar knudde. En we hadden een hondenhuisje, maar das geen reden dat er zon vieze vlekkenbank moet staan...

• Onderkomen9

Wij zijn een week op dit park geweest met 2 kinderen van 5 en 9 jaar. Zij hebben zich heel goed vermaakt bij de speelvijver met het vlot. We verbleven in huisje 68, deze accommodatie heeft nieuw sanitair en is kindvriendelijk ingericht. Er waren zelfs een wasmachine en een droger aanwezig, ideaal! Het huisje ligt aan de speelvijver (met zand, vlot en kabelbaan) waardoor we zicht op de kinderen hadden. Verder kun je lekker eten bij Tante Stoof en gebruik maken van het zwembad. Wij hebben hier een leuke vakantie gehad!

Een geweldig leuk weekend gehad!

Yvonne Poelsma
31-7-2018
  • Onderkomen9

Zeer goed: faciliteiten in de bungalow, ligging van de bungalow, schoonmaak, restaurant op het park, vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.

Heerlijk genoten!

Wendy
24-7-2018
  • Onderkomen9

Leuke kleine overzichtelijke waterplassen waar constant vers bronwater ingepomt wordt dmv een fontein.

Hierdoor konden 2 van onze 3 kinderen die eigenlijk nooit in stilstaand ondiep water mogen/kunnen spelen ivm hun gezondheid toch ook genieten van de waterpret aan de plas.

Er is een afgezette speeltuin aan het restaurant terras waardoor je als ouder ook rustig van je eten kunt genieten terwijl de kids die uitgegeten zijn heerlijk kunnen spelen.

Personeel is heel vriendelijk

Huisjes zijn ruim en we hebben heerlijk geslapen.

In de buurt is veel te doen dus hoef je je niet te vervelen, wij gaan zeker nog een keer terug.

mooie bungalows en een mooi rustig park

H Fokkema
25-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

het is een mooi rustig park midden in de bossen er was een vijver waarin de kleine en grote kids zich hebben vermaakt. op het terras kun je gezellig wat drinken en wij hebben 3 E-bikes en 5 gewone fietsen gehuurd en een route gefietst door de bosrijke omgeving.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Hellendoorn in Hellendoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Hellendoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.