Vakantiepark Roompot Hellendoorn

Vakantiepark Roompot Hellendoorn
8,4

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Hellendoorn voor je op een rij gezet:

253 reviews over Vakantiepark Roompot Hellendoorn in het Nederlands

Prima vakantiepark!

Caroline Arkesteijn
27-10-2018
  • Onderkomen9

Fijn kleinschalig vakantiepark met ruime schone huisjes. Ons huisje was goed onderhouden en prima schoon.

Het park ligt ook mooi. Zwembad is niet heel groot, maar prima om even een snelle duik te nemen. Goed gegeten in het restaurant. Al met al dus echt wel een aanrader.

Knus park

E.
  • Onderkomen6

Neem wel pantoffels/sloffen mee in de winter want de vloer in het huisje is erg koud. Nijverdal is een aanrader voor het winkelen en voor de bioscoop.

Heerlijk gegeten bij tante stoof.

De kinderen genoten van de lego activiteit en werden ook leuk benaderd in het restaurant.

Uitpluggen

Fanny Beishuizen
  • Onderkomen10

We gingen voor uitpluggen met ons gezin.

Even echte aandacht. Uitslapen en dat is gelukt met vergeten luxe als open haard en ligbad en eennheel comfortabel huisje

Direct boeken

Prachtige omgeving en fijn kleinschalig park

Susan Bakker
  • Onderkomen8

Mooi gelegen kleinschalig park, vlakbij attractiepark Hellendoorn

Aan te raden verblijf

Marcel
30-9-2018
  • Onderkomen8

Heel goed verblijf en rustig ,spijtig van de steile trap naar de slaapkamers.

Top geweldig

T van Oudheusden
21-9-2018
  • Onderkomen9

Mooie omgeving en vriendelijk personeel.

Alleen wat weinig opbergruimte.

Zeker voor herhaling vatbaar

J.ter Horst
14-9-2018
  • Onderkomen9

Goede locatie, mooi ruim huisje. Voorzien van wasmachine en droger goede bedden, veel ruimte achter het huisje. Gratis zwembad . Mooie fietsroutes

Nooit meer vanwege zwembad

Irma
1-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Leuk park. Kleine speelvijvers, die wel leuk zijn voor de kinderen, zeker als het huisje er bij ligt. Zwembad klein en vies, dus niet naar toe gaan. Restaurant tante stoof slecht. Eten niet goed gebakken, saté vies, eten niet gelijk opgediend en koud. Kapotte of vieze dingen in het huisje werden snel vervangen. Leuke speeltuin met luchtkussen.

• Activiteiten6
  • Onderkomen7

Het speelvijvertje achter het huisje was fantastisch voor onze 2 oudsten, ze hebben zich enorm vermaakt. Het zwembad stelt niets voor; een vierkante bak met water. De supermarkt stelt ook weinig voor; een paar planken met het hoognodige. Het restaurant 'Tante Stoof' was prima en heeft een heel fijn terras en grenst aan de speeltuin; ideaal! Animatie matig ondanks het hoogseizoen. Fijne uitvalsbasis voor dagjes uit; wij zijn naar uiteraard ook even naar attractiepark Hellendoorn geweest en we troffen het met de jaarlijkse (?) schapenmarkt, wat ook erg gezellig was. Het huisje; ja wat verwacht je voor dat geld!? Wij vonden het voldoende, ook voldoende schoon. Wel hadden we last van een hardnekkige mierenplaag wat met de dag erger werd. Ook is het meubilair aan vervanging toe, sommige dingen waren stuk. De bedden waren wel prima. Al met al een fijne vakantie!

fantastisch

Fam Sombroek
24-8-2018
  • Onderkomen10

Het zwembad is klein

Het is 's morgens al vroeg licht in de slaapkamers door de dunne lichte gordijnen

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Hellendoorn in Hellendoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Hellendoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.